The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open
#31
Ja klopt! Hij heeft weer kunnen trainen 
Reply
#32
Roger op zeker.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#33
Eerste week dus een alles of niets strategie!
Reply
#34
Het seizoen duurt lang mannen. Wordt op de AO niets beslist. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
Benieuwd naar de keuzes! Een lekkere start zou mooi zijn!
Reply
#36
Ik ga niet meer kutten.
Denk dat het meteen een leuke week wordt, verwacht een hoop verschillen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Djoko, Berdych en voor 6000 aan rukkers. Voor m'n gevoel een goede balans. 

Ik durf de gok Waw, Nishi, Ferrer niet aan. Murray lastig met Dimi en wrs exit tegen fedex. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Veel mensen met Murray, opvallend. Zelf de gok gewaagd met Nadal. De eerste rondes zijn voor hem het gevaarlijkst, als hij die doorkomt kan er van alles gebeuren. Bovendien bij SF al rendabel.
Reply
#39
Nog meer Djoko dan ik had verwacht...Zelf voor meerdere outsiders gegaan...
Kei Nishikori





Reply
#40
Murray en Gasquet moeten er zsm uit
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#41
Hup Roger Angel
Reply
#42
Mooi, vrijwel alle topmanagers met Djoko. Geeft me vertrouwen in de keus, en is het geen ramp als ie niet wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
(18-01-2015, 11:04 PM)Atlanta Wrote: Veel mensen met Murray, opvallend. Zelf de gok gewaagd met Nadal. De eerste rondes zijn voor hem het gevaarlijkst, als hij die doorkomt kan er van alles gebeuren. Bovendien bij SF al rendabel.

Kan een heel dure worden. Gaat in deze vorm en fitheid geen finale halen en zou wel eens ern heel vroege exit kunnen zijn. Hij heeft er zelf iig totaal geen vertrouwen in.

Murray was geen zekerheid, maar wel nummer 4 favoriet en dan is ie voor die prijs zeer interessant. Dimitrov is al sinds Wimbledon niks meer, dus die moet ie kunnen hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Finale Djokovic Murray. 
Bij mij belangrijk dat Troicki wint van Vesely en kan stunten tegen Berdych in R3
Reply
#45
Toch niet zo spectaculair als ik dacht en hoopte, maar leuk dat het weer gaat beginnen. Op naar twee weken slapeloze nachten!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Hoppa! De wedstrijden kunnen beginnen, hup Novak en Andy!
Reply
#47
Weinig verrassingen so far, behalve dat Nadal weer eens wint...
Reply
#48
Bij de mannen niet nee, bij de vrouwen des te meer.

Maar mooi van Smyczek, en dat Kudry eruit is. Het verschil wordt bij die kleintjes gemaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Smyczek prima inderdaad, nu Nadal het vuur aan de schenen leggen.

ook Gasquet zijn score ziet er overtuigend uit.

Sijsling weer teleurstellend, hopen dat Bertens wel wint
Kei Nishikori





Reply
#50
Gewaagde keuze om Nadal te nemen. Goedkoop in principe, maar gezien zijn situatie misschien juist duur. Ik kan het moeilijk inschatten en durfde daar ook Berdych niet aan. Ben voor Murray gegaan naast de absolute zekerheid Djoko. Ik zie Murray weinig problemen krijgen tot de QF, en dan zien we verder. Hij is tegen Federer absoluut kansrijk, en dan gloort de finale.

Mooi om te zien dat (sub)toppers allemaal hoog staan in de lijst van gekozen spelers. Ik denk namelijk niet dat de kleintjes het verschil maken. Dat geldt hooguit voor de verschillen tussen de 'old school' managers onderling.
Reply
#51
Mooi gesproken, precies mijn gedachte. Behalve dat ik daarom juist Berdych had gekozen, vanwege de onzekere Nadal.

Die kleintjes maken het verschil tussen de topmanagers, dus dat is leuk om te volgen. En kan het verschil zijn in medailles bij winst Djoko.
En het is leuk als je van tevoren gemaakte voorspellingen goed vallen.

Dus hup Melzer, Struff, Troicki en Krajinovic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Hoezo geen Kukushkin trouwens, Tamp?

Hij loopt nu te kutten, maar op voorhand wel zeker 80% 1e ronde en prima kans in de tweede ronde met geblesseerde Robredo.
Leek me must-pick.

Karlo had ik trouwens heel graag gewild, maar paste net niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Pfff, die Kuku is ook een eendagsvlieg. Gelukkig Struff er ook af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Bertens was wel heel dichtbij de winst...
Kei Nishikori





Reply
#55
Kan Kukeleku even normal gaan tennissen nu!
Reply
#56
Lekker Sela, van 4-1 naar 5-5, homo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Mooi, Sela wint alsnog.

Karlov gaat ook wel heel soepel, mag de veelgekozen (en niet fitte) Kyrgios eraf slaan dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
(19-01-2015, 10:43 AM)Ad Wim Wrote: Hoezo geen Kukushkin trouwens, Tamp?

Hij loopt nu te kutten, maar op voorhand wel zeker 80% 1e ronde en prima kans in de tweede ronde met geblesseerde Robredo.
Leek me must-pick.

Karlo had ik trouwens heel graag gewild, maar paste net niet.


Ik had in dat stuk al Kyrgios, die wilde ik er zeker bij hebben. Kuku kwam in de 'berekeningen' wel bovendrijven maar nam hem niet vanwege Kyrgios; in zijn plaats kwam Pospisil.
Reply
#59
(19-01-2015, 09:04 AM)kooltje Wrote: Smyczek prima inderdaad, nu Nadal het vuur aan de schenen leggen.

ook Gasquet zijn score ziet er overtuigend uit.

Sijsling weer teleurstellend, hopen dat Bertens wel wint

Had je wat anders van Sijsling verwacht dan?? Big Grin Idontgetit
Reply
#60
Lijkt een goede keuze te zijn (al heb ik Pospisil ook). Je wist dat Kyrgios niet fit was?

Troicki prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: