The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open
#61
Erg weinig verrassingen nog bij de mannen. Vrijwel alle favorieten op voorhand winnen. Laat Kuku dan geen uitzondering zijn!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Het Adwimiaanse gelul is weer begonnen  Doh Bduh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#63
Ergelijk! Kan ie niet gewoon gaan werken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#64
Kyrgios al in de eerste set behandeld.  Sad
Reply
#65
Nou das lekker dan. Ik heb de gok genomen. Voorlopig staat ie 6-5 voor dus denk niet dat het iets ergs is
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#66
Het is nu spannend bij Kokkinakis-Gulbis. Gulbis nu vier mps gemist en hij begint geïrriteerd te raken. Als Kokki deze set eruit kan slepen kan het leuk worden in de vijfde. 
Reply
#67
Wordt het dan geen 6-1 Kokk in de vijfde? Gulbis sowieso niet echt fit, toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Kokki sleept er een tb uit. Hup!
Reply
#69
(19-01-2015, 12:37 PM)Ad Wim Wrote: Wordt het dan geen 6-1 Kokk in de vijfde? Gulbis sowieso niet echt fit, toch?

Gulbis lijkt me gewoon fit, had hij een blessure?
Reply
#70
Haha, Gulbis nu op 1-4* na twee dfs op rij. 
Reply
#71
(19-01-2015, 12:40 PM)Overdune Wrote:
(19-01-2015, 12:37 PM)Ad Wim Wrote: Wordt het dan geen 6-1 Kokk in de vijfde? Gulbis sowieso niet echt fit, toch?

Gulbis lijkt me gewoon fit, had hij een blessure?

Hij is heel lang ziek geweest in off-season volgens mij, en kon daardoor niet goed trainen.
Dus mist spiermassa en daardoor niet topfit. Was ook lang onzeker dat hij AO überhaupt ging spelen, en verloor natuurlijk vorige week ook al 1e ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
(19-01-2015, 11:47 AM)Ad Wim Wrote: Lijkt een goede keuze te zijn (al heb ik Pospisil ook). Je wist dat Kyrgios niet fit was?

Troicki prima.


Nee, dat wist ik niet.
Reply
#73
(19-01-2015, 12:45 PM)Ad Wim Wrote:
(19-01-2015, 12:40 PM)Overdune Wrote:
(19-01-2015, 12:37 PM)Ad Wim Wrote: Wordt het dan geen 6-1 Kokk in de vijfde? Gulbis sowieso niet echt fit, toch?

Gulbis lijkt me gewoon fit, had hij een blessure?

Hij is heel lang ziek geweest in off-season volgens mij, en kon daardoor niet goed trainen.
Dus mist spiermassa en daardoor niet topfit. Was ook lang onzeker dat hij AO überhaupt ging spelen, en verloor natuurlijk vorige week ook al 1e ronde.


Ernests is altijd ziek. In z'n hoofd.
Reply
#74
Ah, dan snap ik het. Fit is het natuurlijk een gevaarlijke jongen. En Delbonis is een walk-over.
Maar hij zegde Hopman Cup af, Sydney 1e ronde eraf, en gaf zaterdag aan niet 100% te zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Tering Kukushkin, gemiste kans op 90 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
4-4, maar Kokki slaat op het moment nauwelijks nog een eerste service in. 
Reply
#77
Als Gulbis dit verliest flipt ie denk ik. Al een stuk of zes bps gemist deze set en net een game verloren waarbij op bp een bal uit leek, maar die na de challenge van Kokki een millimeter in bleek. Kokki staat wel echt goed te spelen trouwens. 
Reply
#78
Lol, nu eerste mp voor Kokkinakis. 
Reply
#79
Feli OD, mooie keuze.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Dank je, was ook wel erg goedkoop, gokje waard tegen Gulbis. 
Reply
#81
Mooie kans voor groth nu
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#82
Klopt, maar doordat ie nu 0 punten zou krijgen bij verlies haalde ie bij mij net niet de cut.
Dan had ik trouwens ook eerder Bachinger gehad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Delbonis wint de tiebreak, fuck!
Reply
#84
Geef maar op Kyrgios. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#85
Go DelBonie!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#86
Balen, dan maar exit tegen de doctor. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Dat worden 4 belangrijke tiebreaks.
Reply
#88
(19-01-2015, 10:43 AM)Ad Wim Wrote: Hoezo geen Kukushkin trouwens, Tamp?

Hij loopt nu te kutten, maar op voorhand wel zeker 80% 1e ronde en prima kans in de tweede ronde met geblesseerde Robredo.
Leek me must-pick.

Karlo had ik trouwens heel graag gewild, maar paste net niet.

Kuku vorige week natuurlijk zware week gehad met qualie wedstrijden en finale gespeeld...waarin hij trouwens al blessure behandeling kreeg dus zeker niet fit aan de start stond vandaag. 
Reply
#89
Matige eerste dag met twee man eruit.
Wel blij met Troicki. 
Ik hoop dat hij derde ronde ook haalt en Berdych eruit kan meppen.

Sommige spelers maken indruk:
Nadal
Gasquet
Dimitrov 
Murray (zijn tegenstander speelde partij van zijn leven, statistieken Murray goed) 
Reply
#90
Prima uitslagen. Djoko is ook zijn eerste horde over, zonder al te veel energie te hebben verspeeld.

Nog steeds vrijwel geen verrassingen. Houden zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: