The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2016
Ongelofelijk die Goffin...hoe kan deze man zoveel gewonnen hebben de laatste tijd
Telkens als ik hem zie is hij dramatisch
Kei Nishikori





Reply
Goffin nu wel goed en dan komt Simon er niet uit
Kei Nishikori





Reply
En nu door Goffin!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Eerlijk is eerlijk...Hij slaat een paar geweldige winners. Oogt nog niet echt alsof het de bedoeling is maar staat terecht voor...
Kei Nishikori





Reply
Prima, toch nog een halve finalist.
Nu mag Berdych ervoor zorgen dat ik leuk wakker word.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Goffin. Naast Djoko de 3 halve finalisten. Meer kan je niet vragen. Hopen op Raonic-Nishi. Beide weinig gekozen. 
En die rug van Djoko mag de komende 2 dagen lekker stijf worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pfff een hoop slechte keuzes zorgen voor een slechte score...
Hup Djoko dan maar
Kei Nishikori





Reply
(30-03-2016, 07:12 PM)Haggie Wrote:
(30-03-2016, 05:08 PM)NickHop27 Wrote:
(30-03-2016, 03:29 PM)Haggie Wrote:
(30-03-2016, 02:31 PM)buurs Wrote: Je bent goed bezig, heggie!  Bier

Blijf je tot het eind van het jaar voor mij?

Die weddenschap heb ik al staan met NickHop & maartendinkelman. Die jongens kunnen de druk nu al niet meer aan. Scroll maar iets naar beneden in de stand, dan zul je ze ergens tegenkomen op pagina 2 & 3. 

Beter ga jij die weddenschap niet aan. Wink

Fijn dat jij jezelf zo tegenspreekt door anderen moed in te praten dat het seizoen nog lang is en daarna laatdunkend mijn positie benadrukt.
Pech en matige keuzes leiden tot die positie, maar de kans dat jouw geluk afneemt en je meerdere keren nat gaat is 100%.
Ofwel, voor jou is het te hopen dat je stoere (achteraf)praat niet bedrogen uitkomt. Neiner

Praat ik mezelf tegen? Ik probeer Buurs juist te beschermen door geen weddenschap aan te gaan. Je ziet wat er met jou is gebeurd. Ik zal best nog matige weken krijgen, net zoals iedereen, maar ik denk niet dat jij dan in staat bent om in te stappen.

We gaan het zien. Je arrogantie is in ieder geval prachtig, zich uitend in een subtext en je prachtige profielfoto. Wat voorbarig na 10 weekjes.
Eigenlijk kan het voor jou alleen maar mis gaan, en eerlijk: dan boeit het mij nog niet eens dat ik na 2 jaar eindelijk een slechte fase beleef (als relatieve nieuweling).
Ik win liever op de echte tennisbaan dan de virtuele... en verder ga ik me niet meer verlagen tot jouw niveau. Fijne dag!
Reply
(30-03-2016, 10:05 PM)kooltje Wrote: Ongelofelijk die Goffin...hoe kan deze man zoveel gewonnen hebben de laatste tijd
Telkens als ik hem zie is hij dramatisch

Dit dus.. zie echt niet waar hij dit vandaan haalt. Wel relatief easy loting met het wegvallen van Federer.
En dan moet je het nog maar doen, dus wel respect dat hij 720 haalt in 2 weken.
Reply
Hij wordt natuurlijk niet voor niets al een tijdje Godfin of Goatfin genoemd hier.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja ik zag hem op AO, Rotterdam en gisteren de hele wedstrijd...Daar werd duidelijk dat hij op twee niveaus speelt. Of heel goed of heel matig
Kei Nishikori





Reply
Een stuntje van Monfils zometeen zou fijn. Nishi alles minder dan 600 punten is meegenomen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hup Nishikori. Zolang Monfils gehad, dus win maar gewoon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Gael! Nu door!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kom eens op Nishi
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En hij schakelt direct een tandje bij. Lekker!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tuurlijk! Op *4-5 0-40 3mps missen. Lekker Geal!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Niet te geloven zeg

Monfils mist 3 Mp op rij  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nr 4 ook gemist
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nr 5 ook gemist

En nu de 3e set Tb nog even verliezen

Wat een toernooi
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
CC verliest toch altijd de 3e set tbs? Nu deze dan nog. Zou terecht zijn.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ze gaan bij mij echt allemaal fout
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Man man man!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
en de volgende kloothommel die 5 mp verneukt....dejavu RBA Rotterdam FU
Reply
Zie je alleen de uitslag denk je nog nou dat kan
Maar zoveel mps is om chagrijnig van te worden
Kei Nishikori





Reply
Gelukje!

Hup Raonic zo
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kyrgios gaat ook Nishi pakken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(30-03-2016, 12:42 PM)Haggie Wrote:
(30-03-2016, 08:55 AM)kuiper Wrote: Mooi puntenaantal, ik heb exact 10.000 punten verzameld tot nu toe Smile
Na de misser vorig toernooi, met veel te snel Djoko en Murray aangeklikt en niet verder nagedacht, deze week toch een mooie score.
Met Goffin en de onderste 4 in het schema toch sowieso een finalist en haal ik op de meesten weer iets in en sta weer op het eerste blad (toch een doel op zich).
En ik moet zeggen dat ik met veel minder stress en gescheld naar tennis kan kijken, ook dat bevalt me wel Big Grin

Klasse Kuipie! Nu door om Buurs in te halen!

Check!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
aaargh monfils! dat was het verschil tussen een topweek en een ok week. Dan moet Kyrgios m maar pakken Hakkuh
Reply
Het is weer zo'n willekeur-week die dit seizoen zo kenmerkt.

Vorige week was het Goffin die vanuit het niets SF haalde en Nadal die het opeens weer kon.
Nu kan Nishi het weer na een aantal matige weken en haalt Kyrgios SF, die vorige week nog van fucking Ramos verloor en nu SF en mogelijk F?

Alleen Djoko is de constante factor in alles. Die maar eens wat vaker nemen dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: