The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Toronto 2016
#31
(25-07-2016, 07:30 PM)Ad Wim Wrote: M'n mojo is over, helaas.
Zo'n gewaagde uitspraak was het ook weer niet. Fucking Diez. 

Keuze Smyczek of Stepanek lijkt ook niet goed uit te pakken.

En nu, mister voorbarig?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#32
(25-07-2016, 08:10 PM)Haggie Wrote: Klasse Edmund. Hup Smyczek

Heft elkaar weer prima op. Dead
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#33
Wat een uitslag!
Shapovalov, held!  17 jaar!
Reply
#34
Matig dit, had er weer lekker zin in, lees ik. Hopelijk staat Fritz op in dat stuk.
Sock en Querrey wel prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Al 3 man kwijt. Opnieuw een topweek !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#36
Prima uitslagen. 

De kleintjes vliegen er met bosjes uit en Kyrgios had geen zin. 

Heb er alleen wat aan als mijn troeven het dan wel waarmaken. Tomic en Sock zijn goed begonnen. 

Vanavond weer belangrijk. Steppie 0 of 90, Novikov/Youzhny/Pospisil/Fritz/Millman mogen gewoon verliezen, Monfils en Pouille moeten een goede start maken. 

Was extreem warm en vochtig geweest gisteren. Geen idee wie daar goed tegen kan en wie niet maar dat gaat wel een rol spelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
Hup Radek!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Heerlijk, hoe treurig die Paire is.
Toch goede keus gemaakt tussen Stepanek en Smyczek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Lekker step. 90 in the pocket. 

Donaldson ook lekker. Novikov jammer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
Opgave mailman

Kan er ook nog wel bij
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
Zverev tegen Lu eraf
Op naar de Australian open
Kei Nishikori





Reply
#42
Inderdaad must pick Novikov niet vergeten!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
(26-07-2016, 06:36 PM)buurs Wrote: Opgave mailman

Kan er ook nog wel bij

Met zulke keuzes kom je er ook niet he. 
Wel Millman en geen Stepanek, tja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Jezus, die Pouille.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Niet kloten pouille en monfils
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
Emilio Gomez kan echt niks, wtf is dit?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Anders break je een keer Pouille.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
Kom op Pouille. Monfils easy!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#49
Bizar allemaal weer

Youzhny vergeet de 1e set uit te maken

Fritz vergeet het af te maken
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#50
Leuke uitslagen allemaal. Maar het heeft pas waarde als Cilic vanavond wint. Die Karlovic zal nu toch wel een keer klaar zijn?

Daarnaast bijna alle andere troeven in actie. Ik verwacht van Sock, Monfils, Raonic(geen troef), Pouille, Tomic en Stepanek gewoon een overwinning.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Youzhny 5-3 voor in de 1e set, 3-0 voor in de 2e set + 2 SP gemist. Man man man! Kans op 90 punten laten liggen.
Een positieve uitschieter zou ook wel eens een keer fijn zijn maar het is gewoon niet gegeven dit jaar.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#52
Haahaha Johnson eraf tegen Fognini
Karlo kan het ineens week in week uit waar hij dat nooit kon...maar hem gun ik het dan nog
Monfils Wawie dan maar
Kei Nishikori





Reply
#53
Hoe dan, Karlovic?!

Matig begin zo, maar het gaat uiteindelijk om Thiem en anderen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Anderson-Thiem 4-0 in de h2h. Allemaal op hc. Sets 10-1. 

Geen lekker begin zo voor Thiem, is al hopeloos in vorm en dan ook nog z'n eerste potje op hc in een half jaar tijd. Tegen z'n angstgegner. 
Anderson al prima overwinning in de tas deze week. Bring iT on!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
(27-07-2016, 10:28 AM)centre court Wrote: Anderson-Thiem 4-0 in de h2h. Allemaal op hc. Sets 10-1. 

Geen lekker begin zo voor Thiem, is al hopeloos in vorm en dan ook nog z'n eerste potje op hc in een half jaar tijd. Tegen z'n angstgegner. 
Anderson al prima overwinning in de tas deze week. Bring iT on!

Heb ik toch mijn huiswerk een keer gedaan Wink
Reply
#56
Ze hebben inderdaad sindsdien ongeveer hetzelfde pad afgelegd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Hup pouille en step

Isner mag er wel uit, maar dat verwacht ik de volgende ronde pas. 

Nishi mag novikov wel pakken en daarna eraf.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
Die service van Nishi. Het is dat ie tegen een pannenkoek speelt maar tegen elke fatsoenlijke tegenstander vliegt ie er af. Nog steeds last van z'n ribben?

Harrison en Step prima. Pouille bakt er weinig van, was te verwachten na z'n moeizame pot tegen gomez gister. Slechte zaak.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#59
Isner werkt 3 mps weg op 6-7 4-5 0-40 en wint de Tb. 

En Pouille verliest van fucking ram en laat zich in 2 sets 4 keer breaken. 

Eerste tegenvallers deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#60
Van Ram ook echt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: