The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Toronto 2016
#61
Isner en Pouille schaam je!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#62
Te weinig verrassingen en die ene verrassing is negatief voor mij.
Alles dus echt op Thiem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Isner mist een smash op bp  Idontgetit

Wat een week

Toch maar voor m'n 1e ingeving moeten gaan

Raonic, kyrgios, nishi, wawrinka en 2 kleintjes...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#64
Thiem spaart zich voor de OS, oh wacht....
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#65
(25-07-2016, 01:05 PM)Haggie Wrote:
(25-07-2016, 10:04 AM)Ad Wim Wrote: Thiem dus dé troef, mooi. Op naar de 600.
Verder een hoop kleintjes die belangrijk worden om 45 te halen. Kyrgios en Raonic door iedereen gekozen.

Thiem kun je op dit moment nauwelijks een troef. Weggegooid geld. Kan me geen reden indenken waarom je hem hebt gekozen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#66
Blessure Hag, niet tegen te managen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Ivo ouwe lul kap hier eens mee. Dit is je 3e week vol met 3 setters in de bloedhitte. Hoe dan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
En 1 service game tegen monfils was teveel  Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#69
(27-07-2016, 09:30 PM)Ad Wim Wrote: Blessure Hag, niet tegen te managen.

Geloof ik niks van sorry. Vormcrisis en aanstellerij.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#70
(27-07-2016, 09:46 PM)buurs Wrote: En 1 service game tegen monfils was teveel  Doh

Niet te managen tegen de koploper. Alle aanvallen ontwijkt hij netjes.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#71
Haha Ivo. Wat een man!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#72
(27-07-2016, 09:46 PM)Haggie Wrote:
(27-07-2016, 09:30 PM)Ad Wim Wrote: Blessure Hag, niet tegen te managen.

Geloof ik niks van sorry. Vormcrisis en aanstellerij.

Tja, zo'n crisis was het ook weer niet en hij is niet het type om zich aan te stellen.
Sowieso gewoon een verkeerde keuze, pijnlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
(25-07-2016, 12:30 PM)centre court Wrote: Op de eerste pagina maar 3(!) managers met Cilic. Overschat ik hem dan zoveel na zijn geweldige Wimbledon? 
Een matige hc voorbereiding lees ik dan hier. Is dat niet een paar maanden terug al?
Ik zie dat ik samen met Stille voor hem ga, dat zal wel betekenen dat Ivo het nóg een keer kan dan.


Alles wat hierboven staat. Behoorlijk kut.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
(27-07-2016, 08:57 AM)centre court Wrote: Leuke uitslagen allemaal. Maar het heeft pas waarde als Cilic vanavond wint. Die Karlovic zal nu toch wel een keer klaar zijn?

Daarnaast bijna alle andere troeven in actie. Ik verwacht van Sock, Monfils, Raonic(geen troef), Pouille, Tomic en Stepanek gewoon een overwinning.


En dus schiet het allemaal weer niks op dat die kleine kneuzen er allemaal ook al uit liggen. 
Weekje gelijkspelen en bidden voor goatfils.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
Goatfils raakt ook gewoon meteen in de 2e game al geblesseerd aan z'n knie. Hopeloos die man. Wat zit ik er toch vaak naast de laatste weken. 
Dat hij hier niet ver komt kan ik nog in komen, dat risico heb je met hem altijd. Maar dat zo'n Pospisil, die echt niets kan, dan weer wrs 90 punten pakt door 2 opgaves én best vaak gekozen is irriteert me wel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#76
Hij probeert het en houdt aardig stand. Schiet me aub niet door de knieën als morgenvroeg blijkt dat ik buursiaans te vroeg met m'n oordeel was.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#77
Pospisil stond in de tie-break met 5-3 voor en had op 6-5 SP op eigen service, maar Monfils maakt er 6-8 van. Oftewel tijd om naar bed te gaan.
Reply
#78
Cc jaar
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#79
CC was weer eens voorbarig

Opnieuw een topweek: Raonoc Stepanek en Sock nog over Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#80
Mn troeven Monfils en Tomic beide nipt favoriet tegen Goffin en Anderson. Zeker Monfils zie ik zelf als max 50-50, wellicht speelt mee dat Goffin geen ritme heeft. 
Tomic 4-0 in de H2h tegen Anderson. Die maakt die lange helemaal gek met die vlakke klappen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
Zolang de finale maar Djokovic/Raonic tegen Nishikori wordt, is er niet zo heel veel aan de hand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Nishi is toch, ook voor jou, juist de slechtste optie?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#83
Niet echt goed gekeken, inderdaad. Maar toch nog liever hij dan Tomic. 
Wawrinka dan maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
(28-07-2016, 11:54 AM)Ad Wim Wrote: Niet echt goed gekeken, inderdaad. Maar toch nog liever hij dan Tomic. 
Wawrinka dan maar.

Eens Ad!
Wawie
Kei Nishikori





Reply
#85
Hup Tomic & Ram.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#86
Yes. Ik kan met hag meeliften de rest van de week. Hag week! Hag jaar!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#87
Omg, tomic 0 uit 8 2e set

Anderson 1 uit 2
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
Nu wel die Anderson. Vorige week er keurig af tegen Jaziri toen ik m had.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Anderson steelt hier de partij

Het zal ook eens goed vallen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#90
Gaat weer geweldig
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: