The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
#61
En klaar met de week. Fuck you Wawrinka.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Wat een keuze ook Ad
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#63
Haha lekker Paire...weg met die bolle ! Big Grin
2-3-2
Reply
#64
Tja, de meeste alternatieven liggen er ook al uit. Heb alleen Zverev en Coric overwogen van de mensen die er nu nog in zitten die ik niet heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Zverev-Cilic was echt hoogstaand, wat een dreunen. Zverev gaat hier, helaas voor mij, heel ver komen. Maar goed nog 5 man in de strijd waarvan er 4 underdog (schat kyrgios hoger in dan nadal gezien zijn problemen)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#66
Mooie dag komt eraan. Spannende wedstrijden waarvan er steeds een duidelijke voorkeur is. Wordt het weer middenmoot of eindelijk eens een sprong vooruit
Kei Nishikori





Reply
#67
Vandaag inderdaad een mooie dag. zeven nog in het spel waarvan 3 underdogs.
In het meest gunstige geval eindig ik de dag met 6 spelers op plek 3 van de race stand, in het meest ongunstige op plek 74 met nog 1 over...
Reply
#68
De eerste uitslag bevalt mij prima, klasse Kei!
Kei Nishikori





Reply
#69
Wel verwacht maar blijft kut.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#70
Klasse David, even laten zien wat Milos waard is op gravel
Kei Nishikori





Reply
#71
Prima uitslagen vandaag. Jammer dat het leed al geleden is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Wat een leed vandaag, alles tot nu fout gegaan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
Klasse Coric  Hakkuh Easy NID  Cool
2-3-2
Reply
#74
Bijna alle gravelweken Paire Fog en Coric gehad. Verloren standaard 1e ronde van nobodys. En staan nu alle 3 weer als een malle te spelen. Zeg het maar dan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
En Thiem heeft een wereldloting maar gaat dan opeens van dimi verliezen hier die de afgelopen weken ook geen pot won. De onvoorspelbaarheid is top maar als manager om gek van te worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#76
Haha, maar nu is het weer totale onzin. Wat een week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
(11-05-2017, 07:08 PM)centre court Wrote: En Thiem heeft een wereldloting maar gaat dan opeens van dimi verliezen hier die de afgelopen weken ook geen pot won. De onvoorspelbaarheid is top maar als manager om gek van te worden.

Thiem verliest?????
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#78
Lekker Cuevas en Thiem ! Hakkuh Hakkuh
2-3-2
Reply
#79
(11-05-2017, 06:30 PM)centre court Wrote: Bijna alle gravelweken Paire Fog en Coric gehad. Verloren standaard 1e ronde van nobodys. En staan nu alle 3 weer als een malle te spelen. Zeg het maar dan.

Veel onzin

Fognini heeft na de deadline geen partij gewonnen...
En Paire won van goede vriend bolle jan, maar die raakt ook al tijden geen pepernoot.
Paire ligt er ook alweer uit tegen must-pick Cuevas

En tja, als je über must-pick Coric niet kiest, dan ben je niet erg in vorm Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#80
Uber mustpick Coric heb ik week in week uit gehad en telkens verloor ie meteen. 
Stond zaterdag 6-2 5-3 achter tegen ene Lopez Perez en verloor kansloos van Kuku op zondag. Lekker in vorm dus. En nu dit weer. Niet normaal. 

Over vorm gesproken. Voor Zverev had je geen plek? Wordt een duur foutje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
Coric heb ik ook al die weken gehad.
Ik had 180 punten natuurlijk ook niet verwacht.

Zverev lang over getwijfeld. Maar de weken na toernooiwinst waren bij hem tot nu toe bagger.
En dan 3 potten waarin hij achterstond in de hth... wordt inderdaad een dure.
hopelijk is hij zaterdag moe.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#82
pfff Alles pakt goed uit behalve de belangrijkste....Nadal presteert wel gewoon
Kei Nishikori





Reply
#83
Vandaag is Zverev - Cuevas een sleutelpartij. Zverev moet gewipt worden....
Reply
#84
Hoe kan je nou zeggen dat een LL een mustpick is. Je kiest die gast voor misschien 45 punten.

Hup Pablito!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#85
Als Thiem maar wint van Coric
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
Djokovic WO Nishikori.
Niet zo heel boeiend, maar toch.
Reply
#87
(12-05-2017, 12:09 PM)rikbetert Wrote: Djokovic WO Nishikori.
Niet zo heel boeiend, maar toch.

niet zo heel boeiend?

Dit is echt om gek van te worden met die Jap
Kei Nishikori





Reply
#88
Dat weet je van tevoren, die gast is niet fit genoeg. gebeurt zeker 5-6x per jaar dit.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#89
Die neem ik nooit meer. Best of 5 kan ie niet aan over 2 weken en de toernooien daaronder wordt ie nooit rendabel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#90
Nu wel hoor, die Djoko.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: