The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
#91
2de game 2de set ..Wereldpunt Cuevas !!  Eusa_clapEusa_clap
Geen tweener maar een achterwaartse forehand met de rug naar het net....toverbal Tongue

https://www.youtube.com/watch?v=gSj15Hds37g
2-3-2
Reply
#92
Yess !!
Hele belangrijke dit...veel gekozen Zverev eruit .
Eerste finalist al binnen  Cool  vamos Pablo !
2-3-2
Reply
#93
Heerlijk zeg dit! Pablito redt me wel vaker, echt één van mijn favoriete spelers.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#94
Aijj pijnlijke nederlaag. dit kan alleen Goffin nog goed maken
Kei Nishikori





Reply
#95
Cuevas logische keus (als je Wawrinka niet hebt), maar toch wel erg jammer dat Bellucci in R1 voor de wedstrijd serveerde en 2 punten van winst was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Aaaah mooi Cuevas!
Nadal en Goffin maakt niet zoveel uit, hoewel Goffin zou gunstiger zijn.
Daarna moet Thiem nog winnen. Dan heb ik toch nog een heel behoorlijke week Hakkuh
Verheug me al op Rome, want op gravel doe ik het goed Hypocrite
Reply
#97
Doei Kutbelg ! Hakkuh
2-3-2
Reply
#98
Kei Nishikori:
-466 ATP matches
-15 Retirements
-5 Walkovers

Roger Federer:
-1345 ATP matches
-0 Retirements
-3 Walkovers
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
Ik las het ook, slappe Jap
Kei Nishikori





Reply
Vamos goat!!!

Oude tijden herleven!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kom je nu pas mee, en ook nog eens na een NID-overwinning?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor het eerst dat hij weer wint van Murray/Djokovic/Federer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tot nu toe zat de loting mee
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Volgens mij heb ik nagenoeg het perfecte team deze week

Granollers, kyrgios eruit en zverev, lopez erin?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wordt ook 1e

Eindelijk weer eens een Buurs week

Vamos!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gefeliciteerd Buurse
Reply
(13-05-2017, 08:49 PM)buurs Wrote: Volgens mij heb ik nagenoeg het perfecte team deze week

Granollers, kyrgios eruit en zverev, lopez erin?

Dit is op dit moment het perfecte team :
 super team cost, team point   20609.0000       2230.00000    
 mode,removecheaper           23   1.00000000    
 the SUPER best found team :
           1 R. Nadal                    4375.00000       600.000000    
           2 D. Thiem                    3615.00000       360.000000    
           3 D. Goffin                   3055.00000       180.000000    
           4 A. Zverev                   2165.00000       180.000000    
           5 P. Cuevas                   1490.00000       360.000000    
           6 N. Almagro                  675.000000       45.0000000    
           7 M. Granollers               685.000000       10.0000000    
           8 F. Lopez                    1045.00000       90.0000000    
           9 M. Copil                    532.000000       45.0000000    
          10 B. Coric                    825.000000       180.000000    
          11 B. Paire                    900.000000       90.0000000    
          12 J. Donaldson                655.000000       45.0000000    
          13 P. Herbert                  592.000000       45.0000000

en zal uiteindelijk ook het beste team blijven. Je zit er maar 180 punten vandaan buurs. Knap!
Reply
Thanks!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Knap van Nadal, maar na RG is het weer klaar gelukkig. Mag hopen dat Djoko en Murray het snel weer op de rit krijgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: