FTM Forum

Full Version: Ajax-PSV de topper!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Ad Wim Wrote:Wat was dat een mooie dag toen ik besloot voortaan op het tennisforum te blijven :razz:
Woutiknout Wrote:Wat was dat een mooie dag toen ik besloot originele grappen te verzinnen :razz:
Fabian Wrote:
Bumme Wrote:
Bocaloca Wrote:Wat een hoop Ik geil op PSV posts zeg

ik KOTS op PSV !

:lol:

Beter oefenen, Bumme! Van Bommel zag hem aankomen.....

[Image: puke.jpg]
Woutiknout Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat was dat een mooie dag toen ik besloot voortaan op het tennisforum te blijven :razz:

Ik meld het wel even.
Al die antisympathie jegens een club. Steek alle energie nu maar in je eigen cluppie, kunnen ze beide goed gebruiken!

Ik heb een hekel aan gasten die meer bezig zijn met concurrenten dan met hun eigen club!
Ekslem Wrote:Al die antisympathie jegens een club. Steek alle energie nu maar in je eigen cluppie, kunnen ze beide goed gebruiken!

Ik heb een hekel aan gasten die meer bezig zijn met concurrenten dan met hun eigen club!

Ben ik deels met je eens maar het is een gevoel dat ik niet kan onderdrukken. Heb dat ook echt alleen bij PSV.
Bij het "Luxemburg van de top 3" uit Rotterdam voel ik geen "haat" maar slechts medelijden.
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Al die antisympathie jegens een club. Steek alle energie nu maar in je eigen cluppie, kunnen ze beide goed gebruiken!

Ik heb een hekel aan gasten die meer bezig zijn met concurrenten dan met hun eigen club!

Ben ik deels met je eens maar het is een gevoel dat ik niet kan onderdrukken. Heb dat ook echt alleen bij PSV.
Bij het "Luxemburg van de top 3" uit Rotterdam voel ik geen "haat" maar slechts medelijden.


Dat je alleen PSV haat geeft aan dat je die dus ziet als de enige concurrent en dat die beter is, vandaar de haat.
O, dus daarom heeft heel Nederland een hekel aan Ajax.
Maar als PSV het goed doet in de CL kots je daar ook op? Of is het alleen competitie?
Ricochan Wrote:
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Al die antisympathie jegens een club. Steek alle energie nu maar in je eigen cluppie, kunnen ze beide goed gebruiken!

Ik heb een hekel aan gasten die meer bezig zijn met concurrenten dan met hun eigen club!

Ben ik deels met je eens maar het is een gevoel dat ik niet kan onderdrukken. Heb dat ook echt alleen bij PSV.
Bij het "Luxemburg van de top 3" uit Rotterdam voel ik geen "haat" maar slechts medelijden.


Dat je alleen PSV haat geeft aan dat je die dus ziet als de enige concurrent en dat die beter is, vandaar de haat.

ik haat ajakkes (voor als je het nog niet wist). psvee vind ik een leuke provincieclub. hoe verklaar je dat dan?
Ad Wim Wrote:O, dus daarom heeft heel Nederland een hekel aan Ajax.

Nee dat komt omdat er altijd alleen maar irritante tering ventjes spelen.
Ekslem Wrote:Maar als PSV het goed doet in de CL kots je daar ook op? Of is het alleen competitie?

Het is alleen als ze naar Amsterdam komen, daarna ebt het weer weg. In CL hoop ik voor hun supporters dat ze ver komen.....................in de competitie hoop ik dat ze verliezen maar dat uiteraard alleen omdat ik ze als de enige serieuze ploeg zie die ons van het kampioenschap af zou kunnen houden.
Ricochan Wrote:
Ad Wim Wrote:O, dus daarom heeft heel Nederland een hekel aan Ajax.

Nee dat komt omdat er altijd alleen maar irritante tering ventjes spelen.

Die vaak uit de eigen jeugd komen, iets wat van veel andere clubs niet gezegd kan worden!
Ricochan Wrote:
Ad Wim Wrote:O, dus daarom heeft heel Nederland een hekel aan Ajax.

Nee dat komt omdat er altijd alleen maar irritante tering ventjes spelen.

oh, ik dacht meer aan het arrogante schapenvolk alias meelopers wat zich vnl met die kutclub afficheert.
Lamme Lennie Wrote:
Ricochan Wrote:
Ad Wim Wrote:O, dus daarom heeft heel Nederland een hekel aan Ajax.

Nee dat komt omdat er altijd alleen maar irritante tering ventjes spelen.

Die vaak uit de eigen jeugd komen, iets wat van veel andere clubs niet gezegd kan worden!
Hear, hear!
Ad Wim Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Ricochan Wrote:
Ad Wim Wrote:O, dus daarom heeft heel Nederland een hekel aan Ajax.

Nee dat komt omdat er altijd alleen maar irritante tering ventjes spelen.

Die vaak uit de eigen jeugd komen, iets wat van veel andere clubs niet gezegd kan worden!
Hear, hear!

Ik hoor niks, op de buurman na die met zijn kliko voor mijn huis langsloopt.
Lamme Lennie Wrote:
Ricochan Wrote:
Ad Wim Wrote:O, dus daarom heeft heel Nederland een hekel aan Ajax.

Nee dat komt omdat er altijd alleen maar irritante tering ventjes spelen.

Die vaak uit de eigen jeugd komen, iets wat van veel andere clubs niet gezegd kan worden!


Die eigen jeugd die bij de andere clubs wordt weggehaald /gescout bedoel je...
Leuke standaard discussies zijn we weer aan het voeren. :roll:

Beide teams zijn in goede vorm en het zal een gelijkopgaande strijd worden. De wedstrijd leeft ook veel meer dan voorgaande jaren.
Een tactisch steekspel in de beginfase is gegarandeerd, over het verdere verloop van de wedstrijd is weinig te zeggen.....

@Fabian, uitwedstrijden worden bezocht door een bepaald deel van de aanhang, die zich met naam en toenaam heeft moeten laten registreren bij PSV. Slechts 2500 man hebben dat gedaan, daarom redelijk logisch dat er geen 1600 kaarten verkocht worden voor deze wedstrijd. Die 2500 zijn er belachelijk weinig, daar zijn we het wel over eens.
Ricochan Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Ricochan Wrote:
Ad Wim Wrote:O, dus daarom heeft heel Nederland een hekel aan Ajax.

Nee dat komt omdat er altijd alleen maar irritante tering ventjes spelen.

Die vaak uit de eigen jeugd komen, iets wat van veel andere clubs niet gezegd kan worden!


Die eigen jeugd die bij de andere clubs wordt weggehaald /gescout bedoel je...

Zoals Sneijder, Steekelenburg, Babel, Maduro, Heitinga en Emanuelson zeker? :roll: Gewoon 5 jeugdspelers die afgelopen zondag in de basis stonden en Babel die geblesseerd is. Dan noem ik nog niet eens Vermeer, De Mul, Vermaelen, Vertonghen en Schilder die ook gewoon uit de eigen jeugd komen (al zijn enkelen idd niet Nederlands zoals je wel zal gaan zeggen) :roll:


Over welke spelers heb jij het?
Lamme Lennie Wrote:
Ricochan Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Ricochan Wrote:
Ad Wim Wrote:O, dus daarom heeft heel Nederland een hekel aan Ajax.

Nee dat komt omdat er altijd alleen maar irritante tering ventjes spelen.

Die vaak uit de eigen jeugd komen, iets wat van veel andere clubs niet gezegd kan worden!


Die eigen jeugd die bij de andere clubs wordt weggehaald /gescout bedoel je...

Zoals Sneijder, Steekelenburg, Babel, Maduro, Heitinga en Emanuelson zeker? :roll: Gewoon 5 jeugdspelers die afgelopen zondag in de basis stonden en Babel die geblesseerd is. Dan noem ik nog niet eens Vermeer, De Mul, Vermaelen, Vertonghen en Schilder die ook gewoon uit de eigen jeugd komen (al zijn enkelen idd niet Nederlands zoals je wel zal gaan zeggen) :roll:


Over welke spelers heb jij het?

Hij heeft het waarschijnlijk over Sneijder, Stekelenburg, Babel, Maduro, Heitinga en Emanuelson. Die toen ze 5 waren bij clubs als SV Bijlmer, SWD, UVV, Alphense Boys en Aliance speelde...........

Bij PSV haalde ze alle spelers vroeger al binnen op hun 3e. Dat was namelijk het beleid van de toenmalige directeur. Die had ze namelijk het liefst zo jong mogelijk!
Hakkuh
Ekslem Wrote:Al die antisympathie jegens een club. Steek alle energie nu maar in je eigen cluppie, kunnen ze beide goed gebruiken!

Ik heb een hekel aan gasten die meer bezig zijn met concurrenten dan met hun eigen club!
Helemaal mee eens! =D>
Fabian Wrote:Ajax en Feyenoord. De 2 grootste clubs uit Nederland.
Quote: Maar doe soms echt m'n best om het zo objectief mogelijk te beoordelen... :wink:
Maar goed dat je die :wink: er achteraan zet. :razz:
Ik vind pusvee niet interessant; toen Lothar von Bömmel er nog speelde kon ik me er nog wel eens over opwinden (en helemaal na die 0-4Icon_evil) maar op dit moment maken wedstrijden tegen pusvee hetzelfde in me los als wedstrijden tegen bijvoorbeeld Heerenveen of Twente. De potjes tegen fnooit blijven toch de potjes die de 'haat' weer een beetje op gang krijgen maar verder...
Vrede op aarde [-o<
Fabian Wrote:Er zijn maar 2 clubs die de uitvakken nog geheel opvullen, Ajax en Feyenoord. De 2 grootste clubs uit Nederland.

Ooit aan gedacht dat zin 2 de verklaring is voor zin 1? Ajax heeft in Nederland 3x zoveel supporters dan PSV en kan maar 2x zoveel supporters bij uitwedstrijden op de been brengen. :roll:

PSV kan iig voor het eerst in jaren een team zonder echte zwakke plekken op de been brengen. Met Salcido en Kromkamp zijn de backposities eindelijk eens voldoende bezet. Ajax heeft toch nog wat zwakke plekken in zn opstelling (vooral op de rechterflank), daar moet PSV van gaan profiteren.

Als PSV wint hebben ze met AZ, Ajax, Heerenveen en Twente uit al bij 4 van de 6 top-7 ploegen gespeeld en staan ze toch bovenaan. Als dat lukt zie ik PSV dit seizoen nog maar heel, heel erg weinig punten verspelen. Als Ajax echter wint krijgen zij nog een extra boost (na de zeges bij Feyenoord, Utrecht en Heerenveen) en worden zij de ploeg die titelkandidaat nr. 1 is.

Ze zeggen altijd dat je kampioen wordt tegen de kleintjes, maar dit lijkt me toch een zeer belangrijke pot, waarbij de kansen echt 50/50 liggen.
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Er zijn maar 2 clubs die de uitvakken nog geheel opvullen, Ajax en Feyenoord. De 2 grootste clubs uit Nederland.

Ooit aan gedacht dat zin 2 de verklaring is voor zin 1? Ajax heeft in Nederland 3x zoveel supporters dan PSV en kan maar 2x zoveel supporters bij uitwedstrijden op de been brengen. :roll:

Nee, als er zoveel bij thuiswedstrijden zitten, moet je uitvakken ook vol kunnen krijgen. En jullie blazen allemaal zo hoog van de toren, maar jullie gaan vrijwel (allemaal) nooit... :roll: !

En het 2x zoveel is omdat de uitvakken zo klein zijn, als Ajax 4000 man naar Feyenoord mee mag nemen, komt dat ook vol (andersom ook). psv krijgt er, vrijwel nooit, meer als 800 op de been....
Terwijl elk voetbalforum overloopt van die calimero's :wink:

Djabs, met 2500 uitkaarthouders moet je toch, gemakkelijk, een vak van 1600 wel vol krijgen ? Zouden er dus nog 900 teleurgesteld 'moeten' zijn omdat ze geen kaart konden krijgen omdat die TB heaumeau er 10sec te lang overdeed... :wink:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Er zijn maar 2 clubs die de uitvakken nog geheel opvullen, Ajax en Feyenoord. De 2 grootste clubs uit Nederland.

Ooit aan gedacht dat zin 2 de verklaring is voor zin 1? Ajax heeft in Nederland 3x zoveel supporters dan PSV en kan maar 2x zoveel supporters bij uitwedstrijden op de been brengen. :roll:

Nee, als er zoveel bij thuiswedstrijden zitten, moet je uitvakken ook vol kunnen krijgen. En jullie blazen allemaal zo hoog van de toren, maar jullie gaan vrijwel (allemaal) nooit... :roll: !

En het 2x zoveel is omdat de uitvakken zo klein zijn, als Ajax 4000 man naar Feyenoord mee mag nemen, komt dat ook vol (andersom ook). psv krijgt er, vrijwel nooit, meer als 800 op de been....
Terwijl elk voetbalforum overloopt van die calimero's :wink:

Djabs, met 2500 uitkaarthouders moet je toch, gemakkelijk, een vak van 1600 wel vol krijgen ? Zouden er dus nog 900 teleurgesteld 'moeten' zijn omdat ze geen kaart konden krijgen omdat die TB heaumeau er 10sec te lang overdeed... :wink:

Ach, met 5 titels in 7 jaar, 10 jaar op rij CL, laatste 3 jaar steeds door naar volgende ronde (dus veel mooie europese reisjes) raak je als uitwedstrijdenbezoeker verwend en blijf je vaker thuis bij dit soort potjes. Ik denk dat dat een behoorlijke rol speelt. Als PSV niet europees speelt is dit de mooiste uitwedstrijd van het seizoen en wil iedereen erbij zijn. Nu is het een leuk potje, maar niet in de beslissende fase van de competitie en net voor Liverpool-uit (wat wel in no-time uitverkocht was 2.500 man).

Maak jij je nou maar niet druk om over hoeveel mensen PSV meebrengt, maak je er liever druk om hoe jullie met 50.000 die 800 kunnen overstemmen. :8:
Peter Wrote:Ach, met 5 titels in 7 jaar, 10 jaar op rij CL, laatste 3 jaar steeds door naar volgende ronde (dus veel mooie europese reisjes) raak je als uitwedstrijdenbezoeker verwend en blijf je vaker thuis bij dit soort potjes. Ik denk dat dat een behoorlijke rol speelt. Als PSV niet europees speelt is dit de mooiste uitwedstrijd van het seizoen en wil iedereen erbij zijn. Nu is het een leuk potje, maar niet in de beslissende fase van de competitie en net voor Liverpool-uit (wat wel in no-time uitverkocht was 2.500 man).

LOL. Ik zeg uiteraard niet dat ik een goede supporter bent, maar als je niet naar één van de belangrijkste en beslissende wedstrijden van het jaar gaat en wel naar Liverpool terwijl PSV al door is, ben je ook een lekkere!! :razz:

In je vorige bericht hecht je nog zoveel waarde aan deze wedstrijd, en nu is het niet meer dan een leuk potje :lol:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Ach, met 5 titels in 7 jaar, 10 jaar op rij CL, laatste 3 jaar steeds door naar volgende ronde (dus veel mooie europese reisjes) raak je als uitwedstrijdenbezoeker verwend en blijf je vaker thuis bij dit soort potjes. Ik denk dat dat een behoorlijke rol speelt. Als PSV niet europees speelt is dit de mooiste uitwedstrijd van het seizoen en wil iedereen erbij zijn. Nu is het een leuk potje, maar niet in de beslissende fase van de competitie en net voor Liverpool-uit (wat wel in no-time uitverkocht was 2.500 man).

LOL. Ik zeg uiteraard niet dat ik een goede supporter bent, maar als je niet naar één van de belangrijkste en beslissende wedstrijden van het jaar gaat en wel naar Liverpool terwijl PSV al door is, ben je ook een lekkere!! :razz:

In je vorige bericht hecht je nog zoveel waarde aan deze wedstrijd, en nu is het niet meer dan een leuk potje :lol:

Vergeleken met CL stelt de Nederlandse competitie 0,0 voor en toen de verkoop voor Liverpool was, had PSV nog niet eens Galatasaray uit gespeeld.

Ik geef overigens idd aan dat deze pot van zeer groot belang is voor de titelstrijd, maar tevens geef ik aan dat de titel voor psv na 5 titels in 7 jaar niet zo'n 'must' is.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12