FTM Forum

Full Version: Ajax-PSV de topper!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Ach, met 5 titels in 7 jaar, 10 jaar op rij CL, laatste 3 jaar steeds door naar volgende ronde (dus veel mooie europese reisjes) raak je als uitwedstrijdenbezoeker verwend en blijf je vaker thuis bij dit soort potjes. Ik denk dat dat een behoorlijke rol speelt. Als PSV niet europees speelt is dit de mooiste uitwedstrijd van het seizoen en wil iedereen erbij zijn. Nu is het een leuk potje, maar niet in de beslissende fase van de competitie en net voor Liverpool-uit (wat wel in no-time uitverkocht was 2.500 man).

LOL. Ik zeg uiteraard niet dat ik een goede supporter bent, maar als je niet naar één van de belangrijkste en beslissende wedstrijden van het jaar gaat en wel naar Liverpool terwijl PSV al door is, ben je ook een lekkere!! :razz:

In je vorige bericht hecht je nog zoveel waarde aan deze wedstrijd, en nu is het niet meer dan een leuk potje :lol:

Vergeleken met CL stelt de Nederlandse competitie 0,0 voor en toen de verkoop voor Liverpool was, had PSV nog niet eens Galatasaray uit gespeeld.

Ik geef overigens idd aan dat deze pot van zeer groot belang is voor de titelstrijd, maar tevens geef ik aan dat de titel voor psv na 5 titels in 7 jaar niet zo'n 'must' is.

Dat laatste geldt misschien voor jou, maar ik denk (en hoop) dat heel veel anderen (rond en binnen PSV) daar anders over denken. CL stelt volgens jou veel meer voor, maar dan moet je wel zorgen dat je je plaatst! (en dat doe je direct als je kampioen wordt)
Je kunt je ook simpel plaatsen door in 2 wedstrijden van FC Kopenhagen te winnen.
de nieuwe Wrote:Je kunt je ook simpel plaatsen door in 2 wedstrijden van FC Kopenhagen te winnen.

(hehe) \Big Grin/ Hakkuh
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Ach, met 5 titels in 7 jaar, 10 jaar op rij CL, laatste 3 jaar steeds door naar volgende ronde (dus veel mooie europese reisjes) raak je als uitwedstrijdenbezoeker verwend en blijf je vaker thuis bij dit soort potjes. Ik denk dat dat een behoorlijke rol speelt. Als PSV niet europees speelt is dit de mooiste uitwedstrijd van het seizoen en wil iedereen erbij zijn. Nu is het een leuk potje, maar niet in de beslissende fase van de competitie en net voor Liverpool-uit (wat wel in no-time uitverkocht was 2.500 man).

LOL. Ik zeg uiteraard niet dat ik een goede supporter bent, maar als je niet naar één van de belangrijkste en beslissende wedstrijden van het jaar gaat en wel naar Liverpool terwijl PSV al door is, ben je ook een lekkere!! :razz:

In je vorige bericht hecht je nog zoveel waarde aan deze wedstrijd, en nu is het niet meer dan een leuk potje :lol:

Vergeleken met CL stelt de Nederlandse competitie 0,0 voor en toen de verkoop voor Liverpool was, had PSV nog niet eens Galatasaray uit gespeeld.

Ik geef overigens idd aan dat deze pot van zeer groot belang is voor de titelstrijd, maar tevens geef ik aan dat de titel voor psv na 5 titels in 7 jaar niet zo'n 'must' is.

Wat een onzin zeg, dat geloof je toch zeker zelf niet? Dit klinkt als een hele slechte smoes om jezelf in te dekken mocht PSV verliezen (wat niet gaat gebeuren natuurlijk Wink)
de nieuwe Wrote:Je kunt je ook simpel plaatsen door in 2 wedstrijden van FC Kopenhagen te winnen.

Makkelijk scoren hoor, en dat in ongeveer elk topic! Zo zie je maar hoe origineel en ludiek die calimero's zijn.... =D> =D>
was t maar makkelijk scoren Fab... Dan hadden we nu in de CL gespeeld... Wink
gittermaster Wrote:was t maar makkelijk scoren Fab... Dan hadden we nu in de CL gespeeld... Wink


Eindelijk 1 met humor =D>
gittermaster Wrote:was t maar makkelijk scoren Fab... Dan hadden we nu in de CL gespeeld... Wink

:lol:
gittermaster Wrote:was t maar makkelijk scoren Fab... Dan hadden we nu in de CL gespeeld... Wink

volgens mij werd die eigen goal heel makkelijk gescoort anders
Fabian Wrote:
de nieuwe Wrote:Je kunt je ook simpel plaatsen door in 2 wedstrijden van FC Kopenhagen te winnen.

Makkelijk scoren hoor, en dat in ongeveer elk topic! Zo zie je maar hoe origineel en ludiek die calimero's zijn.... =D> =D>
Wie is hier nou de Calimero ?
=D>
Voyou Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Ach, met 5 titels in 7 jaar, 10 jaar op rij CL, laatste 3 jaar steeds door naar volgende ronde (dus veel mooie europese reisjes) raak je als uitwedstrijdenbezoeker verwend en blijf je vaker thuis bij dit soort potjes. Ik denk dat dat een behoorlijke rol speelt. Als PSV niet europees speelt is dit de mooiste uitwedstrijd van het seizoen en wil iedereen erbij zijn. Nu is het een leuk potje, maar niet in de beslissende fase van de competitie en net voor Liverpool-uit (wat wel in no-time uitverkocht was 2.500 man).

LOL. Ik zeg uiteraard niet dat ik een goede supporter bent, maar als je niet naar één van de belangrijkste en beslissende wedstrijden van het jaar gaat en wel naar Liverpool terwijl PSV al door is, ben je ook een lekkere!! :razz:

In je vorige bericht hecht je nog zoveel waarde aan deze wedstrijd, en nu is het niet meer dan een leuk potje :lol:

Vergeleken met CL stelt de Nederlandse competitie 0,0 voor en toen de verkoop voor Liverpool was, had PSV nog niet eens Galatasaray uit gespeeld.

Ik geef overigens idd aan dat deze pot van zeer groot belang is voor de titelstrijd, maar tevens geef ik aan dat de titel voor psv na 5 titels in 7 jaar niet zo'n 'must' is.

Wat een onzin zeg, dat geloof je toch zeker zelf niet? Dit klinkt als een hele slechte smoes om jezelf in te dekken mocht PSV verliezen (wat niet gaat gebeuren natuurlijk Wink)

De titel is altijd een must! Met de titel heb je namelijk de zekerheid dat je de CL in mag. Dan genereer je een hoop geld, bovendien speel je minimaal 6 topwedstrijden. Die wedstrijden zijn belangrijk om spelers beter te maken. In Nederland speel je normaal gesproken maar 4 a 5 van die wedstrijden.

Verder wil je altijd de beste van Nederland zijn. Het is echt grote onzin om te zeggen dat het niet zo is. Dat je de beker niet als must ziet kan ik inkomen, dat is tenslotte maar een kruimel die je na een paar wedstrijden al binnen kan hebben.
Peter wilde ook altijd de beste van de klas zijn eigenlijk, maar omdat hij wist dat hij dat niet ging redden richtte hij zich op andere zaken
de nieuwe Wrote:
Fabian Wrote:
de nieuwe Wrote:Je kunt je ook simpel plaatsen door in 2 wedstrijden van FC Kopenhagen te winnen.

Makkelijk scoren hoor, en dat in ongeveer elk topic! Zo zie je maar hoe origineel en ludiek die calimero's zijn.... =D> =D>
Wie is hier nou de Calimero ?

Iedereen uit Brabant die p$v een warm hart toedraagt :!:
Het mooiste is dat de meeste mensen hier de serie Calimero nooit bewust hebben meegemaakt
Treesong Wrote:Het mooiste is dat de meeste mensen hier de serie Calimero nooit bewust hebben meegemaakt

ik wel, vond er geen kont aan. met die eierschaal op zn kop een beetje zeiken de hele tijd
Ik keek er altijd naar maar ik was altijd voor de slechterikken.
:roll:

Quote:Alex: 'Romario scoorde nog nooit tegen mij'

8/11/2006 9 :49

'Ik was pas vijftien dagen prof en zat op de bank toen de trainer ineens zei: Jij speelt zondag, op Romario. Ik kon daar niet van slapen. Ik was helemaal gek van Romario. Op de wedstrijddag zaten er 45.000 mensen. Uiteindelijk heb ik vier keer tegen Romario gespeeld, hij heeft nooit tegen mij gescoord.'
Romario is niet de enige, want Alex heeft via Santos en PSV een reputatie opgebouwd van zeer solide verdediger. Sinds afgelopen zomer maakt De Tank deel uit van de Braziliaanse selectie van bondscoach Carlos Dunga. Alex mag dan voor geen voetballer bang zijn, buiten het veld voelt hij zich niet helemaal veilig. In Brazilië worden immers regelmatig familieleden van bekende voetballers ontvoerd, zoals onlangs bij AC Milans Ricardo Oliveira.

'Als ik voor een vakantie naar Brazilië ga, heb ik toch in mijn achterhoofd dat zoiets kan gebeuren. Wil ik bijvoorbeeld met mijn moeder op pad, dan hou ik er rekening mee waar we naartoe gaan en nemen we niet te veel geld mee. We lopen niet panisch door de stad, maar gezien de incidenten kan ik mijn ogen er ook niet voor sluiten.'

ik heb mar ingestuurd naar het wereldje: Ryan Donk: "Van Basten scoorde nog nooit tegen mij!"
waf Wrote::roll:

Quote:Alex: 'Romario scoorde nog nooit tegen mij'

8/11/2006 9 :49

'Ik was pas vijftien dagen prof en zat op de bank toen de trainer ineens zei: Jij speelt zondag, op Romario. Ik kon daar niet van slapen. Ik was helemaal gek van Romario. Op de wedstrijddag zaten er 45.000 mensen. Uiteindelijk heb ik vier keer tegen Romario gespeeld, hij heeft nooit tegen mij gescoord.'
Romario is niet de enige, want Alex heeft via Santos en PSV een reputatie opgebouwd van zeer solide verdediger. Sinds afgelopen zomer maakt De Tank deel uit van de Braziliaanse selectie van bondscoach Carlos Dunga. Alex mag dan voor geen voetballer bang zijn, buiten het veld voelt hij zich niet helemaal veilig. In Brazilië worden immers regelmatig familieleden van bekende voetballers ontvoerd, zoals onlangs bij AC Milans Ricardo Oliveira.

'Als ik voor een vakantie naar Brazilië ga, heb ik toch in mijn achterhoofd dat zoiets kan gebeuren. Wil ik bijvoorbeeld met mijn moeder op pad, dan hou ik er rekening mee waar we naartoe gaan en nemen we niet te veel geld mee. We lopen niet panisch door de stad, maar gezien de incidenten kan ik mijn ogen er ook niet voor sluiten.'

ik heb mar ingestuurd naar het wereldje: Ryan Donk: "Van Basten scoorde nog nooit tegen mij!"

Heeft Donk 4x tegen van Basten gespeeld? :eeeek:
Peter Wrote:
waf Wrote::roll:

Quote:Alex: 'Romario scoorde nog nooit tegen mij'

8/11/2006 9 :49

'Ik was pas vijftien dagen prof en zat op de bank toen de trainer ineens zei: Jij speelt zondag, op Romario. Ik kon daar niet van slapen. Ik was helemaal gek van Romario. Op de wedstrijddag zaten er 45.000 mensen. Uiteindelijk heb ik vier keer tegen Romario gespeeld, hij heeft nooit tegen mij gescoord.'
Romario is niet de enige, want Alex heeft via Santos en PSV een reputatie opgebouwd van zeer solide verdediger. Sinds afgelopen zomer maakt De Tank deel uit van de Braziliaanse selectie van bondscoach Carlos Dunga. Alex mag dan voor geen voetballer bang zijn, buiten het veld voelt hij zich niet helemaal veilig. In Brazilië worden immers regelmatig familieleden van bekende voetballers ontvoerd, zoals onlangs bij AC Milans Ricardo Oliveira.

'Als ik voor een vakantie naar Brazilië ga, heb ik toch in mijn achterhoofd dat zoiets kan gebeuren. Wil ik bijvoorbeeld met mijn moeder op pad, dan hou ik er rekening mee waar we naartoe gaan en nemen we niet te veel geld mee. We lopen niet panisch door de stad, maar gezien de incidenten kan ik mijn ogen er ook niet voor sluiten.'

ik heb mar ingestuurd naar het wereldje: Ryan Donk: "Van Basten scoorde nog nooit tegen mij!"

Heeft Donk 4x tegen van Basten gespeeld? :eeeek:

Blaf vind Alex gewoon niet zo'n goede verdediger. Dat de statistieken anders uitwijzen is vast een complot.
Heeft niets te maken of alex een goede verdediger is ja of de nee.
het is gewoon slap gelul dat ie nu komt met ROmario heeft nog nooit gescoord tegen mij. Dat zijn prestaties ook afhankelijk van het team, en van de tegenstander
Anders nemen jullie dat bericht even heel erg serieus :roll:
Het gaat meer over het criminele Brazilie dan over het feit dat Romario niet tegen Alex heef gescoord.
Lamme Lennie Wrote:Anders nemen jullie dat bericht even heel erg serieus :roll:
Het gaat meer over het criminele Brazilie dan over het feit dat Romario niet tegen Alex heef gescoord.

Toch iemand die het snapt... :8:
Lamme Lennie Wrote:Anders nemen jullie dat bericht even heel erg serieus :roll:
Het gaat meer over het criminele Brazilie dan over het feit dat Romario niet tegen Alex heef gescoord.

ja dat snap ik ook, maar vi gebruikt dat wel als kop boven het artikel.

kletsmania Wrote:Blaf vind Alex gewoon niet zo'n goede verdediger. Dat de statistieken anders uitwijzen is vast een complot.

zeg gloryhunter, ga jij ff lekker iemand anders woorden in de mond leggen. ik vind het wel een goeie verdediger, maar ik vind dat hij overdreven wordt opgehemeld. je hebt weer eens moeite met de nuance.

als hij nou tegen romario had gespeeld toen die top was (ik bijvoorbeeld vind romario een van de beste en iig de mooist voetballende spelers ooit), maar een paar keer tegen opa bakema zegt natuurlijk geen hol, als het sowieso al wat zegt over een verdediger als een spits niet scoort. dat heeft wel met meer dingen te maken.

dat hij tegen een statische romario van 35 stand kan houden ok, kleine kalou heeft hem regelmatig gedold. dat werd dan niet opgeschreven door journalisten, want dan kwam uit dat ze hem eerder ten onrechte opgehemeld hadden.....
Kezmania Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Anders nemen jullie dat bericht even heel erg serieus :roll:
Het gaat meer over het criminele Brazilie dan over het feit dat Romario niet tegen Alex heef gescoord.

Toch iemand die het snapt... :8:

nu jij zelf nog. :roll:
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Anders nemen jullie dat bericht even heel erg serieus :roll:
Het gaat meer over het criminele Brazilie dan over het feit dat Romario niet tegen Alex heef gescoord.

ja dat snap ik ook, maar vi gebruikt dat wel als kop boven het artikel.

kletsmania Wrote:Blaf vind Alex gewoon niet zo'n goede verdediger. Dat de statistieken anders uitwijzen is vast een complot.

zeg gloryhunter, ga jij ff lekker iemand anders woorden in de mond leggen. ik vind het wel een goeie verdediger, maar ik vind dat hij overdreven wordt opgehemeld. je hebt weer eens moeite met de nuance.

als hij nou tegen romario had gespeeld toen die top was (ik bijvoorbeeld vind romario een van de beste en iig de mooist voetballende spelers ooit), maar een paar keer tegen opa bakema zegt natuurlijk geen hol, als het sowieso al wat zegt over een verdediger als een spits niet scoort. dat heeft wel met meer dingen te maken.

dat hij tegen een statische romario van 35 stand kan houden ok, kleine kalou heeft hem regelmatig gedold. dat werd dan niet opgeschreven door journalisten, want dan kwam uit dat ze hem eerder ten onrechte opgehemeld hadden.....

Calimero....

niet de media vind hem goed, ik vind hem goed, wat de media vind interesseert me niet. Toch blijf je elke keer weer zeiken wat de media ergens van vind. Je zet je daar lekker tegen af. Want wat de media vind is niet waar. Gomes is zeker ook nog steeds een clown in een goal? Bovendien zijn de media helemaal niet zo PSV minded als jij denkt. Er is maar 1 club die voorkeur geniet van de media en dat is Ajax.

Misschien is een cursus journalistiek iets voor je. Een kop moet een uitnodiging tot lezen zijn. Ze hadden ook als kop kunnen kiezen "Alex bang in Brazilie"
Statistieken naslaan is geen media, maar puur eigen vinding?
Kezmania Wrote:"Alex bang in Brazilie"

Da's eerder een titel voor een stripverhaal.
Bocaloca Wrote:Statistieken naslaan is geen media, maar puur eigen vinding?

De statistieken laten alleen zien dat mijn mening en in dit geval die van de media niet alleen een mening is maar ook door feiten wordt gestaafd.
Mukkus Wrote:
Kezmania Wrote:"Alex bang in Brazilie"

Da's eerder een titel voor een stripverhaal.
:lol:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12