FTM Forum

Full Version: Ajax-PSV de topper!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
franco Wrote:noem me maar een gloryhunter..... vind ik best......... ben gewoon ff enthousiast... sorry!!

nou, gloryposter is een beter woord. :wink:
Wat een nare kutploeg is dat PSV toch! Knap hoor, dat ze wederom in de Arena weten te winnen, maar wat was het weer lelijk.
Eerste helft was Ajax zoveel beter, de eindpass was alleen elke keer niet goed en schoten van afstand net over of niet hard genoeg. PSV alleen maar lange halen naar voren waar uiteindelijk niks uitkwam.
Tweede helft bijzonder matig, van beide kanten. En dan weer zo'n typische PSV-goal, ook nog eens uit een onterechte vrije trap naar mijn mening.
Maar ja, als je dan 20 minuten met een man meer komt te staan en nog niet scoort, verdien je het ook niet. We hebben in die tijd geen echte kans gecreeerd en alle voorzetten waren slecht.

Kortom, niemand verdiende hier te winnen en dat het dan uiteindelijk weer de verkeerde kant op valt, is typisch PSV. Ze hebben zich het resultaatvoetbal bijzonder goed eigen gemaakt en hebben weer met oersaai, verdedigend voetbal een wedstrijd gewonnen. Daar zijn wij in Amsterdam te trots voor.
trots is een amstersdams woord...kampioenschap is dan weer een typisch eindhovens woord :8:
sorry voor mijn gloryposts--...
Ach, je bent gewoon dronken.
haha...inderdaad....ik zie dubbel inderdaad...... id sut nu mijn 69e of 138 e post==='''????
Ad Wim Wrote:Wat een nare kutploeg is dat PSV toch! Knap hoor, dat ze wederom in de Arena weten te winnen, maar wat was het weer lelijk.
Eerste helft was Ajax zoveel beter, de eindpass was alleen elke keer niet goed en schoten van afstand net over of niet hard genoeg. PSV alleen maar lange halen naar voren waar uiteindelijk niks uitkwam.
Tweede helft bijzonder matig, van beide kanten. En dan weer zo'n typische PSV-goal, ook nog eens uit een onterechte vrije trap naar mijn mening.
Maar ja, als je dan 20 minuten met een man meer komt te staan en nog niet scoort, verdien je het ook niet. We hebben in die tijd geen echte kans gecreeerd en alle voorzetten waren slecht.

Kortom, niemand verdiende hier te winnen en dat het dan uiteindelijk weer de verkeerde kant op valt, is typisch PSV. Ze hebben zich het resultaatvoetbal bijzonder goed eigen gemaakt en hebben weer met oersaai, verdedigend voetbal een wedstrijd gewonnen. Daar zijn wij in Amsterdam te trots voor.

dus je was zoveel beter, maar de laatste pass was telekens niet goed. dan ben je dus helemaal niet zoveel beter. en aan wie ligt het dat die laatste pass niet goed is? misschien wel aan psvee.

ik begrijp dat jullie een overwicht hadden, een optisch overwicht.....

gewoon goed van psvee kennelijk, in slaap laten sukkelen en dan toeslaan, en wie bepaalt dat dat lelijk is? ik vind het een prachtige strategie. mooi vechten is voor meisjes, het is bovendien subjectief, er is maar 1 ding dat telt: de oorlog moet je winnen.
Ajax was wel veel beter, want het maakte de wedstrijd. Positioneel was het sterk en er kwamen goede aanvallen uit; er werd alleen niet gescoord omdat de eindpass niet goed was en de schoten niet scherp genoeg.

En natuurlijk is het goed en knap van PSV, dat zeg ik ook, maar het is echt niet om aan te zien en dat vind ik, als voetballiefhebber, belangrijk.
Ad Wim Wrote:Wat een nare kutploeg is dat PSV toch! Knap hoor, dat ze wederom in de Arena weten te winnen, maar wat was het weer lelijk.
Eerste helft was Ajax zoveel beter, de eindpass was alleen elke keer niet goed en schoten van afstand net over of niet hard genoeg. PSV alleen maar lange halen naar voren waar uiteindelijk niks uitkwam.
Tweede helft bijzonder matig, van beide kanten. En dan weer zo'n typische PSV-goal, ook nog eens uit een onterechte vrije trap naar mijn mening.
Maar ja, als je dan 20 minuten met een man meer komt te staan en nog niet scoort, verdien je het ook niet. We hebben in die tijd geen echte kans gecreeerd en alle voorzetten waren slecht.

Kortom, niemand verdiende hier te winnen en dat het dan uiteindelijk weer de verkeerde kant op valt, is typisch PSV. Ze hebben zich het resultaatvoetbal bijzonder goed eigen gemaakt en hebben weer met oersaai, verdedigend voetbal een wedstrijd gewonnen. Daar zijn wij in Amsterdam te trots voor.
Slechte verliezer.
Een ding ben ik het wel mee eens, het was geen bijster goede wedstrijd, en bij vlagen inderdaad niet om aan te zien. Verder geen klachten, de punten zijn immers weer binnen.
Toch nog wel een klacht: ook de scheids was niet geweldig.
En natuurlijk telt het resultaat in zo'n wedstrijd, maar ik vind het gewoon een laffe tactiek. En zoals Cocu en Koeman al aangaven, het resultaat had net zo goed anders kunnen zijn.
Het was gewoon niet Ajax' dag. Gek genoeg is het dat nooit tegen PSV in de competitie de laatste jaren Sad
Elke keer kom je weer thuis na een wedstrijd tegen p$v met zo'n nare smaak, maar waarom ?

Is het omdat p$v niet wil (kan) voetballen ?
Is het omdat je altijd zo 'lullig' verliest ?
Is het omdat je elke keer weer (optisch) beter bent ?

Ik weet het echt niet, feit is dat we vrijwel altijd van ze verliezen in de competitie, dus dan zal het wel terecht zijn. Het is jammer dat de ploeg die bovenaan staat zulk voetbal speelt, ze passen hiermee beter in de Serie A. Hierbij dient wel gezegd te worden dat ik vandaag ook liever had gewonnen met vies afbraakvoetbal in plaats van verliezen met 'beter spel'.

Boertjes, feli .

Sad Sad
de nieuwe Wrote:Toch nog wel een klacht: ook de scheids was niet geweldig.
Ik vond het nog wel meevallen. Niet geweldig, maar ook niet heel slecht. Dat Peter zegt dat PSV hem zwaar tegen had is echt onzin. Hij floot gewoon niet echt consequent en ik had het gevoel dat Ajax rond de 1 echt wel een paar vrije trappen had moeten krijgen. Ook had Mendez al eerder rood moeten hebben toen hij Perez neerhaalde.
En Vayrinen had rood moeten hebben ipv geel.
De tweede gele kaart voor Mendez was gewoon terecht. Het is lullig om de tweede gele te geven voor een bal wegtrappen, maar het was daarvoor al zo vaak gebeurd en Wegereef waarschuwde er telkens voor. Op een gegeven moment is het de druppel.
De eerste helft floot ie wel vaker tegen PSV, enkele malen wel dubieus imo. De tweede helft floot ie gewoon slecht, wat jij zegt inderdaad, vooral inconsequent.
0-1 :Big Grin
Netjes van PSV.
Wat een slechte wedstrijd zeg, zowel van de kant van Ajax als van PSV. In de eerste helft was Ajax beter, de 2e helft waren de teams aan elkaar gewaagd. Zelfs na de (overigens terechte, dus niet de scheidsrechter de schuld geven!!!) rode kaart van Mendez kon Ajax geen 100% kansen creëren (schot van Sneijder was nog het meest gevaarlijk, maar wat een poepschot). Deze wedstrijd verdiende geen winnaar. PSv was vandaag het meest gelukkig. Feli.
franco Wrote:wel mooi spandoek trouwens waar ze 1000 manuren in hebben gestopt,,,,de supporters..... misschien hadden de spelers die tijd in dode spelmomenten moeten stoppen... :8:

En waarom moet ik in 411 onder dat stinkende knutselspandoek zitten? Kunnen ze dat niet lekker in het eigen rijmelarij-vak 410 doen? Prutsers!
Ad Wim Wrote:Wat een nare kutploeg is dat PSV toch! Knap hoor, dat ze wederom in de Arena weten te winnen, maar wat was het weer lelijk.
Eerste helft was Ajax zoveel beter, de eindpass was alleen elke keer niet goed en schoten van afstand net over of niet hard genoeg. PSV alleen maar lange halen naar voren waar uiteindelijk niks uitkwam.
Tweede helft bijzonder matig, van beide kanten. En dan weer zo'n typische PSV-goal, ook nog eens uit een onterechte vrije trap naar mijn mening.
Maar ja, als je dan 20 minuten met een man meer komt te staan en nog niet scoort, verdien je het ook niet. We hebben in die tijd geen echte kans gecreeerd en alle voorzetten waren slecht.

Kortom, niemand verdiende hier te winnen en dat het dan uiteindelijk weer de verkeerde kant op valt, is typisch PSV. Ze hebben zich het resultaatvoetbal bijzonder goed eigen gemaakt en hebben weer met oersaai, verdedigend voetbal een wedstrijd gewonnen. Daar zijn wij in Amsterdam te trots voor.


We dit, we dat. Flikker toch een keer op met je analyses

[Image: sickpup.gif]
0-1 of 0-2 that was the question, de rest is allemaal gelul.
Het verbaast me nog wel het meest dat die Ajacieden voor de wedstrijd er altijd heilig van overtuigd zijn dat ze gaan winnen..... Tis wel zo dat een gelijkspel meer terecht was geweest, maar als je zelf geen fatsoenlijke kans creeert kun je in ieder geval geen aanspraak maken op de overwinning. En wat was Huntelaar weer matig.......
Ik denk dat het hier al goed verwoord is. Ajax kan dan wel het mooie voetbal spelen, maar PSV komt met het resultaat thuis. In Eindhoven zal PSV het echte voetbal laten zien!! (En nee, die Amsterdammers gaan dan niet met 3 pnt terug :wink: )
Ajaks heeft 1 helft goed leuk gespeeld, 2e helft waren ze heel erg matig, geen 1 kans gekregen, zelfs niet nadat psv met 10 man kwam te spelen. psv is gewoon de sterkste ploeg van Nederland. Gelukkig is dat vandaag weer eens bewezen want de amsterdammertjes kregen alweer iets teveel babbels. En inderdaad wat was de hunter weer slecht, tegen Alex zullen er meer niet goed zijn, maar dit was wel heel min.
Ad Wim Wrote:Wat een nare kutploeg is dat PSV toch! Knap hoor, dat ze wederom in de Arena weten te winnen, maar wat was het weer lelijk.
Eerste helft was Ajax zoveel beter, de eindpass was alleen elke keer niet goed en schoten van afstand net over of niet hard genoeg. PSV alleen maar lange halen naar voren waar uiteindelijk niks uitkwam.
Tweede helft bijzonder matig, van beide kanten. En dan weer zo'n typische PSV-goal, ook nog eens uit een onterechte vrije trap naar mijn mening.
Maar ja, als je dan 20 minuten met een man meer komt te staan en nog niet scoort, verdien je het ook niet. We hebben in die tijd geen echte kans gecreeerd en alle voorzetten waren slecht.

Kortom, niemand verdiende hier te winnen en dat het dan uiteindelijk weer de verkeerde kant op valt, is typisch PSV. Ze hebben zich het resultaatvoetbal bijzonder goed eigen gemaakt en hebben weer met oersaai, verdedigend voetbal een wedstrijd gewonnen. Daar zijn wij in Amsterdam te trots voor.

Zeker nooit een PSV-Ajax gezien? Dan heb je de laatste jaren eenzelfde pot als vanmiddag, alleen is dan PSV de ploeg die aanvalt en Ajax de ploeg die naar een 0-1 hoopt te counteren. Ik heb de laatste jaren alleen in de CL een paar keer een ploeg gezien die het spel niet aan PSV liet in Eindhoven.
Gewoon logisch dat je als thuisploeg het spel moet maken, zeker in dit soort wedstrijden. PSV heeft dit seizoen al 4x laten zien (Ajax,AZ,Bordeaux,Gala) dat dat gewoon de manier is om uit een resultaat te halen. Al die reakties van "je zou hier elke week naar moeten kijken".. Kom gewoon eens kijken zaterdag, er is vrije verkoop en volgens mij zijn er nog wel wat kaarten. De komende 2 zaterdagen speelt PSV gewoon weer bij vlagen zelfs wervelend aanvalsspel met geregeld alle 10 de veldspelers op de helft van de tegenstander. Tegen topploegen is dat (zeker uit) nou eenmaal niet de manier om resultaat te halen. AZ zal over een paar weken wel aanvallender spelen in de Arena dan PSV vandaag, maar let maar op dat ze dan 'gewoon' uiteindelijk na 90 minuten met lege handen staan. Weer lof voor het spel, weer geen punten.

Nu tot 1 januari de koppositie vasthouden (in december nog Vitesse, Groningen en Feyenoord uit) en de veruit moeilijkste competitiehelft is met groot succes doorgekomen.
Ajax Netwerk:
Beter Ajax verliest thuis van PSV: 0-1

PSV Netwerk:
PSV VERSLAAT MET 10 MAN AJAX: 0-1


Toch mooi hoe je eenzelfde pot op 2 manieren kunt uitleggen, waarbij het allebei waar is. :8:
Peter Wrote:Ajax Netwerk:
Beter Ajax verliest thuis van PSV: 0-1

PSV Netwerk:
PSV VERSLAAT MET 10 MAN AJAX: 0-1


Toch mooi hoe je eenzelfde pot op 2 manieren kunt uitleggen, waarbij het allebei waar is. :8:

En nou snel je teddybeer pakken en naar je bed
Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:Ajax Netwerk:
Beter Ajax verliest thuis van PSV: 0-1

PSV Netwerk:
PSV VERSLAAT MET 10 MAN AJAX: 0-1


Toch mooi hoe je eenzelfde pot op 2 manieren kunt uitleggen, waarbij het allebei waar is. :8:

En nou snel je teddybeer pakken en naar je bed

cry
Peter Wrote:Ajax Netwerk:
Beter Ajax verliest thuis van PSV: 0-1

PSV Netwerk:
PSV VERSLAAT MET 10 MAN AJAX: 0-1


Toch mooi hoe je eenzelfde pot op 2 manieren kunt uitleggen, waarbij het allebei waar is. :8:
Laten we dan een neutrale bron nemen, VI.nl:

Ajax is beter, maar PSV pakt de punten
Hahahahaha wat is die ten cate toch een slechte verliezer

Hij had clown moeten worden :razz:
Ricochan Wrote:Hahahahaha wat is die ten cate toch een slechte verliezer

Hij had clown moeten worden :razz:

Hij is een winnaar, goede eigenschap. Overigens heb ik al die forummers die voor PSV zijn een paar jaar geleden van alles en nog wat over R. Koeman horen zeggen, maar nu is het ineens een held... :roll:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12