FTM Forum

Full Version: TMS Cincinnati
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Ad Wim Wrote:En de breal terug Undecided

Icon_question
7-6 6-2 federer
ik hoop dat federer morgen ook zo speelt Icon_twisted
Of overmorgen :razz:
Ad Wim Wrote:Of overmorgen :razz:

hij dubbelt toch niet.... :8:
wéér een DF!! pffff.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Of overmorgen :razz:

hij dubbelt toch niet.... :8:
Zou voor jou ook niet gek zijn, Hewitt onwijs weinig gekozen, wat ik trouwens gek vind.
ik heb het wel gezien.
los ballos Xtragaap4de
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Of overmorgen :razz:

hij dubbelt toch niet.... :8:
Zou voor jou ook niet gek zijn, Hewitt onwijs weinig gekozen, wat ik trouwens gek vind.

hewitt heeft nog niet gewonnen van moya on fire :wink:
Een halve finale Almagro-Eiwit en je bent de man. Maar zover zal het komen denk ik. Alhoewel, het is wel weer een Buurs-week...
Ad Wim Wrote:Een halve finale Almagro-Eiwit en je bent de man. Maar zover zal het komen denk ik. Alhoewel, het is wel weer een Buurs-week...

daarom.
je weet het maar nooit.

(volandri :wink: )
buurs Wrote:ik heb het wel gezien.
los ballos Xtragaap4de
Ik ga ook zo de stad in, erg warm word ik niet van deze pot. Dan nog liever Davy-Berdych.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Of overmorgen :razz:

hij dubbelt toch niet.... :8:
Zou voor jou ook niet gek zijn, Hewitt onwijs weinig gekozen, wat ik trouwens gek vind.

normaal gesproken was ie er nu allang uitgeweest natuurlijk. had wawje, gasquet, haas voor de boeg om te komen waar ie nu staat.

1e ronde. 7-6 3e set. wawrinka was beter.
2e ronde. gasquet niet fit.
3e ronde. haas was al weg. melzer niet goed genoeg helaas. vandaag wel goeie pot van hewitt.
Prima Roger =D>

Morgen Almagro op routine en dan verliezen van Eiwit zaterdag.
pfff federer pakt gewoon de set. wat een choke van baghdatis zeg. 6-5 40-15 voor. en dan 3 DF slaan.
Ad Wim Wrote:Prima Roger =D>

Morgen Almagro op routine en dan verliezen van Eiwit zaterdag.

van hewitt kan federer niet verliezen.
hewitt heeft geen wapens om van federer te winnen.
daarentegen almagro in vorm wel.

goede service en forehand.
lopen houdt federer niet van.
centre court Wrote:normaal gesproken was ie er nu allang uitgeweest natuurlijk. had wawje, gasquet, haas voor de boeg om te komen waar ie nu staat.

1e ronde. 7-6 3e set. wawrinka was beter.
2e ronde. gasquet niet fit.
3e ronde. haas was al weg. melzer niet goed genoeg helaas. vandaag wel goeie pot van hewitt.
Wat is dan normaal gesproken?

En hetzelfde geldt natuurlijk voor Querrey, Moya, Melzer en Ferrer.
we zullen het morgen zien.
spreek jullie morgen.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:normaal gesproken was ie er nu allang uitgeweest natuurlijk. had wawje, gasquet, haas voor de boeg om te komen waar ie nu staat.

1e ronde. 7-6 3e set. wawrinka was beter.
2e ronde. gasquet niet fit.
3e ronde. haas was al weg. melzer niet goed genoeg helaas. vandaag wel goeie pot van hewitt.
Wat is dan normaal gesproken?

En hetzelfde geldt natuurlijk voor Querrey, Moya, Melzer en Ferrer.

ik snap ook wel dat die haast niet gekozen zijn. en daar reageer ik toch bij jou op.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Prima Roger =D>

Morgen Almagro op routine en dan verliezen van Eiwit zaterdag.

van hewitt kan federer niet verliezen.
hewitt heeft geen wapens om van federer te winnen.
daarentegen almagro in vorm wel.

goede service en forehand.
Dat is natuurlijk gelul. Baghdatis heeft ook geen wapens en zit er ook dichtbij. Hewitt heeft natuurlijk ook een goede voorhand, service en een klasse loopvermogen. Hewitt is natuurlijk gewoon een stuk beter op HC dan Almagro. En hij zat er redelijk dichtbij in Montreal, wellicht nu wel.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Prima Roger =D>

Morgen Almagro op routine en dan verliezen van Eiwit zaterdag.

van hewitt kan federer niet verliezen.
hewitt heeft geen wapens om van federer te winnen.
daarentegen almagro in vorm wel.

goede service en forehand.

morgen een win win situatie. óf almagro wint óf fedex wint en dan pakt ie hewitt ook. :8:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:normaal gesproken was ie er nu allang uitgeweest natuurlijk. had wawje, gasquet, haas voor de boeg om te komen waar ie nu staat.

1e ronde. 7-6 3e set. wawrinka was beter.
2e ronde. gasquet niet fit.
3e ronde. haas was al weg. melzer niet goed genoeg helaas. vandaag wel goeie pot van hewitt.
Wat is dan normaal gesproken?

En hetzelfde geldt natuurlijk voor Querrey, Moya, Melzer en Ferrer.

ik snap ook wel dat die haast niet gekozen zijn. en daar reageer ik toch bij jou op.
En ik snap niet dat Hewitt nauwelijks gekozen is en dat blijkt maar weer niet zo;n gekke gedachte te zijn.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Prima Roger =D>

Morgen Almagro op routine en dan verliezen van Eiwit zaterdag.

van hewitt kan federer niet verliezen.
hewitt heeft geen wapens om van federer te winnen.
daarentegen almagro in vorm wel.

goede service en forehand.
Dat is natuurlijk gelul. Baghdatis heeft ook geen wapens en zit er ook dichtbij. Hewitt heeft natuurlijk ook een goede voorhand, service en een klasse loopvermogen. Hewitt is natuurlijk gewoon een stuk beter op HC dan Almagro. En hij zat er redelijk dichtbij in Montreal, wellicht nu wel.

hewitt een goede service? :lol:
en baghdatis heeft natuurlijk wel iets meer creativiteit dan hewitt.
davy on fire. davy-ferrer wordt onbelangrijk. niet gekozen beide.
Hewitt heeft inderdaad een goede, onderschatte eerste service. Kijk maar eens wat hij wint op zijn 1e de afgelopen partijen. Hewitt is gewoon vrijwel altijd goed hier, en sowieso in het najaar op Amerikaans HC, ik snap niet dat jullie dat niet inzien. Buurs schat zelfs Almagro hoger in dan Hewitt cry
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Prima Roger =D>

Morgen Almagro op routine en dan verliezen van Eiwit zaterdag.

van hewitt kan federer niet verliezen.
hewitt heeft geen wapens om van federer te winnen.
daarentegen almagro in vorm wel.

goede service en forehand.
Dat is natuurlijk gelul. Baghdatis heeft ook geen wapens en zit er ook dichtbij. Hewitt heeft natuurlijk ook een goede voorhand, service en een klasse loopvermogen. Hewitt is natuurlijk gewoon een stuk beter op HC dan Almagro. En hij zat er redelijk dichtbij in Montreal, wellicht nu wel.

Het is laat Ad. Ga slapen en morgenvroeg een dokter zoeken met je domme gezwets.
O jee, heb je hem weer. Wat heb je nou weer aan te merken? Moet ik speciaal voor jou feiten erbij halen?

Of vind jij Almagro ook beter dan Hewitt op HC? cry
het wordt met ad elke week gekker. of 't nou of ajax of zijn tennisspelers gaat... totaal de realiteit uit 't oog verloren.
centre court Wrote:het wordt met ad elke week gekker. of 't nou of ajax of zijn tennisspelers gaat... totaal de realiteit uit 't oog verloren.
Hij heeft een maatje gevonden hoor cry

Vertel eens wat er zo gek is aan mijn uitspraken, kakkerlakje, ipv zo makkelijk iemand af te zeiken.
Of ben je gefrustreerd dat Federer toch nog wint en Almagro er morgen uitslaat?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23