FTM Forum

Full Version: TMS Cincinnati
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
kooltje Wrote:
buurs Wrote:3-1 hewitt
moest jij zelf niet spelen? Wink

19.15 uur ga ik weg Kool :wink:
dubbele break Hewitt =D>
kooltje Wrote:
THE MAILMAN Wrote:Kooltje, geef het maar toe: Hewitt is te sterk voor Moya..... :lol:
ik zie alleen de stand..volg het niet...hoe kun je zo simpel verliezen van iemand zonder wapens
Hij is wel nummer 1 van de wereld geworden zonder wapens.
das al een tijdje geleden hoor
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
THE MAILMAN Wrote:Kooltje, geef het maar toe: Hewitt is te sterk voor Moya..... :lol:
ik zie alleen de stand..volg het niet...hoe kun je zo simpel verliezen van iemand zonder wapens
Hij is wel nummer 1 van de wereld geworden zonder wapens.

dat was net de tussenperiode toen niemand top was en lleyton in de vorm van zijn leven.
maar hewitt speelt op dit moment echt degelijk.
we mogen del potro wel bedanken.
die heeft moya gister gesloopt.
en weer 2 bp
6-2 3*-0
kooltje Wrote:das al een tijdje geleden hoor
Klopt, maar Hewitt wordt gewoon zwaar onderschat hier op dit forum. Hij is nu weer richting zijn oude vorm aan het gaan en dan kan hij best top 10 halen. En dan is hij onwijs gevaarlijk op zijn zo geliefde HC.
moya maakt er niet eens een wedstrijd van...nog een voormalig nr 1
kooltje Wrote:moya maakt er niet eens een wedstrijd van...nog een voormalig nr 1
Dát is pas lang geleden :razz:
maak het niet mooier dan het is ad...hij heeft goed gebruik gemaakt van een lekkere loting
centre court Wrote:hewitt pakt moya on fire niet.
Better start believing in those statistics :razz:
kooltje Wrote:maak het niet mooier dan het is ad...hij heeft goed gebruik gemaakt van een lekkere loting
Tja, in dit schema hebben heel veel mensen een lekkere loting, maar die staan niet allemaal in de halve finale.
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:maak het niet mooier dan het is ad...hij heeft goed gebruik gemaakt van een lekkere loting
Tja, in dit schema hebben heel veel mensen een lekkere loting, maar die staan niet allemaal in de halve finale.
die hebben er dus geen goed gebruik van gemaakt
nu heeft het geen zin meer carlos...
succes buurs
kooltje Wrote:nu heeft het geen zin meer carlos...
succes buurs

thxs Kool
ik hoor van je
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:das al een tijdje geleden hoor
Klopt, maar Hewitt wordt gewoon zwaar onderschat hier op dit forum. Hij is nu weer richting zijn oude vorm aan het gaan en dan kan hij best top 10 halen. En dan is hij onwijs gevaarlijk op zijn zo geliefde HC.

Onderschat? Ik had Hewitt niet voor niets in mijn top 10 voorspelling dit jaar. Dat vond ik dan weer een beetje teveel overschat, dus bracht ik d.m.v een edit Ancic erin i.p.v. Lleyton.

Maar goed, de Hewitt tegen Wawrinka kan niet onderschat worden. Dat was drama. Al hou ik het liever op een goede Stanislas :wink: De rest van Hewitt's wedstrijden heb ik niet gezien. Hewitt in vorm is een prima speler, net top 10 waardig, maar niet meer.
hij wint simpel...nou roger showtime
en we zijn begonnen...geen beelden bij bwin?
lovegame almagro. break 'm! Icon_twisted
kooltje Wrote:en we zijn begonnen...geen beelden bij bwin?

zeker wel.
centre court Wrote:
kooltje Wrote:en we zijn begonnen...geen beelden bij bwin?

zeker wel.
gelukkig net nog niet
centre court Wrote:lovegame almagro. break 'm! Icon_twisted
lovegame roger Smile
heb je almagro cc?
wie hebben hem?
uiteraard heb ik almagro. zekerheidje. was al door en volgende ronde was zéér waarschijnlijk tegen Delic. Die kon hij ook goed hebben, dan had ie al 15 punten gehad met kans op meer.
die service van almagro =D>
ik heb hem onderschat...maar roger pakt hem denk ik
kooltje Wrote:ik heb hem onderschat...maar roger pakt hem denk ik

denk ik ook. standaard 7-6 6-4 overwinning.
wat mooi zeg...de break na 40-0
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23