FTM Forum

Full Version: TMS Cincinnati
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
0-30 :lol:
mp
Het zit deze week niet mee voor de spelers waarvan de achternaam eindigt op -ic:

Karlovic, Delic, Ancic, Ljubicic en nu ook Djokovic eruit.
:x :x
GSM Moya =D>

6-4 6-1 :^o =P~
das lekker zeg djoko eruit... =D>
Ginepri duidelijk beter dan vorige week...
Juan Zueco Wrote:Zit Ad in de Arena?

De man heeft een zwarte avond.
Eerst die kutwedstrijd en dan thuis komen en zien dat Djoko verliest :cry:
Natuurlijk wel heerlijk dat Nadal verliest. Hier krijgt hij wederom de rekening gepresenteerd van het zware gravelseizoen.
Ongunstig is het wel dat Querrey zo 25 punten kan gaan halen.

Met Djoko uiteindelijk gegokt en verloren. Ik had er al geen goed gevoel over, maar dacht zo op safe te spelen. Gelukkig valt het verlies mee omdat jongens als Haas en Youzhny ook ruk zijn en Djoko toch wel vaak gekozen is. Ik haal gewoon meer punten dan Omyaca bijv, die geen Djoko had.
Gunstig is het wel voor Del Potro en Hewitt, die elkaar in de kwart kunnen treffen =P~
Baal nog steeds dat youzhny niet won van querrey...dat was een belangrijke pot.
Met het verlies van Nada was het inderdaad een belangrijke pot. Voor mij maakte het aanvankelijk niet uit omdat hij ongeveer even vaak gekozen was en toch wel van Rafa zou verliezen, maar dat gaat nu niet meer op. Die Nadal blijft me altijd maar irriteren. Mooie is wel dat hij nou weer alleen maar kan dromen van de nummer 1 positie :razz:
Ad Wim Wrote:Met het verlies van Nada was het inderdaad een belangrijke pot. Voor mij maakte het aanvankelijk niet uit omdat hij ongeveer even vaak gekozen was en toch wel van Rafa zou verliezen, maar dat gaat nu niet meer op. Die Nadal blijft me altijd maar irriteren. Mooie is wel dat hij nou weer alleen maar kan dromen van de nummer 1 positie :razz:

Hoezo? Hij haalt net zoveel punten als Djokovic.


Ahh... Je denkt dat Roger de grootste concurrent is?
mooi..ook de break in de tweede set voor davy
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Met het verlies van Nada was het inderdaad een belangrijke pot. Voor mij maakte het aanvankelijk niet uit omdat hij ongeveer even vaak gekozen was en toch wel van Rafa zou verliezen, maar dat gaat nu niet meer op. Die Nadal blijft me altijd maar irriteren. Mooie is wel dat hij nou weer alleen maar kan dromen van de nummer 1 positie :razz:

Hoezo? Hij haalt net zoveel punten als Djokovic.


Ahh... Je denkt dat Roger de grootste concurrent is?
Voorlopig staat hij nog wel 1500 punten voor Undecided Hakkuh
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Mooi van Jarkko, zo zie je maar weer dat H2H lang niet altijd telt, want hij stond 5-0 achter tegen Robredo, allemaal op HC...

Roddick ook klasse, Verdasco toch in vorm. Ik durf wel een uitspraak te doen dat Roddick de finale gaat halen.

Dat gaat hem niet lukken.
Wat zeggen je statistieken of je gevoel nu?
Wat een uitslagen, de toppers geloven het blijkbaar wel met dit toernooi.
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Met het verlies van Nada was het inderdaad een belangrijke pot. Voor mij maakte het aanvankelijk niet uit omdat hij ongeveer even vaak gekozen was en toch wel van Rafa zou verliezen, maar dat gaat nu niet meer op. Die Nadal blijft me altijd maar irriteren. Mooie is wel dat hij nou weer alleen maar kan dromen van de nummer 1 positie :razz:

Hoezo? Hij haalt net zoveel punten als Djokovic.


Ahh... Je denkt dat Roger de grootste concurrent is?
Voorlopig staat hij nog wel 1500 punten voor Undecided Hakkuh

1500, moet je nagaan. Heeft ie al aardig gedicht!
Djoko! Icon_evil

De rest is wel redelijk goed verlopen gisteravond en vannacht! =D>
centre court Wrote:Djoko! Icon_evil

De rest is wel redelijk goed verlopen gisteravond en vannacht! =D>

Was wel te verwachten, hij heeft maar een paar dagen rust gehad na al die zware partijen. Vergelijking met IW en Miami gaat niet op, het tweede MS toernooi begon pas halverwege de week, Djoko had toen bijna een week rust. Die jongen gaat lekker anderhalve week trainen en dan knallen op de US Open.
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Mooi van Jarkko, zo zie je maar weer dat H2H lang niet altijd telt, want hij stond 5-0 achter tegen Robredo, allemaal op HC...

Roddick ook klasse, Verdasco toch in vorm. Ik durf wel een uitspraak te doen dat Roddick de finale gaat halen.

Dat gaat hem niet lukken.
Wat zeggen je statistieken of je gevoel nu?

Nadal is eruit, in plaats daarvan moet hij nu tegen Blake of Ferrero denk ik. Verder verandert er niets. Blake/Ferrero is wel wat makkelijker als Nadal, dus zijn kansen worden groter. Als ik voor "Roddick haalt finale" en "Roddick haalt finale niet" beide een quote van 2 zou krijgen dan zou ik nog altijd zetten op "Roddick haalt finale niet".
Overdune Wrote:
centre court Wrote:Djoko! Icon_evil

De rest is wel redelijk goed verlopen gisteravond en vannacht! =D>

Was wel te verwachten, hij heeft maar een paar dagen rust gehad na al die zware partijen. Vergelijking met IW en Miami gaat niet op, het tweede MS toernooi begon pas halverwege de week, Djoko had toen bijna een week rust. Die jongen gaat lekker anderhalve week trainen en dan knallen op de US Open.
Tja, dat vind ik dus slap. Zware partijen? Allemaal eitjes tot de finale. Federer staat er ook gewoon. Zo zie je maar weer dat Djoko er nog lang niet is.
Djoko toch drie dagen rust gehad...dus was moeilijk te voorspellen.
Davy maakt het zich nog bijzonder moeilijk zeg...door de tweede nog te verliezen na een break voorsprong.
Federer lijkt deze week simpel de finale te kunnen halen...weinig echte tegenstand voor hem.
2007 Wimbledon
Great Britain Grass R32 Ferrero 3-6 6-3 6-3 7-6(4)

2006 ATP Masters Series Cincinnati
OH, U.S.A. Hard R32 Ferrero 6-2 6-4

2002 Cincinnati TMS
Ohio, USA Hard R32 Ferrero 6-4 4-6 6-4

Deze keer win jij James...kom op jongen!
almagro begint even met een paar returns zeg :eeeek:
hele gravelseizoen geen bal geraakt...1 klein toernooitje gewonnen
dit worden twee verkeerde uitslagen..almagro en moya zijn beter dan hun tegenstanders
Dubbele break voor Almagro :lol:
Maar met Nieminen weet je het nooit :roll:
Niet normaal hoe Almagro speelt en serveert...
Laat Federer maar komen =P~ :Big Grin
Moya pakt de 1e set met 7-5
buurs Wrote:Niet normaal hoe Almagro speelt en serveert...
Laat Federer maar komen =P~ :Big Grin
ook de break in de tweede..hij speelt super
wat een punt van Almagro :eeeek: =D>
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23