FTM Forum

Full Version: Tennispoll 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
andre Wrote:Waarom kan ik niet tegen Ad Wim?
Brown en Ram heb ik ook. Brown vond ik wel favoriet tegen Recouderc, die andere vond ik echt 50:50.

Het is #1 poule A tegen #2 poule C/D
#1 poule C tegen #2 van poule A/B

Dit is al een hele tijd de regel.
Dat klopt inderdaad Buurs (en was ik me tot voor kort ook niet van bewust).
Sorry heren , line-up was zeker al bekend, maar druk, druk, druk..

Buurs (1) - Ad Wim (7): 6-6
Martin - Mello
BV1: 17-13
BV2: 22-21

Raging Bull (5) - Mist (2): 5-5
Phau - Ram
Brown - Recouderc
Granollers - Kubot
Acasuso - Schwank
Luczak - Marrero
BV1: 18-15
BV2: 21-19

Mindlight - Musse (6): 6-4
Marchenko - Dodig
Granollers - Kubot
Souza - Riba
Marrero - Luczak
BV1: 12-15
BV2: 14-15

Andre (8) - Kraai: 6-4
Ram - Phau
Brown - Recouderc
BV1: 12-16
BV2: 20-23
Andre door naar de halve finale.
:lol:
Heb ik alle wedstrijden hetzelfde voorspeld als Ad Wim? Toch goed dat we niet tegen elkaar moeten dan.
(of is er nog een Riba/Kubot of zo die ik verschillend heb van beide heren van het koningskoppel)
Mooie confrontatie idd, ook omdat we allebei nu al veel goed hebben.

Ik heb gisteravond gepolld en ging er toen vanuit dat Cuevas ging winnen, maar ik heb nu ook wel vertrouwen in Mello.
succes Ad.

Ik zie die pot als 50-50.
Ik ook, jij ook.
Ik zie dat de tussenstand is aangepast, maar volgens mij sta ik maar 1 puntje voor Smile
Helaas een verkeerde loting, feli buurs.
Ik denk dat je er tegen mij ook zou zijn afgegaan (al ken ik uiteraard de rest van jouw voorspellingen niet).
Dat zou kunnen, maar jou kon ik toch niet loten en volgens mij zou ik winnen van iedereen anders dan buurs, maar dat kan Mitch ons vast wel vertellen. Al zien we dat ook wel aan het eind van de tweede ronde.
Precies, ben ik ook wel benieuwd naar Smile
Ad Wim Wrote:Dat zou kunnen, maar jou kon ik toch niet loten en volgens mij zou ik winnen van iedereen anders dan buurs, maar dat kan Mitch ons vast wel vertellen. Al zien we dat ook wel aan het eind van de tweede ronde.
De enige andere die je kon loten is Raging Bull, dus iedereen zijn er ook niet veel.
Ik heb na de snelle overwinning een beetje de teugels laten vieren, hierdoor kon ik me op de FTM belangen richten.
Ad Wim Wrote:Dat zou kunnen, maar jou kon ik toch niet loten en volgens mij zou ik winnen van iedereen anders dan buurs, maar dat kan Mitch ons vast wel vertellen. Al zien we dat ook wel aan het eind van de tweede ronde.
Dat is voorlopig wel erg voorbarig.
Raging Bull, de andere tegenstander die je kon loten, en Andre hebben net zoveel punten en met beide heb je geen verschillen meer, daar zou het dus op de BV aankomen. Mindlight heeft zelfs een punt meer op dit moment en met hem heb je nog 1 verschil, daar zou je dus hooguit nog gelijk mee kunnen komen. Mist staat 1 punt achter je, maar met nog 2 verschillen zou hij je ook nog voorbij kunnen gaan.
Buurs (1) - Ad Wim (7): 9-8
Buurs (1) door naar de halve finale.

Raging Bull (5) - Mist (2): 8-7
Acasuso - Schwank
Luczak - Marrero
BV1: 18-15
BV2: 21-19

Mindlight - Musse (6): 9-6
Marrero - Luczak
Mindlight door naar de halve finale.

Andre (8) - Kraai: 8-6
Andre door naar de halve finale.
Ad Wim Wrote:Helaas een verkeerde loting, feli buurs.

thxs Ad.
feli ML Smile
Thanks Musse!
Buurs (1) - Ad Wim (7): 17-16
Buurs (1) door naar de halve finale.

Raging Bull (5) - Mist (2): 16-15
Raging Bull (5) door naar de halve finale.

Mindlight - Musse (6): 16-14
Mindlight door naar de halve finale.

Andre (8) - Kraai: 16-14
Andre door naar de halve finale.
Ad Wim, het had voor jou dus niets uitgemaakt.
Ook van Raging Bull had je verloren, als is het dan op de BV (jij 13, RB 18, antwoord 16).
Oke, maar RB en buurs zijn dan ook de enige twee die beter hadden dan ik deze ronde. Dus in a way wel een vervelende loting.
Dat is het voordeel van poulewinnaar zijn, dan krijg je een betere loting.
Speel ik nu tegen Mindlight of kan dat ook weer gehutseld zijn?
andre Wrote:Dat is het voordeel van poulewinnaar zijn, dan krijg je een betere loting.
Speel ik nu tegen Mindlight of kan dat ook weer gehutseld zijn?
Nee, loting staat verder vast, je speelt nu idd tegen Mindlight.
Buurs (1) - Raging Bull (5)
Lopez - Ram
Ferrer - Devvarman
Bellucci - Schwank
Martin - Souza
Troicki - Berrer
Petzschner - Lacko
BV1: 28-28
BV2: 22-18

Mindlight - Andre (8)
Berrer - Troicki
BV1: 30-29
BV2: 20-23

Succes heren !!
Haha shit, ik dacht dat we er nog 1 anders zouden hebben. Nou ja hup Berrer dan maar!
Bellucci - Schwank
Souza - Martin
Petzschner - Lacko

heb ik erg over getwijfeld.
Zie ze als 50-50.

Devvarman lijkt in vorm, net als Berrer.
Yep, dat was ook de reden om voor Berrer te gaan (net als de 2-0 voorsprong van Berrer in de H2H)
Jij had zeker gedacht dat we ook Lacko-Petzschner anders zouden hebben? (dan had ik alles hetzelfde als Buurs gehad)
Uhh nee, Bellucci-Schwank had ik anders ingeschat.