FTM Forum

Full Version: Tennispoll 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Zeg het anders nog een keer...
Waar Mist mijn angstgegner is (toch geen 2e ronde tegen hem?), is Buurs toch wel mijn favoriete tegenstander.
andre Wrote:Waar Mist mijn angstgegner is (toch geen 2e ronde tegen hem?), is Buurs toch wel mijn favoriete tegenstander.

volgens mij heb jij ooit 1 of 2 keer van mij gewonnen :lol:
Ad Wim Wrote:Centre Court(4) - Mitch (6) - Ad Wim - Kraai: 5-7-6-6
1-1-1-2 Clement - Luczak
1-1-1-2 Stakhovsky - Odesnik
BV1: 22-24-17-20
BV2: 20-23-21-19

Dus Stak of Clement moet winnen om door te gaan. CC is uitgeschakeld met zijn 4 favorieten.

Ga jij anders even beweren dat Mello favoriet was tegen Zeballos. Maar ik zal verder niet happen op je uitlokkende post. Als ik ook maar een kleine toespeling maak naar jouw fantastische positie op de FTM-ranglijst(houd je er van de 30 nog wel 1 onder je?) dan is de wereld te klein. Later ik maar groter zijn. :8:
Waar zeg ik dan dat Mello favoriet was tegen Zeballos? Het ging natuurlijk om Sela-Levine. Zo moeilijk is dat toch niet?

En idd ja, sorry, ik kijk onwijs tegen je op omdat je 5e staat met FTM, wat een prestatie! =D>
Ad Wim Wrote:Waar zeg ik dan dat Mello favoriet was tegen Zeballos? Het ging natuurlijk om Sela-Levine. Zo moeilijk is dat toch niet?

En idd ja, sorry, ik kijk onwijs tegen je op omdat je 5e staat met FTM, wat een prestatie! =D>

Ik ben net uit bed maar wordt nu al weer moe van je. Als Zeballos gewonnen had was ik door geweest, dan gaat 't voor mij toch om die partij? Die Sela partij deed er voor mij helemaal niet toe.
Oke, als je net uit bed bent, snap ik dat je het niet begrijpt. Het gaat mij er natuurlijk om dat je gisteren zei dat jouw 4 picks favoriet waren. Wat natuurlijk onzin was, wat ik toen ook meteen zei, omdat Sela dik favoriet was tegen Levine. En daarop was mijn vermeende uitlokpost natuurlijk op gericht.

Ik snap dat het vermoeiend is, als je telkens uitgeluld wordt.
Mello was uiteraard favoriet tegen Zeballos.
Misschien heb ik het favoriet zijn teveel als feit gebracht. Ik vond Levine favoriet, anders had ik ook niet voor hem gepolld. Dat 2 vd 3 concurrenten dat met me eens sterkte me in die gedachte. Ik ga natuurlijk niet bij elke partij waar ik hier wat over post de bookies bekijken.
En over feiten gesproken, wie gaat Monaco vervangen Ad?
Mocht ie niet spelen, Brands.

Ik ben blij dat je iig inziet dat het erop leek alsof je het wel als feit bedoelde dat Levine favoriet was. En kijk naar het tijdstip van mijn post, het was laat en ik was dronken, dus het was ook niet al te serieus.
Zijn we nu dus weer vriendjes? Flower

[gay]
Ad is dronken, maar zet nog wel even de computer aan om een tussenstand van de tennispoll te plaatsen Undecided
Andre - Mist (2)
Melzer - Nalbandian
Montanes - Mello
Lopez - Mathieu
Benneteau - Ancic
BV1: 14-32
BV2: 10-9

Kooltje - Ad Wim
Nalbandian - Melzer
Blake - Ferrer
Mathieu - Lopez
BV1: 28-32
BV2: 13-10

Mitch (6) - The Player
Robredo - Stakhovksy
Nalbandian - Melzer
Russell - Andreev
Kohlschreiber - Petzschner
BV1: 27-27
BV2: 13-6

Scholten (8) - Kuiper (7)
Russell - Andreev
Blake - Ferrer
BV1: 31-28
BV2: 10-8

SUCCES HEREN !!!
Ik wijk nogal af met de BV.
Succes Mist!
andre Wrote:Ik wijk nogal af met de BV.
Succes Mist!
Je wijkt af, maar zit voorlopig wel goed met de BV. Na 2 van de 4 staat de teller pas op 5 aces.
Degenen die normaliter de meeste aces slaan, moeten wel nog komen. Niet dat het veel uit maakt, maar ik had er trouwens 22 ipv 32. Het is een trage baan dus ik verwachtte er weinig. Ik verwachtte er echter wel 5 van Djokovic...

Wel grappig trouwens, ik heb volgens mij voor het eerst 12121212 etc. ingevuld. Hopelijk zijn de verrassingen vannacht al geweest.
Andre - Mist (2): 11-12
Melzer - Nalbandian
Montanes - Mello
Lopez - Mathieu
BV1: 14-32
BV2: 10-9

Kooltje - Ad Wim: 11-11
Nalbandian - Melzer
Blake - Ferrer
Mathieu - Lopez
BV1: 28-22
BV2: 13-10

Mitch (6) - The Player: 11-10
Robredo - Stakhovksy
Nalbandian - Melzer
Russell - Andreev
BV1: 27-27
BV2: 13-6

Scholten (8) - Kuiper (7): 11-11
Russell - Andreev
Blake - Ferrer
BV1: 31-28
BV2: 10-8
Ad Wim Wrote:Degenen die normaliter de meeste aces slaan, moeten wel nog komen. Niet dat het veel uit maakt, maar ik had er trouwens 22 ipv 32. Het is een trage baan dus ik verwachtte er weinig. Ik verwachtte er echter wel 5 van Djokovic...

Wel grappig trouwens, ik heb volgens mij voor het eerst 12121212 etc. ingevuld. Hopelijk zijn de verrassingen vannacht al geweest.
Ik ook.
Voor de aces had ik Nadal op 1 geteld, Djokovic op 3, Federer op 4 en Murray op 6.
Ik twijfelde nog over De Bakker, maar goed dat ik hem niet op winst gezet hard.
Ik had Nadal 3, Djoko 5, Federer 5 en Murray 9. Nadal klopt en Djoko had ik wel een 3-setter gedacht dus hoopte ondanks dat zijn service niet loopt toch nog wel op wat aces.
Murray slaat de laatste tijd wel heel veel aces, dus zelfs bij een simpele overwinning verwacht ik er nog wel wat van hem.

Mijn grootste twijfels waren Nalbandian-Melzer, Almagro-Karlovic en Mathieu-Lopez.
En door, lekker.
Andre - Mist (2): 21-19
Andre door naar de halve finale.

Kooltje - Ad Wim: 20-21
Ad Wim door naar de halve finale.

Mitch (6) - The Player: 21-19
Mitch (6) door naar de halve finale.

Scholten (8) - Kuiper (7): 22-20
Scholten (8) door naar de halve finale.
Feli Andre, ruim verschil uiteindelijk.
Andre - Ad Wim: 16-14
3e ronde:
Robredo - Sela

4e ronde:
2in2 - 2in3 Troicki - Berdych
1in2 - 2in3 Garcia-Lopez - Monaco
2in2 - 2in3 Ljubicic - Djokovic

BV1: 17-19

Mitch (6) - Scholten (8): 20-12
3e ronde:
Isner - Querrey
Berdych - Verdasco
Ljubicic - Dabul
Djokovic - Kohlschreiber (Scholten was te laat met insturen, had daar dus een 0)

4e ronde:
1in2 - 2in2 Baghdatis - Robredo
2in3 - 2in2 Tsonga - Soderling
2in3 - 2in2 Troicki - Berdych
2in2 - 2in3 Isner - Nadal
2in3 - 1in3 Garcia-Lopez - Monaco
2in3 - 1in2 Ljubicic - Djokovic

BV1: 17-19

Antwoord BV1 = 20.
Ai, dat wordt wel heel lastig. Ik vermoedde al dat Andre voor Robredo was gegaan, maar ik wist niet waar ik het verschil kon gaan maken deze ronde, behalve in sets. En ik had de BV nog wel zo goed...
Ad Wim Wrote:Ai, dat wordt wel heel lastig. Ik vermoedde al dat Andre voor Robredo was gegaan, maar ik wist niet waar ik het verschil kon gaan maken deze ronde, behalve in sets. En ik had de BV nog wel zo goed...
Foutje in de verschillen. Nadal hebben jullie gewoon hetzelfde. Monaco zal het voor jou moeten gaan doen !!
O, dat verbetert de zaak aanzienlijk! Succes trouwens andré.
Jij ook, GGL-Monaco is vrij bepalend.
Feli Ad Wim. Met de setwinst van Ljubicic ben je reeds binnen.
Zal wel een mooie lose-lose situatie zijn als Djokovic nog wint.
Dank je dre, ik lijk wel een soort Federer; alleen goed op de grote toernooien.

Wel mooi dat het uiteindelijk op de BV beslist gaat worden, die draag ik op aan buurs!
Andre - Ad Wim: 28-28
3e ronde:
Robredo - Sela

4e ronde:
2in2 - 2in3 Troicki - Berdych
1in2 - 2in3 Garcia-Lopez - Monaco
2in2 - 2in3 Ljubicic - Djokovic

BV1: 17-19

Mitch (6) - Scholten (8): 33-30
3e ronde:
Isner - Querrey
Berdych - Verdasco
Ljubicic - Dabul
Djokovic - Kohlschreiber (Scholten was te laat met insturen, had daar dus een 0)

4e ronde:
1in2 - 2in2 Baghdatis - Robredo
2in3 - 2in2 Tsonga - Soderling
2in3 - 2in2 Troicki - Berdych
2in2 - 2in3 Isner - Nadal
2in3 - 1in3 Garcia-Lopez - Monaco
2in3 - 1in2 Ljubicic - Djokovic

BV1: 17-19

Antwoord BV1 = 20.