FTM Forum

Full Version: Tennispoll 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Volgens mij is Fischer er nog lang niet. Is net 1-1 in sets...
Seppi staat 2-1 achter in sets...
Chardy wel 2-0 voor in sets...
Kan nog wel eens lastig worden voor je, of beter gezegd voor de spelers die je hebt gekozen.
Ja, haha, lekker makkelijk. En het kan nog alle kanten op idd, zeker nu ook Chardy de set verliest.
Feli Scholten.

Het verloopt toch allemaal weer bijzonder zuur hoor, ik wil nooit meer tegen jou!
Centre Court (5) - Mindlight: 13-12
Fognini - Russell
BV1: 12-8
BV2: 42-33
OF
Centre Court (5) - Mist (1): 15-12
Fognini - Russell
BV1: 12-16
BV2: 42-27

Laat Mahut maar winnen dus.
Door die zege van Isner moet ik nog tegen ML ook. Fognini zal wel verliezen. Dan moet Robin maar een hoop games pakken.
\Big Grin/
Ad Wim Wrote:Feli Scholten.

Het verloopt toch allemaal weer bijzonder zuur hoor, ik wil nooit meer tegen jou!
Icon_twisted
Feli Mitch! 3 mooie 5-setters die je onder al het andere geweld gisteren en vandaag bijna zou vergeten.
Andre (7) - Mitch (4): 19-21
Schuettler - Istomin
Fognini - Russell
A.Beck - Benneteau
Mitch (4) door naar de halve finale.

Kraai - Raging Bull (2): 16-20
Luczak - Clement
Berankis - Lopez
A.Beck - Benneteau
Kamke - Seppi
Reister - Malisse
Lacko - Chardy
Raging Bull (2) door naar de halve finale.

Ad Wim (6) - Scholten (8): 18-21
Istomin - Schuettler
A.Beck - Benneteau
Seppi - Kamke
Fischer - Bellucci
Lacko - Chardy
Scholten (8) door naar de halve finale.

Centre Court (5) - Mindlight: 20-19
Troicki - Melzer
Montanes - Evans
Lu - Przysiezny
Fognini - Russell
BV1: 12-8
Centre Court (5) door naar de halve finale.
andre Wrote:Feli Mitch! 3 mooie 5-setters die je onder al het andere geweld gisteren en vandaag bijna zou vergeten.
Dank je.
Feli CC!
Tnx!
De verschillen zal ik niet plaatsen omdat de halve finale van de poll ook over de 4e ronde gaat. Ik zal uiteraard Raging Bull wel inlichten met de punten na de 3e ronde...

Puntentelling:
3e ronde: 2 pnt
4e ronde: 3+1 pnt
Mitch (4) - Raging BUll (2): 26-28
3e ronde:
Lopez - Melzer
Brands - Hanescu
de Bakker - Mathieu

4e ronde:
1in4 - 1in3 Berdych - Brands
2in4 - 1in5 Djokovic - Hewitt
2in3 - 2in4 Querrey - Murray
2in4 - 2in3 Mathieu - Nadal
BV1: 29-30

Scholten (8) - Centre Court (5): 28-24
3e ronde:
Brands - Hanescu
Mathieu - de Bakker

4e ronde:
1in4 - 1in3 Berdych - Brands
1in5 - 1in4 Djokovic - Hewitt
2in4 - 2in3 Lu - Roddick
2in4 - 2in3 Benneteau - Tsonga
1in4 - 1in3 Soderling - Ferrer
BV1: 30-24

BV1 = 30 geworden.

Succes !!
Had niet in de gaten dat ik Brands en Mathieu heb laten winnen. Dit ziet er zeer goed uit :eten:
Scholten! Wrote:Had niet in de gaten dat ik Brands en Mathieu heb laten winnen. Dit ziet er zeer goed uit :eten:
Er moet een wonder gebeuren wil je de finale niet halen.
1in3 Berdych - Brands
1in4 Djokovic - Hewitt
2in3 Lu - Roddick
2in3 Benneteau - Tsonga
1in3 Soderling - Ferrer
De voorspellingen (van de verschillen) van CC moeten alle vijf precies kloppen. 1 misser en je bent door...
En die Scholten gister maar zeggen dat ie ook Hanescu en De Bakker als winnaar had. :Big Grin
Ik vanmorgen lekker op safe pollen en er dan nu achter komen dat ik gewoon keihard genaaid ben. Maar ik ben strijdbaar en ga voor 5 goede voorspellingen. :wink:
Je mag van mij nog veranderen CC. Juist omdat ik zaterdag onder het genot van een frisse pils jou heb gezegd dat ik weinig goed had.
haha nee hoor. dit hoort erbij. je hebt gewoon beter gepolld. en jou kennende wist je echt niet beter dan je tegen mij zei. Eerlijkheid is in Baak een groot goed.

Als ik al had aangepast had ik Hewitt in 4 laten winnen. Ben benieuwd.
centre court Wrote:haha nee hoor. dit hoort erbij. je hebt gewoon beter gepolld. en jou kennende wist je echt niet beter dan je tegen mij zei. Eerlijkheid is in Baak een groot goed.

Als ik al had aangepast had ik Hewitt in 4 laten winnen. Ben benieuwd.
Hewitt in 4 moet ook mijn redding worden. Ik bedoelde eigenlijk Djokovic in 4, maar ik zag bij het bepalen van de verschillen pas dat ik Hewitt had.
Feli Skolt.
Mitch (4) - Raging BUll (2): 48-52
Raging Bull door naar de finale.

Scholten (8) - Centre Court (5): 53-48
Scholten door naar de finale.

FELI Raging Bull !!!
Dank je CC, sinds lange tijd weer eens een GS-finale, hoop 'm eens winnend af te sluiten.
Bedankt Mitch.

Heb ik al kans om nummer 1 te worden bij winst?
Ook maar ven in het juiste topic....

Ik geef gewoon even alle voorspellingen.

Raging Bull (2) - Scholten (8): 22-16
Kwartfinales:
1in3 - 1in4 Federer - Berdych
1in3 - 1in3 Djokovic - Lu
2in3 - 2in4 Tsonga - Murray
2in4 - 2in5 Soderling - Nadal

Halve finales:
2in5 - 2in4 Berdych - Djokovic
2in5 - 1in5 Murray - Nadal

Finales:
2in4 - 2in4 Berdych - Nadal

BV1: 43-54
BV2: 40-19

Puntentelling:
Kwartfinales: 4+2
Halve finale: 6+3
Finale: 9+4

Murray - Nadal wordt dus een hele belangrijke schakel in de beslissing van de Wimbledon poll (nog net niet helemaal de beslissende).
Feli RB! Het is me niet gegund in de pollfinales.
Thanks Scholten.

Ik had niet verwacht dat Nadal zo makkelijk zou winnen.
Kuiper en Musse doen komende week niet mee met de poll.
We staan nu op het punt om naar Rotterdam te gaan en gaan gezellig een dagje Tour meepakken.
Na de start in Rotterdam rijden we door naar Brussel om daar de finish te bekijken en 's avonds gezellig op een terrasje in Brussel een pilsje te pakken.
De volgende ochtend de start in Brussel even kijken om daarna weer rustig naar het hoge noorden te rijden.
Gaaf Kuiper! Ik was gisteren uitgenodigd door een sponsor. Was echt heel gaaf om dat mee te maken. Wat een spektakel! Over 45 min komt de reclamekaravaan op 300 meter van mijn huis dus ga ik er zo weer heen. Rond 1245 komen de renners daaar dan langs. Heel veel plezier!
Net terug uit Brussel en wat een top 2 dagen gehad!!
Gisteravond nog bij de avondetappe van Mart gezeten. En we zaten in hetzelfde hotel als de ploeg van Armstrong. Lachen!!
Nog op de foto gekomen met Breukink, Moerenhout, Mart Smeets, Eddy Merckx, Johan Bruijneel en natuurlijk Manneke Pis. :wink: