FTM Forum

Full Version: 70 laffe joden proberen 8 pingpongende ADOfans te vermoorden
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
WAF Rules =D> =D>
Quote:Zware straffen voor Ajax-vandalen

Uitgegeven: 15 februari 2006 15:57
Laatst gewijzigd: 15 februari 2006 17:26


AMSTERDAM - De Ajax-aanhangers die vrijdag betrokken waren bij de aanval op het supportershome van ADO Den Haag, kunnen rekenen op zware straffen. De Supportersvereniging Ajax maakte woensdag mede namens de Amsterdamse club bekend dat ze onder meer tien jaar lang geen voetbalwedstrijden van Ajax, zowel uit als thuis, mogen bezoeken.

De maatregelen, waaronder verder een royement van de supportersvereniging, zijn genomen door de vereniging, de Onafhankelijke Fanclub Ajax en de Stichting Supportershome. Ze verwachten op korte termijn de namen te krijgen van de mensen die "bewijsbaar" bij de aanval in Den Haag betrokken waren.


Algemeen directeur M. Fontein stelt dat "we nu moeten overgaan tot stadionverboden van tien jaar. Dit is een verdubbeling van de zwaarste straf op dit moment voor dit soort wanordelijkheden".

Supportershome

Volgens burgemeester Cohen van Amsterdam moet het Ajax-supportershome dicht moet. Dat heeft hij woensdagmiddag besloten. In het clubhuis trof de politie zaterdagavond tientallen wapens en harddrugs aan.

"Het past in het beleid om het supportershome te sluiten omdat er wapens en vermoedelijk harddrugs zijn gevonden", lichtte hij zijn beslissing toe. Cohen vindt de vondst in het clubhuis onacceptabel. "Dit kan niet, het is een schande." Hij hakte niet eerder een knoop door, omdat hij eerst de politierapportage wilde afwachten. Die kreeg hij pas woensdag. Het supportershome wordt donderdag dichtgetimmerd.

Overleg

De burgemeester wil nu met het Ajax-bestuur in overleg om te kijken onder welke voorwaarden het clubhuis weer open kan. "Zolang ik het niet eens ben met die garanties, blijft het supportershome dicht", zei hij stellig.

Confrontatie

De politie doorzocht het clubhuis zaterdagavond, nadat zich daar een groep van 150 Ajax-aanhangers had verzameld. Die waren hoogstwaarschijnlijk uit op een confrontatie met ADO-supporters, zo bleek uit aanwijzingen van de politie. De mobiele eenheid (ME) kwam in actie, toen in de omgeving van Den Haag ADO-fans samengroepten.

10 jaar uitsluiting en supportershome voorlopig dicht. Ik denk dat er meer wapentuig en drugs zijn gevonden dan in een gemiddeld Hells Angels clubhuis. Vreemd dat die groep wel aangepakt wordt (verdenking van criminele organisatie) en voetbalhooligans (ongeacht welke club) niet.

Ben ook benieuwd hoeveel hooligans er in totaal worden opgepakt van de 70 en of er ook werkelijk strafrechtelijke vervolging komt.
EJR Wrote:Ik denk dat er meer wapentuig en drugs zijn gevonden dan in een gemiddeld Hells Angels clubhuis.

Ik denk het niet :Big Grin
Treesong Wrote:
EJR Wrote:Ik denk dat er meer wapentuig en drugs zijn gevonden dan in een gemiddeld Hells Angels clubhuis.

Ik denk het niet :Big Grin

bwvs Icon_evil
EJR Wrote:
Treesong Wrote:
EJR Wrote:Ik denk dat er meer wapentuig en drugs zijn gevonden dan in een gemiddeld Hells Angels clubhuis.

Ik denk het niet :Big Grin

bwvs Icon_evil

Icon_question

Is de Kukident weer es op? :Big Grin
Ik weet niet of je die anp foto hebt gezien EJR... Maar wat stokjes en 3 ijzeren staafjes en 3 vuurpijlen, verdomd gevaarlijk wapentuig inderdaad!

De gemiddelde Hells Angel heeft zelf al meer bij zich....

Home sluiten ---> verplaatsen van het 'probleem' en is gewoon goedkoop scoren van Cohen vlak voor de verkiezingen....

Vandalen ---> 10 jaar sv las ik, waarom niet gewoon life time sv ?
Dus WAF is nog een import Rotterdammer ook. Geboren afwijkingen okee, maar dat je zelf bewust die kant op bent gegaan..... Dacht je dat het daar allemaal gebeurde, of heb je gewoon per ongeluk de verkeerde trein gepakt en kwam je er toevallig terecht..

Anyway, meestal lees ik het forum alleen, maar nu las ik toch wel zulke trieste berichten dat ik me wel in moest mengen in het gareel. Ik hoop dat dit antwoord geeft op de vraag waar je nog mee zat. Nu mag je ook weten dat mijn mening over jou in zijn geheel op deze topic is gebasseerd.
Wel ja...10 jaar een stadionverbod is dat alles?
Als ik op straat iemand in elkaar sla, dan kom ik er echt niet zo makkelijk vanaf.
Bovendien bezoeken ze als ik sommige moet geloven toch nooit een wedstrijd van hun club.

De mensen die meegedaan hebben geef je gewoon taakstraf ofzo. 240 uur dienstverlening, een boete, en een stadionverbod van 10 jaar lijkt me wel wat.
Kezmania Wrote:Als ik op straat iemand in elkaar sla, dan kom ik er echt niet zo makkelijk vanaf.

Ik denk dat je dan een jaar in het ziekenhuis beland... :waf:
Treesong Wrote:
Kezmania Wrote:Als ik op straat iemand in elkaar sla, dan kom ik er echt niet zo makkelijk vanaf.

Ik denk dat je dan een jaar in het ziekenhuis beland... :waf:

Die kans zit er dik in ja.
De meeste allochtonen halen eerst hun familie erbij :wink:
Een betere straf zou zijn, elke wedstrijd van ADO verplicht op de tribune zitten, in een afgesloten hok.
Kezmania Wrote:Wel ja...10 jaar een stadionverbod is dat alles?
Als ik op straat iemand in elkaar sla, dan kom ik er echt niet zo makkelijk vanaf.
Bovendien bezoeken ze als ik sommige moet geloven toch nooit een wedstrijd van hun club.

De mensen die meegedaan hebben geef je gewoon taakstraf ofzo. 240 uur dienstverlening, een boete, en een stadionverbod van 10 jaar lijkt me wel wat.

dit is de straf die de knvb heeft opgelegd neem ik aan? ze worden vast nog wel aangeklaagd voor mishandeling ofzo toch?
Berend Botje Wrote:Een betere straf zou zijn, elke wedstrijd van ADO verplicht op de tribune zitten, in een afgesloten hok.

Of de supporters in het veld zetten en de spelers op de tribune... En dan hoop ik dat Luinga mag fluiten! :wink:
[Image: jaja9zl.jpg]

[Image: jodenzijnlaf.jpg]
harry_bierdop Wrote:[Image: jodenzijnlaf.jpg]
Die is uit de Sportweek, en daar kon ik wel om lachen.
Het waren allemaal honden, die kaartende ADO-fans...

[Image: dogs-poker.gif]

Niet dat ik iets tegen honden heb, ze zijn immers verre familie van me.
[Image: welcome-sign.jpg]
Mukkus Wrote:[Image: welcome-sign.jpg]

Pas op Mukkus! Anders vertel ik niet waar je koffer is...

[Image: sheep_in_car.jpg]
Mac Wrote:
Kezmania Wrote:Wel ja...10 jaar een stadionverbod is dat alles?
Als ik op straat iemand in elkaar sla, dan kom ik er echt niet zo makkelijk vanaf.
Bovendien bezoeken ze als ik sommige moet geloven toch nooit een wedstrijd van hun club.

De mensen die meegedaan hebben geef je gewoon taakstraf ofzo. 240 uur dienstverlening, een boete, en een stadionverbod van 10 jaar lijkt me wel wat.

dit is de straf die de knvb heeft opgelegd neem ik aan? ze worden vast nog wel aangeklaagd voor mishandeling ofzo toch?

Er zitten er dacht ik nog 10 vast, en er gaan een paar denk ik een zware straf krijgen, aangezien ze zelfs iemand wilden verbranden, is dat poging tot moord.
Bor, hoe is trouwens met Oléta Vulpécula?
Mukkus Wrote:Bor, hoe is trouwens met Oléta Vulpécula?

Die heb ik gedumpt. Seks met exotische dieren is wel ff spannend, maar t blijven buitenbossige dieren.
Jaja....deze gestolen homevideo bewijst het tegendeel. Viespeuk.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fat-pie.com/wolf.htm">http://www.fat-pie.com/wolf.htm</a><!-- m -->
Mukkus Wrote:Jaja....deze gestolen homevideo bewijst het tegendeel. Viespeuk.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fat-pie.com/wolf.htm">http://www.fat-pie.com/wolf.htm</a><!-- m -->

Ik ontken alles
Ricochan Wrote:aangezien ze zelfs iemand wilden verbranden, is dat poging tot moord.

Lijkt me meer doodslag, maar je weet het natuurlijk maar nooit... :roll:
Bor de Wolf Wrote:
Mukkus Wrote:Jaja....deze gestolen homevideo bewijst het tegendeel. Viespeuk.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fat-pie.com/wolf.htm">http://www.fat-pie.com/wolf.htm</a><!-- m -->

Ik ontken alles

En dit dan, dit ontken je zeker ook?

[Image: 9.jpg]
Mukkus Wrote:
Bor de Wolf Wrote:
Mukkus Wrote:Jaja....deze gestolen homevideo bewijst het tegendeel. Viespeuk.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fat-pie.com/wolf.htm">http://www.fat-pie.com/wolf.htm</a><!-- m -->

Ik ontken alles

En dit dan, dit ontken je zeker ook?

[Image: 9.jpg]

Geen plaatjes quoten Mukkus...
[Image: sorry.gif]
en dat is duidelijk een schaap in wolfskleren....
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:aangezien ze zelfs iemand wilden verbranden, is dat poging tot moord.

Lijkt me meer doodslag, maar je weet het natuurlijk maar nooit... :roll:

De aanklacht Doodslag is toch ook wel een paar jaartjes?
Voorlopig kunnen ze niet eens bewijzen dat die 10 personen daar geweest zijn.... :roll:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10