FTM Forum

Full Version: 70 laffe joden proberen 8 pingpongende ADOfans te vermoorden
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
mmm jij neemt het nogal persoonlijk op........
Bumme Wrote:mmm jij neemt het nogal persoonlijk op........

Gelukkig niet; ik probeer slechts aan te geven dat er van eventuele "vrienden" van de aangebralde meisjes reacties verwacht kunnen worden. Waarom zou die klootzak tijdens zijn voorstelling uitlatingen mogen doen waarvoor hij gewoon buiten op straat opgepakt kan worden? Wanneer op straat een vrouw op een dergelijke manier wordt aangesproken, hoort zo'n ventje levenslange t.b.s. te krijgen maar omdat hij een bekendheid is mag hij alles? De boom in met die gestoorde. Icon_evil
ooit naar hiphop geluisterd?
Alleen naar mijn eigen gehiphop; ik ga mijn goede geld niet aan dergelijke zooi uitgeven. :wink:
toch maar wat vaker doen dan...dit soort zinnen komen elk liedje wel voor Wink
en gaan ze dan ook in elk 'liedje' (m.i. zielloos gebral) vlak voor de gezichten van vrouwen in het publiek hangen onderwijl dergelijke perverse macho-vrouwvernederende teksten uitbrakend? :eeeek: :roll:
Bredanaar Wrote:"Mijn zaad op jouw lippen, dat is waar ik over dagdroom"

Jij denkt het, hij zegt het.
:roll: denk voor jezelf, mr. subjectivo :roll:
Deed ik dat niet dan?
Nee want je stelt wat ik denk
Daarnaast dacht ik ook voor mezelf.
Wat je voor jezelf denkt is voor jou een feit (want dat denk jij tenslotte) maar wat ik denk weet jij niet, dat is subjectief.
Maar denk jij bij iedere leuke vrouw direct aan hoe het zou zijn dat jouw piemelmoos in haar mond klaarkomt? Het lijkt me dat het dan toch eens tijd wordt voor een bezoek aan je huisarts. :wink:
misschien beter als jij gaat als je dat soort gedachtes niet hebt Wink
:eeeek:
Bredanaar Wrote:Maar denk jij bij iedere leuke vrouw direct aan hoe het zou zijn dat jouw piemelmoos in haar mond klaarkomt? Het lijkt me dat het dan toch eens tijd wordt voor een bezoek aan je huisarts. :wink:

Dan heb ik een probleem. Ook mijn huisarts is een leuke vrouw.
Zullen we even on-topic blijven? Of was Lange Frans ook aanwezig bij de Razzia in het Zuiderpark?
Inderdaad standaard in merendeel van de hedendaagse hiphop (daarom luister ik enkel naar de textueel 'goede' hiphop in plaats van het motherfuck-gejengel... Wink)

Gewoon erg tegenstrijdig met de song waarmee hij zich grotendeels op Neerlands kaart zette... Had LF niet hoog zitten, maar wel hoger dan dit
Toen ie nog achter de tapkast van een van m'n stamkroegen stond, deed-ie geen vlieg kwaad... maar dat kwam waarschijnlijk door een teveel aan pretsigaretten :wink:
Het is gewoon een asociale viespeuk,daarom wordt hij ook vaak uitgenodigd bij spuiten en slikken...
LF werd vanochtend gebeld door Edwin Evers. De aanleiding was dat LF keihard een ijsblokje tussen de ogen gegooid kreeg, waarna hij op die jongen af dook. Hij had spijt, het had niet mogen gebeuren, het was niet goed, etc. etc.
Spijt is voor sloebers
Kortom een nieuw duo: Lange Sloeber en Baas B.
Marshall Wrote:Inderdaad standaard in merendeel van de hedendaagse hiphop (daarom luister ik enkel naar de textueel 'goede' hiphop in plaats van het motherfuck-gejengel... Wink)

Juistem, gewoon Opgezwolle, DuvelDuvel en Jawat....

Niet van dit soort commerciële 'rappers'....
Quote:Bron:Telegraaf

Aanslag Ajax-Hooligans op ADO-honk werk van geoliede vechtmachine?
Één grote bende!


JUSTITIE ZET ZWAAR in tegen de Amsterdamse hooligans die een aanslag op het clubhuis van voetbalvereniging ADO Den laag pleegden. De relschopiers worden beschuldigd van onder meer poging tot moord en maken volgens het openbaar ministerie deel uit van een criminele organisatie. Ditmaal heeft justitie volgens deskundigen een gerede kans de geweldplegers wegens bendevorming achter tralies te krijgen. In delen van het strafdossier tekenen zich inmiddels de eerste contouren van een geoliede en strak geleide vechtmachine af.

Volgens Justitie zijn relschoppers lid van criminele organisatie, maar ‘breinen’lopen nog vrij rond.
door JOLANDE VAN DER GRAAF

AMSTERDAM, zondag „Ik kan een naam van iemand noemen. Als hij eenmaal is opgepakt, gebeurt er voorlopig niets meer. Hij is een oude rot binnen de Amsterdamse hooligans die veel regelt. Ik ga niks zeggen, want dan heb ik straks gaten in mijn lijf. Maar bij de Amsterdamse politie zijn er mensen die heel goed weten wie ik bedoel." De 21-jarige hooligan uit Amsterdam liet er eerder deze maand tijdens een verhoor door twee Haagse rechercheurs geen twijfel over bestaan: de échte organisatoren van de gewelddadige aanslag op het supportershome van ADO Den Haag lopen volgens hem nog vrij rond. „Waarom heb je dat niet aan de officier van justitie verteld?" vroeg een van de verbalisanten blijkens het proces-verbaal van dit verhoor. „Ik wil graag blijven leven", antwoordde de geweldpleger, die de kaken daarna stijf op elkaar hield. In het onderzoek naar de Amsterdamse hooligans die de rellen bij het ADO-honk in Den Haag pleegden, stuurt justitie aan op een veroordeling wegens lidmaatschap van een criminele organisatie. Een misdrijf waarop maximaal acht jaar cel staat, maar dat doorgaans moeilijk valt te bewijzen. Toch lijkt het OM dit keer meer succes te boeken dan met eerdere, vergeefse pogingen om hooligans als georganiseerde criminelen zwaar te kunnen straffen.

Gestructureerd
In tot nu toe afgelegde verklaringen omschrijven enkele opgepakte verdachten de harde kern van Ajax als een gestructureerd geheel met leidinggevenden en uitvoerenden. Ook een andere vereiste voor bendevorming werd door sommigen opgebiecht: een gezamenlijk oogmerk om als zogeheten voetbalsupporters misdrijven te plegen. Het was raak in Den Haag. Het scheelde weinig of er waren die vrijdagavond, 10 februari, doden gevallen in het clubhuis van ADO. Schattingen over de aantallen hooligans die naar de residentiestad waren gekomen, lopen uiteen van 50 tot 200 man. Een Haagse politieman ontwaarde even na elf uur vlak bij ADO naar eigen zeggen een vijftigtal personen. Toen hij de sjaals over hun gezichten en stokken in hun handen zag en hen 'Ajax-hooligans en joden' hoorde schreeuwen, bedacht de agent zich geen moment en belde de meldkamer. Even later klonk een oorverdovende knal. In het supportershome van ADO schrok een twintigtal jongeren eveneens toen de nitraatbom bij de buitendeur tot ontploffing kwam. Geen van de aanwezigen in het clubhuis behoorde tot de Haagse harde kern. Een deel was minderjarig, 14 en 15 jaar. In de chaos die zou volgen, stonden deze jongens letterlijk doodsangsten uit. Een getuige: „Er kwamen allemaal mannen met honkbalknuppels naar binnen. Ze maaiden om zich heen en raakten wat ze konden raken. Ik zag hoe twee van mijn vrienden bij de tafeltennistafel harde klappen kregen. Er werden rookbommen en molotovcocktails gegooid. Ik werd ook geslagen,en kroop naar buiten. Nog nooit ben ik zo bang geweest."

Acht Haagse jongens liepen tijdens de veldslag lichte tot zwaardere verwondingen op. Een zestienjarige belandde met drie steekwonden in het ziekenhuis. Hij verklaart: „Ik denk dat ik wel twintig tot dertig keer ben geslagen. Pas later merkte ik dat ik met een mes ift mijn zij en been was gestoken." Een volgende gewonde: „Ze riepen 'Ajax hooligans!' Brandende benzine spatte op mijn jas en verbrandde mijn broek. Ik heb de dood in de ogen gezien."

Wapens
Even snel als de hooligans waren gekomen, bliezen zij de aftocht, een zwaar gehavend ADO-honk achterlatend. In de uren erna wist de politie tien verdachten op een carpoolplaats bij Zoeterwoude aan te houden. De daarbij buitgemaakte wapens logen er niet om. Alleen al in één auto lagen een alarmpistool, twee messen, een schaar, een ploertendoder, een boksbeugel, twee gummiknuppels, een houten knuppel, een stapel tentstokken, paraplu's en een jerrycan met resten benzine. Van belang was bovendien de vondst van een computerschijfje en gsm's met bestanden vol namen van leden van de Amsterdamse harde kern. De dagen erna traden autoriteiten massaal op om een volgend gewelddadig conflict te voorkomen. De wedstrijd tussen ADO en Ajax werd zonder publiek gespeeld, terwijl zo'n driehonderd man aan mobiele eenheid in pantservoertuigen, met honden of op paarden Den Haag hermetisch afgrendelden voor reltuig. Bij een inval in het Ajaxhome vond de politie wapens en harddrugs en werden nog eens zeven hooligans opgepakt. De zwaarste relschoppers kregen van Ajax stadionverboden voor de komende tien jaar. „Dit soort mensen hoort hier niet thuis. Als zulke dingen met voorbedachten rade gebeuren, praat je over pure criminaliteit", zei voorzitter John Jaakke woedend. Een maand nadien is de Haagse recherche druk doende met het verhoren van opgepakte hooligans en het voorbereiden van nieuwe arrestaties. Toen een van de verdachten onlangs werd gevraagd wat hij zelf van de geweldplegingen vond, zei hij: „Als je hier zit, is het niks. Maar als je met een groep bent, is het wel gezellig. Wat drinken of zo." Het 'of zo' in Den Haag was wraak tegen de harde kern van ADO, die een jaar eerder het supportershome van Ajax in brand zou hebben gestoken. Sindsdien bestonden er plannen om de Hagenaren te grazen te nemen., ,Er werd al heel lang gezegd dat Den Haag ons home in de fik had gezet en dat we die gasten moesten pakken", verklaarde een 20-jarige verdachte tegenover de recherche. „Sinds een jaar bestonden plannen om naar ADO te gaan", specificeerde een andere, 21-jarige hooligan. De omschrijvingen van de harde kern lijken te duiden op een gestructureerd verband achter het geweld. „Het vechten bij wedstrijden in binnenen buitenland wordt vanuit de harde kern geregeld", verklaarden verschillende hooligans. „Ook in Den Haag hadden ouderen de leiding", hield een 17-jarige verdachte het onderzoeksteam voor. De aanslag op ADO werd klaarblijkelijkterdege voorbereid. Sommigen gingen die avond naar eigen zeggen naar het Ajax-home in de veronderstelling naar een dancefeest te gaan, maar werden er alsnog opgetuigd voor de rel. „We hoorden dat we in Den Haag zouden gaan vechten. Er werden plattegronden van die stad in het honk rondgedeeld." In het strafdossier wordt gerept over leiders, onder wie de veelvuldig aangewezen verdachte Daan van der E., die een schakel tussen de 'oude' harde kern en de jongere gegadigden zou vormen. Een 19-jarige relschopper: „Veel jongens kijken tegen hem op. We moesten voor Daan bekijken wie er wel en niet voor zouden gaan als er wordt gevochten. Via msn-chat is ook met Daan besproken hoe er wraak moest komen op supporters van FC Den Bosch, na mishandeling van een Ajax-supporter." De gearresteerde hooligans spreken bovendien over een persoon binnen de harde kern die tijdens zogeheten 'voorverkenningen' de terreinen van ADO Den Haag heeft bestudeerd. 'Hij heeft veel bezoeken aan andere supportersgroepen en speelsteden georganiseerd. Hij regelde ook het vervoer, wapens en bivakmutsen', wordt in het onderzoeksdossier over deze hooligan gezegd.

Adrenaline

Zelfs de tocht naar Den Haag zou door doorgewinterde Ajax-hooligans zijn begeleid. „De. meesten van ons hadden een auto. Maar er stond een oudere gozer te wijzen in welke auto je kon stappen als je nog geen vervoer had." Over het. doel bestonden geen misverstanden.Het treffen met ADO Den Haag vormde voor allen een gewelddadige strafexpeditie: „Wegingen om te vechten. Dat was de intentie. Er was veel adrenaline. We waren opgefokt." De als toonaangevende hooligan omschreven Viktor K. heeft volgens een 20-jarige verdachte de nitraatbom tegen het ADO-honk gegooid. Deze inmiddels opgepakte K. wordt in het strafdossier als vuurwapengevaarlijk omschreven. Bij een recente inval in zijn woning werden speurhonden" ingezet om te zoeken naar explosieven.

In het onderzoek zitten momenteel twintig relschoppers vast op verdenking van poging tot moord, brandstichting, openlijke geweldpleging, voorbereidingshandelingen en lidmaatschap van een criminele organisatie. Eerder werden zes verdachten naar huis gestuurd wegens gebrek aan bewijs. Justitie zei gisteren dat niet wordt uitgesloten dat de komende tijd meerdere arrestaties volgen.

Na de Beverwijkse rellen in 1997 tussen Ajax- en Fevenoordhooligans deed justitie meermalen vergeefse pogingen de relschoppers als bendeleden veroordeeld te krijgen. Recente ontwikkelingen in de rechtspraak maken dat volgens de Nijmeegse hoogleraar strafrecht Peter Tak voortaan eenvoudiger„Rechters nemen zekere structurele verbanden en een gemeenschappelijk belang of ideologie momenteel sneller als uitgangspunt voor een criminele organisatie. Bij groeperingen zoals hooligans of Hells Angels lijken die verbanden er zeer zeker te zijn." De professor vermoedt dat justitie in het ADO-onderzoek dan ook succes kan boeken. „Er moet een duidelijke binding tussen de verdachten zijn. Het lijkt erop dat men de bedoeling had ADO plat te branden, dat relschoppers elkaar om die reden opzochten en voorbereidingen troffen en dat er figuren binnen de harde kern zijn die het voortouw hebben genomen. Als dit alles wordt bewezen, verdwijnen deze lieden voor langere tijd achter de tralies."

sensatiesloeber Wrote:Bron:Telegraaf

Xtragaap4de
Ontkenningssloeber Wrote:
EJR Wrote:Bron:Telegraaf

Xtragaap4de

Quote:AMSTERDAM, zondag „Ik kan een naam van iemand noemen. Als hij eenmaal is opgepakt,gebeurt er voorlopig niets meer. Hij is een oude rot binnen de Amsterdamse hooligans die veel regelt.

Dat ben jij he? :razz:
:-$

Over drie weken zit ik 9 dagen in joe jork, dus dan gebeurt er heleMAAL niets... :razz:
Ajax-amateurs opgewacht in Capelle
AMSTERDAM De zaterdagamateurs van Ajax zijn maandag in Capelle opgewacht door Feyenoord-hooligans.
De ploeg kwam naar Capelle voor de inhaalwedstrijd in de hoofdklasse A van de zaterdagamateurs. Toen de bus bij het sportcomplex arriveerde, verzocht de voorzitter van de club de Amsterdammer om terug te keren. In de kantine van Capelle zaten ongeveer 40 Feyenoordhooligans te wachten terwijl er nog 400 tot 500 werden verwacht.
Omdat ook de politie de veiligheid niet kon garanderen, keerde Ajax terug naar Amsterdam. Wat er nu met de wedstrijd gaat gebeuren is nog onduidelijk.

zucht... en t gaat maar door... :roll:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rtvnh.nl/">http://www.rtvnh.nl/</a><!-- m -->
Quote:17-04-2006 - Capelle - Ajax uit voorzorg afgelast
[Bron: Eindhovens Dagblad]

Om eventuele problemen met supporters van Feyenoord te voorkomen, is maandagmiddag het duel tussen de amateurs van Capelle en Ajax afgelast. Ongeveer twee uur voor aanvang van het duel in de zaterdag hoofdklasse hadden zich tientallen supporters van Feyenoord op sportpark 't Slot in Capelle aan den IJssel verzameld. De groep werd steeds groter, waarna het bestuur van de thuisclub na overleg met politie en Ajax besloot het duel af te gelasten. Ook de hekken van het sportpark gingen dicht. De aanhang van Feyenoord vertrok overigens zonder problemen.

Capelle wilde de verantwoordelijkheid voor eventuele rellen niet nemen en dus nam het bestuur deze beslissing, aldus een woordvoerder van de hoofdklasser. Het is nog onbekend wanneer het duel wordt ingehaald. Deze week treffen Feyenoord en Ajax elkaar twee keer in play-offs voor een plaats in de voorronde van de Champions League.

er was nog niks gebeurd uiteraard (ik mag hopen dat er geen feyenoordsupporters bestaan die net zo laf zijn als ajakkessieden om spelers in elkaar te rossen), maar ik kan me voorstellen dat ze het afgelasten.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10