FTM Forum

Full Version: 70 laffe joden proberen 8 pingpongende ADOfans te vermoorden
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Kdacht dat dit er al stond maar misschien is het verloren gegaan door die prutsers van een IN..
-----------------------

Het verhaal van de avond

DEN HAAG - Het is een wonder dat er bij de aanval van zo’n zeventig Ajax-supporters op het supportershonk van ADO Den Haag...
op vrijdagavond 10 februari geen doden zijn gevallen. Duidelijk is dat het handjevol supporters van ADO als ratten in de val heeft gezeten. Vermoedelijk hebben zij het alleen maar overleefd, doordat de rookontwikkeling van de door de Amsterdammers naar binnen gegooide rookbom zó sterk was, dat zelfs de Ajacieden weer op de vlucht zijn geslagen.
Dat wordt duidelijk in een reconstructie die deze krant heeft gemaakt op basis van feiten en verhalen. Allemaal op basis van anonimiteit.

De betreurenswaardige avond begint in het Ajax-home in Amsterdam waar supporters, vermoedelijk na wat te hebben gedronken, bedenken: we zijn met zeventig man en we gaan naar Den Haag! Wraaknemen voor het in brand steken van het Ajax-supportershome een jaar geleden, hoewel nooit is bewezen dat Hagenaars daar iets mee te maken hadden.

De Ajacieden gaan in ongeveer twintig auto’s naar Den Haag. In eerste instantie rijdt één Amsterdamse auto tot aan het stadion Zuiderpark bij de Noord-tribune, waaronder het Haagse home zit. Tijdens deze ’voorverkenning’ houden de andere Ajax-supporters zich verscholen. Een en ander moet vlak voor 23 uur zijn geweest. In het ADO-home zijn op dat moment acht man - er gaat ook een aantal rond van twaalf man - aanwezig.

Drie Hagenaars zijn aan het tafeltennissen, de anderen zitten achter in het honk. Voor hen totaal onverwacht wordt er om 23 uur een ruit inslagen en een rookbom naar binnen gegooid. Direct daarna stormen vier Ajacieden met gasmaskers op het home binnen. De rest van de Amsterdammers komt er achteraan gerend, velen gewapend met messen en priemen en één met een honkbalknuppel waaraan een punt is geslepen. Het honk staat dan al helemaal onder de rook. De drie Hagenaars die aan het pingpongen zijn, worden door de overval volstrekt overrompeld. Ze zijn kansloos tegen het geweld.

Dat er ’kinderen zijn ontzien’ zoals op Ajax-internetsites staat, blijkt niet te kloppen. De zwaarstgewonde Hagenaar is 16 jaar en ’kinderen’ zijn op dat tijdstip niet in het honk aanwezig. Drie jongens die zich het meest vooraan bevinden, worden geslagen en gestoken. Vermoedelijk één loopt een hoofdwond op doordat hij met de geslepen honkbalknuppel wordt geraakt. Eén Haagse supporter wordt overgoten met een brandbare stof, vermoedelijk benzine. De Amsterdammers proberen hem in brand te steken. Dit lukt in de commotie niet.

De Hagenaars die achter in het honk zijn op het moment van de aanval, rennen het keukentje in en barricaderen de deur. Zij bellen vanuit de keuken het noodnummer 112. De melding die binnenkomt bij de politie is: ’We zijn in elkaar geslagen door Ajax-supporters en er zijn gewonden gevallen.’ Bij de politie wordt ’gezien de aard van de melding’ direct groot alarm geslagen. Politiewagens van alle bureaus worden richting Zuiderpark gedirigeerd en ook de GGD en de brandweer worden opgeroepen met spoed naar het supportershome te gaan.

Hoewel er een molotovcocktail in de keuken is terechtgekomen, ontbrandt deze niet. Ondertussen proberen twee Haagse supporters de wand met vaantjes te beschermen. De wand blijft overeind.

De enorme rookontwikkeling in het honk is vermoedelijk de redding van de ADO-fans. Op een gegeven moment is niet meer te zien wie waar is en rennen de aanvallers hoestend en proestend het honk uit, terug naar hun auto’s.

Als de politie, de GGD en de brandweer in het Zuiderpark aankomen, zijn de Amsterdamse aanvallers al gevlogen. De gewonden worden afgevoerd. Op de wegen naar Amsterdam (A4 en A44) zijn inmiddels opvallende en onopvallende politieauto’s geposteerd. Daaraan wordt meegewerkt door alle korpsen langs de route Den Haag-Amsterdam. Op basis van getuigenverklaringen kan een aantal auto’s worden aangehouden met in totaal tien Ajax-supporters. Waar dat precies is gebeurd, wordt niet duidelijk.

Voor het ADO Den Haag-stadion verzamelen zich ondertussen zo’n 150 ADO-supporters die telefonisch over de aanval hebben gehoord. Om te voorkomen dat de Hagenaars optrekken naar Amsterdam, geeft de politie het zwaar beschadigde supportershome snel vrij voor de woedende Haagse fans. Ook leden van het bestuur van ADO, directie en ander kantoorpersoneel komen naar het stadion om de gefrustreerde fans op te vangen en ziekenhuisbezoeken af te leggen.

Vanuit Utrecht, Arnhem, Den Bosch en Rotterdam melden zich supporters van andere eredivisieclubs om de laffe daad van de Ajacieden te wreken. De politie blijft tot half drie ’s nachts rond het stadion in het Zuiderpark. Dan hebben alle Haagse supporters het terrein verlaten.
harry_bierdop Wrote:Direct daarna stormen vier Ajacieden met gasmaskers op het home binnen.

Waren het iig geen domme joden... geleerd van het verleden blijkbaar! :o
Mijn mond viel open dat ik dit las. Tuurlijk weet ik dat "de harde kernen" van de clubs elkaar willen aftroeven om het nieuws te halen, maar dit...
Belachelijk! Als ze die gasten te pakken krijgen, heel lang opbergen en nooit meer in een stadion toe laten.
Ik denk dat het sowieso tijd word dat er geen uitsupporters meer mee mogen.
wat een gelul zeg...die laffe joden die dit hebben geflikt moeten ze opbergen. bij 99% van de wedstrijden is niks aan de hand, en dan wil jij uitsupporters gaan weren? je zit in de politiek soms? die willen ook altijd met dit soort gein scoren in een verkiezingsperiode.
Wat zijn jullie een stelletje randdebielen bij elkaar.....helemaal die harry bierdop, wat ben jij een ongelooflijke achterlijke mongool. Hoe durf je zo een opmerking te maken.

Quote:harry_bierdop schreef:

Direct daarna stormen vier Ajacieden met gasmaskers op het home binnen.



Waren het iig geen domme joden... geleerd van het verleden blijkbaar!


Zal me niets verbazen dat iemand van jouw achterooms of wat dan ook in zo een kamertje zat. Beetje jammer dat het niet een direct familie lid van je is geweest dan was je nooit op deze aardbol geweest.

Begrijp me niet verkeerd wat er in Den Haag is gebeurd is gewoon achterlijk en ik hoop dat ze degene die dat hebben gedaan ophangen aan de hoogste boom, net als die idioten die een supportershome in de fik steken met mensen erin die idioten die een trein slopen, die idioten die iemand doodslaan omdat ie voor een andere clubs is etc. Maar een lompe opmerking zoals die jij maakt kan dus ff echt niet. Jij verdient het om naar een kamp gebracht te worden 4 jaar uitgehongerd steentjes hakken om vervolgens in een kamer gebracht te worden waar je langzaam stikt van het gas.
Adder Wrote:Mijn mond viel open dat ik dit las. Tuurlijk weet ik dat "de harde kernen" van de clubs elkaar willen aftroeven om het nieuws te halen, maar dit...
Belachelijk! Als ze die gasten te pakken krijgen, heel lang opbergen en nooit meer in een stadion toe laten.
Ik denk dat het sowieso tijd word dat er geen uitsupporters meer mee mogen.

Mijn mond valt open als ik dit lees...!

Geen uitsupporters toelaten heeft juist het tegenovergestelde effect! Denk je nu echt dat de mensen die dit gedaan hebben in het uitvak gaan zitten? Die gaan of helemaal niet (SV of ze gaan niet voor het voetbal) of ze gaan juist in de vakken van de tegenstander zitten... Als je uitsupporters gaat weren krijg je juist nog meer mensen die in andere vakken gaan zitten, is dat de bedoeling?

idd wat CC zei simpel en eenvoudig gedacht... eerst aan de gevolgen denken. Net als het sluiten van het AjaxHome onzin is... daarmee bereiken ze echt nix, het verspreid zich alleen waaroor het voor de politie alleen maar moeilijker te traceren is...
harry_bierdop Wrote:Geen uitsupporters toelaten heeft juist het tegenovergestelde effect! Denk je nu echt dat de mensen die dit gedaan hebben in het uitvak gaan zitten? Die gaan of helemaal niet (SV of ze gaan niet voor het voetbal) of ze gaan juist in de vakken van de tegenstander zitten... Als je uitsupporters gaat weren krijg je juist nog meer mensen die in andere vakken gaan zitten, is dat de bedoeling?

Ben ik niet helemaal met je eens.
Ik denk niet dat de de mensen die die daad hebben verricht in het uitvak gaan zitten, maar toch kan het toch confrontaties leiden. Enkele Hagenezen waren vast en zeker wel woedend en het kan best zijn dat deze het uitvak hadden aangevallen. Beetje een discussie die je van 2 kanten kan bekijken.
centre court Wrote:wat een gelul zeg...die laffe joden die dit hebben geflikt moeten ze opbergen. bij 99% van de wedstrijden is niks aan de hand, en dan wil jij uitsupporters gaan weren? je zit in de politiek soms? die willen ook altijd met dit soort gein scoren in een verkiezingsperiode.

Nee, ik zit niet in de politiek en nee ik wil ook niet scoren.
Ik verkondig alleen hoe ik erover denk.
En jij denkt er duidelijk anders over....
Maar zijn die jongens wel joden?
Oh shit, nu ga ik weer richting de politiek.....
Adder Wrote:
centre court Wrote:wat een gelul zeg...die laffe joden die dit hebben geflikt moeten ze opbergen. bij 99% van de wedstrijden is niks aan de hand, en dan wil jij uitsupporters gaan weren? je zit in de politiek soms? die willen ook altijd met dit soort gein scoren in een verkiezingsperiode.

Nee, ik zit niet in de politiek en nee ik wil ook niet scoren.
Ik verkondig alleen hoe ik erover denk.
En jij denkt er duidelijk anders over....
Maar zijn die jongens wel joden?
Oh shit, nu ga ik weer richting de politiek.....

ff het rijmschema aanpassen en je kan r een raphit mee scoren
als ze zich zo noemen mogen wij ze toch ook zeker wel zo typeren.
Uitsupporters weren is 't slechtste wat je kan doen, kan er zelf over oordelen, bij Feyenoord is er, de keren dat ik er ben, weinig tot niets aan de hand. ook in de kuip zelf is het goed dat er uitsupporters zijn. komt de sfeer ten goede.
Harry, je plaatst wel mooi een bericht van een krant hè, lekker objectief.... :roll:
Opgeklopt verhaal, veel van waar, veel ook niet.

Bij toeval ken ik een gozer die dus 5 keer gestoken is, oppervlakkige wonden ivm het steken met priemen.
Dat was ook de gozer die met benzine overgoten werd, dat deed nog het meeste pijn. Volgens hem waren er ongeveer 20/25 man aanwezig in het home en hoeveel man er langskwamen kon niemand binnen weten, want die zagen alleen maar rook.

Blijft allemaal nergens over gaan natuurlijk, die bovenstaande gozer gaat nooit naar Den Haag, maar zit wel vaak in het home met wat vrienden...

Maar ja, oplossingen ? Ik weet het echt niet, in principe heeft de politie alles altijd goed in de gaten en in 90% van de gevallen worden dit soort acties verstoord op de snelweg. Uitsupporters weren heeft er echt helemaal niets mee te maken, echt niets ! Van die aanvallers had er vast nog geen 1 een kaartje voor de wedstrijd tegen Den Haag.

Home dichtgooien ? Ook onzin, nu kan je als politie JUIST alles in de gaten houden, door het sluiten van het home verspreidt alles en iedereen zich....
Fabian Wrote:Home dichtgooien ? Ook onzin, nu kan je als politie JUIST alles in de gaten houden, door het sluiten van het home verspreidt alles en iedereen zich....

oh ja, het zijn geen kuddedieren namelijk. :roll: net of als ze alleen zijn ook wat doen/durven. weer een leuke bagatelliserende post. toch leuk om te weten dat het maar oppervlakkige wonden waren trouwens, dan is het minder erg en ook minder laf

hoe lang ben je met je vriendjes van 410 met dat spandoek voor inter bezig geweest fabian? Undecided Undecided Undecided
waf Wrote:
Fabian Wrote:Home dichtgooien ? Ook onzin, nu kan je als politie JUIST alles in de gaten houden, door het sluiten van het home verspreidt alles en iedereen zich....

oh ja, het zijn geen kuddedieren namelijk. :roll: net of als ze alleen zijn ook wat doen/durven. weer een leuke bagatelliserende post. toch leuk om te weten dat het maar oppervlakkige wonden waren trouwens, dan is het minder erg en ook minder laf

Ik heet waf, blaf niet, maar maak wel heel erg graag zinloze one-liners die nergens op slaan....

Ze verzamelen nu vrijwel altijd bij het home of zitten daar doordeweeks, net zoals bij elke club. Dat het home nu dicht is, betekent dat ze een andere plek moeten zoeken, aangezien het verschillende groepen zijn, die 1 vormen bij dit soort acties, gaan ze zich op verschillende plekken ophouden ja...

Leuk om te weten hè, is maar een toevoeging op hetgeen je allemaal leest 'steekwonden' ....
En dat het daardoor minder erg/laf is, zie je mij nergens typen.
Maar jij haalt graag dingen aan die nergens staan, dat weten we nu wel.
Als iemand iets niet zegt, laat jij het altijd wel weer zo blijken door een beetje misvatte zinnen te gaan gebruiken. Je lijkt wel een journalist...
Verdraaien, verdraaien en nog eens verdraaien.... :|
Fabian Wrote:Leuk om te weten hè, is maar een toevoeging op hetgeen je allemaal leest 'steekwonden' ....
En dat het daardoor minder erg/laf is, zie je mij nergens typen.
Maar jij haalt graag dingen aan die nergens staan, dat weten we nu wel.
Als iemand iets niet zegt, laat jij het altijd wel weer zo blijken door een beetje misvatte zinnen te gaan gebruiken. Je lijkt wel een journalist...
Verdraaien, verdraaien en nog eens verdraaien.... :|

ik verdraai helemaal niets. interesseert mij nou of ze steken of prikken. waarom vertel je deze nutteloze toevoeging anders? ik zie maar 1 reden, maar ook in je reactie kun je nog niet uitleggen met welke andere reden je het meldt.

dat de lafaards wapens bij zich hebben is genoeg. ook de strekking van je eerdere posts is dat je het bagatelliseert. en nu ga je ook nog huilen dat je het alllemaal niet zo bedoelt. wie is er nu de draaikont?

geestig dat je niet reageert op dat spandoek. durf je niet te zeggen dat je je kapot schaamt? Undecided
Kinderen, nu allemaal naar de kamer en het huiswerk voor morgen maken! :roll:

Dit is een schandelijke, walgelijke daad geweest waar we het allemaal over eens zijn. De daders moeten worden aangepakt en voor het leven uit alles geband worden waar maar het woord voetbal valt.
Dat er dan vervolgens schoolpleinpesterijtjes op het forum worden uitgevochten is compleet overbodig. De een verdraait, de ander huilt... Houd nou toch allemaal even op en ga je volwassen gedragen. De enige die hier op zijn uitspraak aangesproken moet worden (en verbazingwekkend is Depor de enige die dat ook daadwerkelijk doet) is de Nijmeegse delegatie in de persoon van Harry Bierdop vanwege een compleet misplaatste opmerking... Verder zou er wat minder gekibbeld en kinderachtig geleuterd kunnen worden...

punt
Quote:Jij verdient het om naar een kamp gebracht te worden 4 jaar uitgehongerd steentjes hakken om vervolgens in een kamer gebracht te worden waar je langzaam stikt van het gas
Dit is natuurlijk ook een uitspraak van een zieke geest,kan natuurlijk ook niet Sad
Neem het toch met een korreltje zout man,zijn wel ergere dingen!!
Wees lief voor elkander :wink:
Marshall Wrote:Kinderen, nu allemaal naar de kamer en het huiswerk voor morgen maken! :roll:

Dit is een schandelijke, walgelijke daad geweest waar we het allemaal over eens zijn. De daders moeten worden aangepakt en voor het leven uit alles geband worden waar maar het woord voetbal valt.
Dat er dan vervolgens schoolpleinpesterijtjes op het forum worden uitgevochten is compleet overbodig. De een verdraait, de ander huilt... Houd nou toch allemaal even op en ga je volwassen gedragen. De enige die hier op zijn uitspraak aangesproken moet worden (en verbazingwekkend is Depor de enige die dat ook daadwerkelijk doet) is de Nijmeegse delegatie in de persoon van Harry Bierdop vanwege een compleet misplaatste opmerking... Verder zou er wat minder gekibbeld en kinderachtig geleuterd kunnen worden...

punt

ja meester. Xtragaap4de

http://www.competitieteam.nl/phpBB2/view...385#256385
Kennedy Wrote:Wees lief voor elkander :wink:

Inderdaad, laten we het wel effe gezellig houden :8:
Oh nee he .... de geblesseerde van het jaar is ook weer terug !
Fabian Wrote:Maar ja, oplossingen ? Ik weet het echt niet, in principe heeft de politie alles altijd goed in de gaten en in 90% van de gevallen worden dit soort acties verstoord op de snelweg. .

Interessante woordkeus. Ik denk dat dit woord beter weergeeft wat je er echt van vindt dan het halfbakken gewauwel dat je er voor de rest omheen hangt.
waf Wrote:
Fabian Wrote:Home dichtgooien ? Ook onzin, nu kan je als politie JUIST alles in de gaten houden, door het sluiten van het home verspreidt alles en iedereen zich....

oh ja, het zijn geen kuddedieren namelijk. :roll: net of als ze alleen zijn ook wat doen/durven. weer een leuke bagatelliserende post. toch leuk om te weten dat het maar oppervlakkige wonden waren trouwens, dan is het minder erg en ook minder laf

hoe lang ben je met je vriendjes van 410 met dat spandoek voor inter bezig geweest fabian? Undecided Undecided Undecided

Het is zeker wel onzin zo'n Home dicht te gooien!

Ze, (Cohen en co), denken en vinden dat al het zware ajax tuig zich in dat home bevind. Dus willen ze het sluiten... gevolg: een groep van 200 man gaan iets nieuws zoeken en zo zitten er ineens op 3 of 4 plekken (kroegen) in A'dam 50... die allemaal hardstikke goed met elkaar in verbinding staan maar die amper in de gaten te houden zijn en ook NOG meer politie uren kosten!
Als er zo van overtuigd zijn dat al dat tuig daar zit met hun wapens en drugs waarom houden ze dan niet gewoon regelmatig een binnenval... pak je de mensen mét waperns en drugs op... en als je dat een keer of 3 doet kan je ze ook nog vastzetten ook..
Ajax-fans langer vast voor inval bij ADO

DEN HAAG - De helft van de opgepakte Ajax-hooligans die vorige maand het clubhuis van ADO Den Haag bestormden, zitten nog vast. De raadkamer van de Haagse rechtbank heeft woensdag besloten in totaal vijf van de tien aangehouden vandalen langer vast te houden.
Bij de inval door ongeveer zeventig aanhangers van Ajax raakten
acht ADO-fans gewond. De invallers staken twee Hagenaars en sloegen anderen met knuppels.

De Haagse burgemeester Deetman besloot na het incident geen uit-supporters meer toe te laten bij wedstrijden tussen ADO Den Haag en Ajax.
Mag ik in dit kader melden dat de zanger van 'zinloos', Lange Frans gisteren zijn tekst onderstreepte:

Breaking news: We gaan weer eens privacy schenden. Dit maal die van Frans Frederiks. Bij u beter bekend als Lange Frans (van Baas B.) Je weet toch, die slungel met zijn anti-geweldnummer 'Zinloos'. Gisteravond legde Lange Frans aan meisjes van de scholengemeenschap Stad en Esch te Meppel uit dat je "pik moet zuigen met twee handen, met veel spuug en zonder tanden..." Er waren echter meer mensen in de zaal die vonden dat niet de meisjes maar Lange Frans (pik) zoog. Meneer vloog het publiek in en stampte een DisRespeKtvOl scholiertje in elkaar. Enfin, checkt u het filmpje HIERRR... De pliesie kon ons nog niet vertellen of er aangifte is gedaan. Dus Frans, zing nog es een liedje voor jou en mij: "...Hij kreeg een klap voor z'n kop maar keek niet om en hield z'n mond. Tot ie de volgende ochtend met hersenletsel opstond. Die ene klap dat was de fatale, hij zou het einde van de dag niet meer halen. Hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan..."
UPDATE: Volgens betrokkenen heeft de geklapte jongeman aangifte gedaan. Daar gaan we natuurlijk nooit meer iets van horen.
UPDATE 2: Testen bewijzen het, GeenStijl heeft altijd gelijk.

bron: geenstijl.nl

edit: en het filmpje: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.geenstijl.nl/mediabase/648/b7a3e97c/index.html">http://www.geenstijl.nl/mediabase/648/b ... index.html</a><!-- m -->
Oeioei...

Ik was toch al geen fan van die namaakrapper, maar dit gaat hem een hoop goodwill en centjes kosten.

Lange teringdraak.
EJR Wrote:Oeioei...

Ik was toch al geen fan van die namaakrapper, maar dit gaat hem een hoop goodwill en centjes kosten.

Lange teringdraak.

:lol:
Nou wat gebeurd er nou??? Lange frans springt het publiek in...verder zie je compleet helemaal nix! Je ziet geen klap vallen..
harry_bierdop Wrote:Nou wat gebeurd er nou??? Lange frans springt het publiek in...verder zie je compleet helemaal nix! Je ziet geen klap vallen..

je hoort wel wat scheldwoorden zoals kankuhlijer....maar ja dat is die lange darm natuurlijk ook :wink:
harry_bierdop Wrote:Nou wat gebeurd er nou??? Lange frans springt het publiek in...verder zie je compleet helemaal nix! Je ziet geen klap vallen..

Ik zie toch echt een vuist omhoog gaan en met flinke snelheid neerkomen... Waarop? Geen idee, maar er wordt niet zomaar aangifte gedaan natuurlijk...
waar was z'n maatje?
Als ie zoals in dat filmpje tegen MIJN meissie "Mijn zaad op jouw lippen, dat is waar ik over dagdroom" zou brallen, dan zou ik er binnen een paar seconden, door middel van een welgemikte trap, voor zorgen dat hij voor de rest van zijn leven geen druppel zaad meer kan produceren. WAT EEN GORE KLOOTZAK!!! Icon_evil :letitallout:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10