FTM Forum

Full Version: play-offs
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Knallen in Grunn vandaag!!!

COME ON NIJMEGEN!!!!!!!
NEC Europa in? het lijkt er wel op :o :lol:
Vond dat ADO wel weer terug kon, totdat ik de beelden vandaag heb gezien. Wat een schijtaanhang en van mijn part mag die bende per direct opgeheven worden. Zooitje debielen bij elkaar.
de nieuwe Wrote:
Ekslem Wrote:Gro idd vergeten, zie ik. Ach ja, iedreeen gaat toch voor NEC :razz:
[-X Hup Grunn !!!
Goede keuze gemaakt met 5x Grunn incl. cappie achterin. Gegokt en verloren, sta nu in deze ronde op -2 punten! =D>
Depor Wrote:Vond dat ADO wel weer terug kon, totdat ik de beelden vandaag heb gezien. Wat een schijtaanhang en van mijn part mag die bende per direct opgeheven worden. Zooitje debielen bij elkaar.

Ik ben zelf ook niet blij met een klein deel van de ADO aanhang, maar daar hoeft niet de hele club incl. 95% goedwillende supporters voor te boeten.

Over Witte typhushond (Sneijder) en Kankeraap (Perez) hoor ik trouwens niemand meer.

En Obodai is een huilebalk en irritante voetballer.
EJR Wrote:
Depor Wrote:Vond dat ADO wel weer terug kon, totdat ik de beelden vandaag heb gezien. Wat een schijtaanhang en van mijn part mag die bende per direct opgeheven worden. Zooitje debielen bij elkaar.

Ik ben zelf ook niet blij met een klein deel van de ADO aanhang, maar daar hoeft niet de hele club incl. 95% goedwillende supporters voor te boeten.

Over Witte typhushond (Sneijder) en Kankeraap (Perez) hoor ik trouwens niemand meer.

En Obodai is een huilebalk en irritante voetballer.


Tyfushond vond ik niet zo erg, Kankeraap destemeer...

En is het niet al jaren zo dat die 5% (gaat meer richting de 60% volgens mij) het constant verpest? Misschien moeten ze er dan eens wat aan doen in plaats van zich erachter blijven verschuilen.
En of die Obodai een huilebalk en irritante voetballer is boeit niet, Kanker aap gaat niet over dat ie irritant is ofzo.
Gewoon opzouten met dat schijt ADO en wegblijven, nog een jaartje Jupiler league en dan failliet aub.
Depor Wrote:Tyfushond vond ik niet zo erg, Kankeraap destemeer...
Dus jij bepaalt wat wel en niet kan? Undecided

Depor Wrote:En is het niet al jaren zo dat die 5% (gaat meer richting de 60% volgens mij) het constant verpest? Misschien moeten ze er dan eens wat aan doen in plaats van zich erachter blijven verschuilen.

Weer een domme opmerking. Onderbouw constant en 60% dan eens?


Depor Wrote:En of die Obodai een huilebalk en irritante voetballer is boeit niet, Kanker aap gaat niet over dat ie irritant is ofzo.
Er hebben dit seizoen een heleboel zwarte spelers tegen ADO gespeeldd. Er is niemand onterecht zo uitgescholden.

Depor Wrote:Gewoon opzouten met dat schijt ADO en wegblijven, nog een jaartje Jupiler league en dan failliet aub.
En weer een domme gefrustreerde opmerking van een namaakjood die zelf geen succes heeft. Joden mogen alles en de andere clubs niet. Ga eerst eens naar dat eigen volk van je kijken joh. Of moet ik dat Ajax incidenten lijstje weer eens posten? ](*,)
EJR Wrote:
Depor Wrote:En of die Obodai een huilebalk en irritante voetballer is boeit niet, Kanker aap gaat niet over dat ie irritant is ofzo.
Er hebben dit seizoen een heleboel zwarte spelers tegen ADO gespeeldd. Er is niemand onterecht zo uitgescholden.

Wel terecht?
Ik bepaal niets, ik geef alleen aan dat tyfushond en kankeraap niet in de zelfde categorie vallen.
Constant? Is het de afgelopen 5 jaar niet elk seizoen raak geweest met dat irritantje clubje uit Den Haag?
Van supporters op het veld tot spreekkoren tot dit weer? Zo erg dat de eigen coach onder begeleiding van bodyguards het veld af moet? En wat me het meest frustreerd aan dat schijt ADO is niet eens de supporters of de club zelf, maar dat zoals afgelopen zondag het weer goed gepraat moet worden door de coach/bestuur. Vloet die zegt dat er niets is gebeurd etc. Een bestuur wat zijn eigen supporters niet aankan het lijkt Zuid Amerika wel.
En wie word er in godsnaam wel terecht uitgescholden voor kankeraap?

En ik schaam me genoeg voor de eenhersencellige idioten die bij Ajax rondlopen, verschil is dat ze bij ADO dat niet doen.
In Amsterdam kunnen we geen prijs winnen zonder dat de halve binnenstad gesloopt word zodat we het op een parkeer terrein moeten vieren ](*,) en zo kan ik ook een lijstje plaatsen met idioot gedoe van mongolen bij Ajax. Dus ik kijk genoeg naar mijn eigen "volk" misschien zouden jullie dat daar eens ook moeten doen, dan slaakt niet half Nederland een zucht van verlichting als straks blijkt dat het sneue kleine clubje uit Den Haag nog een jaartje in de Jupiler League speelt.
Quote:Urby Emanuelson heeft woensdag tijdens de training zijn enkelband verrekt. Dat heeft een MRI-scan donderdag uitgewezen. Waarschijnlijk is hij aanstaande zondag tegen FC Twente niet inzetbaar, net als Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen.

Ajax speelt zondag tegen de club uit Enschede om een plaats in de voorronde van de Champions League. De ploeg van Adrie Koster moet in de eigen Amsterdam ArenA een 2-1 achterstand zien goed te maken.

Bij de Tukkers heeft trainer Fred Rutten ook personele problemen. Doelman Sander Boschker kampt met diverse pijntjes, terwijl Blaise N'Kufo liesklachten heeft.

Laten we hopen dat het ernstig is en dat hij precies na het EK weer fit is [-o<
Ik hoop het met je mee.

Ik las trouwens ook dat Maduro vindt dat hij een plek in de EK selectie verdiend zou hebben. Dan vraag ik me toch echt af op basis van wat??
Ekslem Wrote:Ik hoop het met je mee.

Ik las trouwens ook dat Maduro vindt dat hij een plek in de EK selectie verdiend zou hebben. Dan vraag ik me toch echt af op basis van wat??

Hij schijnt de laatste weken voorbeeldig op de bank gezeten te hebben! Hij zit keurig stil, laat geen windjes en geeft spelers die gewisseld worden heel netjes een handje.
Hebben ze bij Ado een huis-tatoeerder ingeschakeld??
Ik begreep dat er morgen meer dan 1000 Tukkers aanwezig zijn in het uitvak van de Arena. Enschede kan historie schrijven.

De die-hard fct'er is terecht trots op dit gegeven. Werkelijkheid is een 2\3 die morgen voor het eerst meereist naar een uitwedstrijd. Maar de doping vind morgen voor hen plaats; nu zullen ze nog harder 'calimero Almelo' mogen schreeuwen. En dat allemaal vanaf hun trotse seizoenskaart plek vanaf de tweede ring, al zelfs in bezit vanaf 2008. 'Maar wij namen meer dan 1000 man mee naar Amsterdam, jullie slechts aan schamele 300'. D'r an met de lippe: jullie konden je plaatsen voor CL voetbal, wij zagen slechts een kansloze nederlaag tegenmoet. Onee, geen slim argument want dan ben je een calimero. 100% anti fct.

Succes Ajax. De supporters als Vret is het gegund maar buiten mijn haat jegens die nepclub heb ik ook nog een ander argument die voor meerderen zal opgaan. De Enschedeërs hebben geen beveiligde status en dat heeft Ajax wel. Ondanks dat Ajax het de laatste jaren verkloot heeft zullen zij waarschijnlijk een makkelijkere tegenstander dan Enschede loten. Voorkeur keuze gemaakt.
Lul toch niet dom, achterlijke almeloer.
Mukkus Wrote:Lul toch niet dom, achterlijke almeloer.
Is dat ook in het kader van de alliteratie, vriendelijke fries?
D'r an met de lippe Wrote:Ik begreep dat er morgen meer dan 1000 Tukkers aanwezig zijn in het uitvak van de Arena. Enschede kan historie schrijven.

De die-hard fct'er is terecht trots op dit gegeven. Werkelijkheid is een 2\3 die morgen voor het eerst meereist naar een uitwedstrijd. Maar de doping vind morgen voor hen plaats; nu zullen ze nog harder 'calimero Almelo' mogen schreeuwen. En dat allemaal vanaf hun trotse seizoenskaart plek vanaf de tweede ring, al zelfs in bezit vanaf 2008. 'Maar wij namen meer dan 1000 man mee naar Amsterdam, jullie slechts aan schamele 300'. D'r an met de lippe: jullie konden je plaatsen voor CL voetbal, wij zagen slechts een kansloze nederlaag tegenmoet. Onee, geen slim argument want dan ben je een calimero. 100% anti fct.

Succes Ajax. De supporters als Vret is het gegund maar buiten mijn haat jegens die nepclub heb ik ook nog een ander argument die voor meerderen zal opgaan. De Enschedeërs hebben geen beveiligde status en dat heeft Ajax wel. Ondanks dat Ajax het de laatste jaren verkloot heeft zullen zij waarschijnlijk een makkelijkere tegenstander dan Enschede loten. Voorkeur keuze gemaakt.

Echt onzin dat je het feit dat ze nu met meer dan 1000 man komen als anti-Twente argument gebruikt. Haat je Roda ook omdat ze met duizenden naar de bekerfinale kwamen? Of die van Volendam omdat het uitvak bij de kampioenswedstrijd in den Haag opeens stampvol zat? Gewoon logisch dat ze nu massaal komen, zou bij elke club gebeuren! Overigens hadden de Tukkers hier in Eindhoven na Ajax en Feyenoord de meeste supporters bij dit seizoen en maakten ze ook nog eens na Feyenoord (tot de 1-0) het meeste geluid in het uitvak dit seizoen. Prima supporters die Tukkers! Denk dat vanmiddag ook veruit de meeste sfeer uit het uitvak zal komen.
Zo, ik ben er klaar voor. Dit seizoen mijn laatste gang naar de ArenA. Nog een keer naar Heitinga zwaaien en dan zit het er weer op.
Reken op een 3-1 overwinning.
We shall see...............
Peter Wrote:Echt onzin dat je het feit dat ze nu met meer dan 1000 man komen als anti-Twente argument gebruikt. Haat je Roda ook omdat ze met duizenden naar de bekerfinale kwamen? Of die van Volendam omdat het uitvak bij de kampioenswedstrijd in den Haag opeens stampvol zat? Gewoon logisch dat ze nu massaal komen, zou bij elke club gebeuren! Overigens hadden de Tukkers hier in Eindhoven na Ajax en Feyenoord de meeste supporters bij dit seizoen en maakten ze ook nog eens na Feyenoord (tot de 1-0) het meeste geluid in het uitvak dit seizoen. Prima supporters die Tukkers! Denk dat vanmiddag ook veruit de meeste sfeer uit het uitvak zal komen.

Uiteraard gebeurd dit bij elke club en uiteraard is dit logisch. Net als de uitbreiding van het Arke logisch is, maar voor mij wel irritatie. Overigens wil men het Polman ook uitbreiden naar 14.000. Dit is broodnodig als we door willen groeien en daarom ben ik voorstander. Buiten de commercie om hoop ik echter dat het Polman nooit groter wordt dan deze 8500 en dat meen ik oprecht. Anti fct argumenten heb ik niet meer nodig, daarvan heb ik al 1000 beteren. Voorproefje: naar welke gemeente ging fct toen zij bijna falliet werden verklaard een paar jaar geleden? Juist. Later wel massaal 'helemaal niets in Almelo' zingen uiteraard. En lawaai maken ze zeker wel, respect daarvoor! Ben 3 jaar geleden bijna het uitvak uitgeblazen in Enschede, voor mij en velen de eerste derby in Enschede en dat was voelbaar aan de sfeer. En ik weet wel zeker dat er vanmiddag in het uitvak een uitstekende sfeer zal hangen, laat dat maar aan hen over.
Hou helemaal niet van underdog gelul, maar ik heb al een paar dagen het gevoel dat het 1-1 word.....
Alles nog 0-0. Lens hep geel.
Pfff, spannend, volhouden Twente!
Hup Ajax!
0-0 en nog een kwartier te gaan. :o cry
2 minuten voor tijd de 1-0 PLEASE!
Je voelt em aankomen idd..
Depor Wrote:2 minuten voor tijd de 1-0 PLEASE!
Zal wel diep in blessuretijd worden :|
Ik vrees het ergste, in dat geval gefeliciteerd tukkers!

En nu ver komen in die CL ook!
Nog 3 min. Urzaiz zelfs in het veld, hoe wanhopig kan je zijn. cry Hoewel, mooi moment voor hem om z'n eerste voor Ajax te maken.
Overdune Wrote:Nog 3 min. Urzaiz zelfs in het veld, hoe wanhopig kan je zijn. cry Hoewel, mooi moment voor hem om z'n eerste voor Ajax te maken.

Wanhopig, naja erg wanhopig aangezien je CL wil spelen Smile
Als die dikke er dan een maakt is ie meteen onsterfelijk.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9