FTM Forum

Full Version: play-offs
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Basel, Anderlecht, Panathinaikos of Piraeus en misschien nog Celtic/Rangers. De rest lijkt me te lastig.
VI Nababbel Wrote:'Volgend jaar is het gelukkig weer een stuk eerlijker.' Ajax-directeur Henri van der Aat kijkt uit naar de afschaffing van de play-offs om een plaats in de Voorronde van de Champions League.

cry

Ajax profiteert een keer niet van de play-offs en meteen zijn de play-offs niet eerlijk Calimero
Voyou Wrote:
VI Nababbel Wrote:'Volgend jaar is het gelukkig weer een stuk eerlijker.' Ajax-directeur Henri van der Aat kijkt uit naar de afschaffing van de play-offs om een plaats in de Voorronde van de Champions League.

cry

Ajax profiteert een keer niet van de play-offs en meteen zijn de play-offs niet eerlijk Calimero

Waarschijnlijk vond hij het systeem daarvoor ook al niet eerlijk... Dus hoe je de koppeling 'niet profiteren' en 'niet eerlijk' legt, is mij onduidelijk. Bovendien heeft hij volkomen gelijk dat het een belachelijk kutsysteem is. En dat vond ik al toen Ajax 5e werd en uiteindelijk toch voorronde CL speelde.
harry_bierdop Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Heubach was aan de beurt en zong uiteraard "hash, coke en pillen, zo gaan wij zondags op pad, dan speelt ons Twente lalalalalalala".

Hahaha dat zongen wij ook, alleen was dat al smorgens om 12 uur toen we met het zooitje van bus 22 als laatste vertrokken. Terug was nog veel mooier, ruim een km voor de goffert zaten we al op het dak van de bus :8: ! En goed voorbeeld doet volgen he... binnen no time zaten er op vrijwel elke bus mensen op het dak! Notworthy

Doet me denken aan de Amstel Cup finale die we wonnen van PSV.
Hoef Wrote:
Voyou Wrote:
VI Nababbel Wrote:'Volgend jaar is het gelukkig weer een stuk eerlijker.' Ajax-directeur Henri van der Aat kijkt uit naar de afschaffing van de play-offs om een plaats in de Voorronde van de Champions League.

cry

Ajax profiteert een keer niet van de play-offs en meteen zijn de play-offs niet eerlijk Calimero

Waarschijnlijk vond hij het systeem daarvoor ook al niet eerlijk... Dus hoe je de koppeling 'niet profiteren' en 'niet eerlijk' legt, is mij onduidelijk. Bovendien heeft hij volkomen gelijk dat het een belachelijk kutsysteem is. En dat vond ik al toen Ajax 5e werd en uiteindelijk toch voorronde CL speelde.

Het is ook een belachelijk kutsysteem maar ik vind dat ze niet zo moeten zeuren in Amsterdam. Op basis van de eindstanden voor de play-offs had Ajax de afgelopen drie jaar twee keer recht op voorronde CL en ze hebben het ook 2 keer gehaald. Twee jaar geleden had Ajax geen recht op voorronde CL maar werd er 'geprofiteerd' van de play-offs en haalde Ajax het wel, nu hadden ze er wel recht op maar haalden ze het niet, 1-1 dus.
Voyou Wrote:
Hoef Wrote:
Voyou Wrote:
VI Nababbel Wrote:'Volgend jaar is het gelukkig weer een stuk eerlijker.' Ajax-directeur Henri van der Aat kijkt uit naar de afschaffing van de play-offs om een plaats in de Voorronde van de Champions League.

cry

Ajax profiteert een keer niet van de play-offs en meteen zijn de play-offs niet eerlijk Calimero

Waarschijnlijk vond hij het systeem daarvoor ook al niet eerlijk... Dus hoe je de koppeling 'niet profiteren' en 'niet eerlijk' legt, is mij onduidelijk. Bovendien heeft hij volkomen gelijk dat het een belachelijk kutsysteem is. En dat vond ik al toen Ajax 5e werd en uiteindelijk toch voorronde CL speelde.

Het is ook een belachelijk kutsysteem maar ik vind dat ze niet zo moeten zeuren in Amsterdam. Op basis van de eindstanden voor de play-offs had Ajax de afgelopen drie jaar twee keer recht op voorronde CL en ze hebben het ook 2 keer gehaald. Twee jaar geleden had Ajax geen recht op voorronde CL maar werd er 'geprofiteerd' van de play-offs en haalde Ajax het wel, nu hadden ze er wel recht op maar haalden ze het niet, 1-1 dus.

[Image: P1120512%20copy.jpg]
Ajax moet niet zeiken! Ze wisten vooraf wat er moest gebeuren om zeker te zijn van de CL; Kampioen worden! Dat is niet gelukt en vanaf dat moment heb je net zoveel kans op CL als de nummer 5.

En ach, ik heb liever die teleurstelling nu dan straks in augustus wanneer een of andere kutclub uit het voormalig Oostblok ons in de voorronde had uitgeschakeld.........

Hoop nu maar dat we kunnen overwinteren in de UEFA-cup en daar een paar mooie tegenstanders treffen (AC Milan, Valencia, HSV, Spurs).
ik zie niemand zeiken hier...hij zegt dat ie zich verheugt volgend jaar op een playoffloos jaar (voor de CL plek dan) en ik denk dat de meerderheid dat met m eens is.
Bumme Wrote:Ajax moet niet zeiken! Ze wisten vooraf wat er moest gebeuren om zeker te zijn van de CL; Kampioen worden! Dat is niet gelukt en vanaf dat moment heb je net zoveel kans op CL als de nummer 5.

En ach, ik heb liever die teleurstelling nu dan straks in augustus wanneer een of andere kutclub uit het voormalig Oostblok ons in de voorronde had uitgeschakeld.........

Hoop nu maar dat we kunnen overwinteren in de UEFA-cup en daar een paar mooie tegenstanders treffen (AC Milan, Valencia, HSV, Spurs).

Zo is dat Bumme.
Er is helaas geen andere optie. Ajax heeft haar kans gehad en wist wat ze moest doen. Wegens rare omstandigheden is er niks van gekomen, dus rest er niks anders dan presteren in de Uefa en laten zien dat je Europees wel meetelt.
Ronaldinho, Heubach komt eraan!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lIMXop1lQy8[/youtube]
Undecided

NEC nieuwe koploper op ’eeuwige’ ranglijst play-offs
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Vandaag 15:56 | Laatst bewerkt: Vandaag 15:56


NEC is de nieuwe lijstaanvoerder op de ‘eeuwige ranglijst’ van de play-offs sinds de invoering in het seizoen 2005/2006. De formatie van coach Mario Been bleef in de zes extra duels zonder puntenverlies. Vóór het toetje van dit seizoen stond NEC zevende.

Vitesse ontbrak de afgelopen weken op het appèl, maar zag alleen NEC voorbij komen. Qua verliespunten doen de Arnhemmers het nog wel beter dan de streekgenoot.

NAC Breda is de play-off-schlemiel: uit acht wedstrijden werd een puntje gepeurd. Volgend seizoen wordt het mes gezet in de play-offs: de nummers één en tot en vier kunnen na de reguliere competitie op vakantie, de nummers vijf tot en met acht strijden om het laatste UEFA Cup-ticket.

Ranglijst play-offs, sinds invoering in 2005/2006
1. NEC 14-26 (22-11) (3)
2. Vitesse 12-23 (18-12) (2)
3. Ajax 12-22 (24-11) (3)
4. FC Twente 12-21 (19-13) (3)
5. FC Groningen 12-20 (19-16) (3)
6. SC Heerenveen 10-17 (14-11) (3)
7. AZ 6-10 (8-9) (2)
8. FC Utrecht 10-5 (8-17) (3)
9. Heracles Almelo 2-3 (3-4) (1)
10. Roda JC 6-3 (1-5) (3)
11. Sparta 2-1 (2-3) (1)
12. RKC Waalwijk 2-1 (4-6) (1)
13. Feyenoord 4-1 (4-10) (2)
14. NAC Breda 8-1 (5-23) (2)
harry_bierdop Wrote:Ranglijst play-offs, sinds invoering in 2005/2006
1. NEC 14-26 (22-11) (3)
2. Vitesse 12-23 (18-12) (2)
3. Ajax 12-22 (24-11) (3)
4. FC Twente 12-21 (19-13) (3)
5. FC Groningen 12-20 (19-16) (3)
6. SC Heerenveen 10-17 (14-11) (3)
7. AZ 6-10 (8-9) (2)
8. FC Utrecht 10-5 (8-17) (3)
9. Heracles Almelo 2-3 (3-4) (1)
10. Roda JC 6-3 (1-5) (3)
11. Sparta 2-1 (2-3) (1)
12. RKC Waalwijk 2-1 (4-6) (1)
13. Feyenoord 4-1 (4-10) (2)
14. NAC Breda 8-1 (5-23) (2)

Ha ha PSV staat niet eens bij de eerste 14, stelletje prutsers daar in Eindhoven!
Vret Mien Gras Wrote:
Bumme Wrote:Ajax moet niet zeiken! Ze wisten vooraf wat er moest gebeuren om zeker te zijn van de CL; Kampioen worden! Dat is niet gelukt en vanaf dat moment heb je net zoveel kans op CL als de nummer 5.

En ach, ik heb liever die teleurstelling nu dan straks in augustus wanneer een of andere kutclub uit het voormalig Oostblok ons in de voorronde had uitgeschakeld.........

Hoop nu maar dat we kunnen overwinteren in de UEFA-cup en daar een paar mooie tegenstanders treffen (AC Milan, Valencia, HSV, Spurs).

Zo is dat Bumme.
Er is helaas geen andere optie. Ajax heeft haar kans gehad en wist wat ze moest doen. Wegens rare omstandigheden is er niks van gekomen, dus rest er niks anders dan presteren in de Uefa en laten zien dat je Europees wel meetelt.

Mee eensch... Nog gefeli, VMG en andere tuckersch.
Thanks.
Compilatiefilmpje van huldiging van NEC, niet echt mooi beeld of goed camerawerk maar bij gebrek interesse van Omroep Arnhem moeten we het hier maar mee doen. Jammer dat je zo ook niet kan zien hoe voln het stond.. dik 10.000 man op de been!

[youtube]http://nl.youtube.com/watch?v=IjEGH7_3LZ0[/youtube]
harry_bierdop Wrote:dik 10.000 man op de been!

Mario nog gewond geraakt daarbij?
:Big Grin !

Eindelijk eens een geestige opmerkingen van Muk :Big Grin =D> !
WIJ GAAAAAAAAAAAAN .... \Big Grin/

Nee haha ff iets anders!

Hoe krom de play offs zijn? Als NAC 4 wedstrijden voor het einde gewoon verloren had van Feyenoord ipv gewonnen was feyenoord bij de beste 5 gekomen en had NAC een UEFA-cup ticket gehad Undecided Undecided
Vanuit Heerenveen: NAC bedankt!
idd.. zou ik ook zeggen want anders hadden jullie niks gehad :wink: !
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9