FTM Forum

Full Version: Indian Wells
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Srichaphan, kom op!

Andreeeeeeev!! =D>
Ik heb hem wel..

Roddick begint de set met ontvangen.

0-15 0-30 0-40...... Game Andreev :eeeek:

1-0, roddick serveren

0-15 0-30 0-40...... Game Andreev (ZO MOET DAT GVD RODDICK)
Ad Wim Wrote:Nalbi kan nog winnen, maar Roddick is op weg de grootste loser te worden.

3-0 andreev.. Mag hij nu wel erg hard zijn best gaan doen voor ons Sad
3-0 Andreev, ik eet m'n schoenen op als Andy dit verliest.
Gebeurt meestal, he? Meerdere BPs zelfs verknoeien en dan zelf gebroken worden... Ik vind dat Roddick al blij moet zijn dat hij van Verdasco gewonnen heeft. In vorm is hij niet....
roddick 0-3 achter na 0-40 in de 1e game. ik blijf 't zeggen, onvoorstelbaar!
Andreev gelukkig wel :roll:
RobbieDK Wrote:Gebeurt meestal, he? Meerdere BPs zelfs verknoeien en dan zelf gebroken worden... Ik vind dat Roddick al blij moet zijn dat hij van Verdasco gewonnen heeft. In vorm is hij niet....

Dat achteraf gepraat...bah....
Ad Wim Wrote:3-0 Andreev, ik eet m'n schoenen op als Andy dit verliest.

Ik eet mijn schoenen op als Andreev dit verliest.. :roll: ..
Andreev is een held =D>
cruijff Wrote:
RobbieDK Wrote:Gebeurt meestal, he? Meerdere BPs zelfs verknoeien en dan zelf gebroken worden... Ik vind dat Roddick al blij moet zijn dat hij van Verdasco gewonnen heeft. In vorm is hij niet....

Dat achteraf gepraat...bah....

Jammer, zulke praat...
cruijff Wrote:
RobbieDK Wrote:Gebeurt meestal, he? Meerdere BPs zelfs verknoeien en dan zelf gebroken worden... Ik vind dat Roddick al blij moet zijn dat hij van Verdasco gewonnen heeft. In vorm is hij niet....

Dat achteraf gepraat...bah....

Kun je het niet hebben dat hij achter staat? :wink:
=D>
RobbieDK Wrote:
cruijff Wrote:
RobbieDK Wrote:Gebeurt meestal, he? Meerdere BPs zelfs verknoeien en dan zelf gebroken worden... Ik vind dat Roddick al blij moet zijn dat hij van Verdasco gewonnen heeft. In vorm is hij niet....

Dat achteraf gepraat...bah....

Kun je het niet hebben dat hij achter staat? :wink:

Wat had je gezegd dan als Roddick 6-3 6-3 won?

RobbieDK: "had ik wel verwacht"....
Ohw jawel hoor, zo zit dat spelletje nou eenmaal in elkaar... Maar kan niet zo goed tegen dat achteraf gepraat.....
Maar we houden hoop op Roddick, om tegen jou te zeggen, ach we hadden al verwacht dat Roddick de partij nog naar zich toe zou trekken Wink
RobbieDK Wrote:Gebeurt meestal, he? Meerdere BPs zelfs verknoeien en dan zelf gebroken worden... Ik vind dat Roddick al blij moet zijn dat hij van Verdasco gewonnen heeft. In vorm is hij niet....
Bovendien had Andreev er allang af moeten liggen tegen Soderling.
Daar ging het eigenlijk al mis, als hij hier had gestaan had ik er geen problemen mee gehad dat Andy verloor.
thai serveert hem keurig ui! nou de derde nog pakken!1
andy 0-30 kom op !
Srichaphan pakt de tweede set, dat is ook verontrustend.
Tussenstand:

Roddick - Andreev 4-6
Nalbandian - Srichaphan 7-6
Roddick - Andreev 7-6
Nalbandian - Srichaphan 3-6

CC................2+2+0+0 = 4
J.Zueco.........2+2+0+0 = 4
Cruijff...........2+0+2+0 = 4
Ad Wim.........2+0+2+0 = 4
Haggie..........2+0+0+0 = 2
Buurs...........2+0+0+0 = 2

Tsja.. niemand in de buurt..
Absoluut niet, hoor..

Zo ben ik niet. Ik heb Roddick bewust niet genomen, omdat ik geen vertrouwen in hem heb. Federer speelt de laatste weken ook niet briljant, maar hij is zelfs in mindere doen te goed voor de meeste spelers hier.

Als Roddick wint, wat overigens nog makkelijk mogelijk is, verbaast me dat. Srichaphan is ook hopeloos uit vorm, maar presteert deze week ook prima. Ook hem heb ik niet, waar ik op dit moment best van baal.

Achteraf kun je juist concluderen wie de juiste beslissingen gemaakt hebben.
3e set bij Nalbi. nu weer tennissen ipv praten nalbi! dan win je gewoon!
Roddick 0-30!!! Kom eens op nu dan!!!!
tis alweer 30-30 :roll:
roddick gaat 't weer niet trekken hoor.
Ad Wim Wrote:
RobbieDK Wrote:Gebeurt meestal, he? Meerdere BPs zelfs verknoeien en dan zelf gebroken worden... Ik vind dat Roddick al blij moet zijn dat hij van Verdasco gewonnen heeft. In vorm is hij niet....
Bovendien had Andreev er allang af moeten liggen tegen Soderling.
Daar ging het eigenlijk al mis, als hij hier had gestaan had ik er geen problemen mee gehad dat Andy verloor.

Helemaal mee eens... Hij had verdomme 10 MPs waarvan de meeste MPs op eigen service. Dit had ik ook absoluut niet verwacht, maar het geeft wel aan wat voor een vechter die Andreev is.
40-30... :|
ach ach en 4-1 :cry:
sorry andy
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26