FTM Forum

Full Version: Indian Wells
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Wat een lekker nachtje, zeg!

Bij TM: Haas, Soderling, Roddick, Nalbi, Vliegen en Safin door; alleen Spadea eruit. Ancic en Hewitt nog niet gespeeld. Youzhny er al eerder uit.
Ook nog mooi dat Tursunov, Karlovic, Kim en Murray verliezen.
Vooral Soderling is erg lekker voor 440 euro en hij heeft ook kans tegen Andreev. Ook is Roddick erg lekker al moet hij nu wel tegen angstgegner Verdasco. Maar die moet hij nu toch kunnen pakken. En dan moet Soderling ook te doen zijn.
Hopen alleen dat Ancic van Sanguinetti en daarna van Kiefer kan winnen.

Bij MV: Haas, Soderling, Nadal, Nalbi, Schuettler, Kohlschreiber en Safin door; de veelgekozen Spadea, Karlovic en Youzhny eruit.
Met mij gaat het bijzonder slecht de laatste weken met MV en deze week weer. Hang rond de 70ste plek en heb alleen spelers die iedereen heeft! Budget schiet daardoor ook niet op. Sad
Wel knap trouwens, dat Agassi na 6-4 en 2-0 zomaar 6 games op rij wint. Goldstein deed het toch ook leuk dit seizoen. Misschien is Agassi weer een beetje op weg naar zijn vorm. Lullig voor hem dat hij dan nu tegen Haas moet.

Van Ljubicic en Baghdatis (mijn grote vijanden deze week) ben ik onder dr indruk na hun knappe overwinningen vannacht. Hopen dat Federer gewoon vorm blijft behouden en Lubicic dus pakt in de kwart, want dan is Ivan niet rendabel. En hopen dat Baghdatis een slechte dag krijgt of gewoon op waarde verliest van Hewitt.
Ik moet het nog zien dat Fedex gaat winnen van Ljubicic. Ik ben blij dat ik Ivan heb genomen, want ik zie zeker kansen om Roger uit te schakelen Icon_twisted ..
Baghdatis kan er in de volgende ronde maarzo uit vliegen tegen Gaudio, maar als er op iemand geen pijl te trekken is, is het Gaudio wel.. :roll:
Mag ik je eraan herinneren dat Roger de laatste vijf partijen gewonnen heeft tegen Ivan? Er waren een paar close bij, maar die waren indoor. Roger is gewoon verreweg de beste op HC. Nadal is de enige die, op een hele goede dag, hem op een iets mindere dag kan hebben op HC. Hij had 54 partijen achtereen gewonnen voordat Nadal hem versloeg vorige week, 54!
R32......Wawrinka, Stanislas (SUI ) 46 7-6(3) 6-3
R16......Al Ghareeb, Mohammed (KUW ) 0 7-6(5) 6-4
Q.........Vik, Robin (CZE ) 89 6-3 6-2
S.........Youzhny, Mikhail (RUS ) 54 6-2 6-3
F..........Nadal, Rafael (ESP ) 67 6-2 4-6 4-6

R64.....Massu,Nicolas 6-3 7-6

Ik vind dit, met uitzondering op de wedstrijden tegen, Youzhny en Vik, helemaal niet zo overtuigend. Ik zeg niet dat Ljubicic nu altijd zo geweldig speelt, maar ik denk dat na Nadal, Ljubicic wel de enige is die Fedex kan pakken dit toernooi.
Ik zal het je niet inwrijven, maar ik zal het wel zeggen: kijk niet naar het verleden. Hij was er voor Dunai een tijdje uit geweest en moest even inkomen. Het was inderdaad niet overtuigend maar daar hoefde dat ook niet. Federer staat er altijd op de grote toernooien en juist in een wedstrijd tegen Ljubicic, weet hij dat hij er moet staan en dan staat hij er ook altijd. En Ljubicic heeft op outdoor HC niet het spel om Federer, als hij op en top gefocust is, te verslaan.
Ad Wim Wrote:Ik zal het je niet inwrijven, maar ik zal het wel zeggen: kijk niet naar het verleden.

Ad Wim Wrote:Mag ik je eraan herinneren dat Roger de laatste vijf partijen gewonnen heeft tegen Ivan?

=P~
Ach ja, dat probeer ik ze ook altijd te zeggen, dat die zin nergens op slaat. Maar zij gebruiken hem vaak om mij te fucken en ik zag nu een mogelijkheid om hem, in antwoord op Haggie, te gebruiken. Het doet echter niet af aan mijn punt dat ik maakte, dat Federer er staat op grote toernooien en dat je niet te veel moet kijken naar niet al te beste overwinningen vorige week in Dubai.
Ik zal ook zeker niet afgaan op het verleden. Federer is natuurlijk ook van ongekende kwaliteit, maar ik zie lichte scheurtjes komen in zijn "ontastbaarheid". Hij kan niet meer wedstrijden winnen op 80/90%. Ik zie Federer zeker verliezen van Ljubicic. Maar zover zijn we nog niet, dus later deze week hebben we het er nog over.
Haggie Wrote:Ik zal ook zeker niet afgaan op het verleden. Federer is natuurlijk ook van ongekende kwaliteit, maar ik zie lichte scheurtjes komen in zijn "ontastbaarheid". Hij kan niet meer wedstrijden winnen op 80/90%. Ik zie Federer zeker verliezen van Ljubicic. Maar zover zijn we nog niet, dus later deze week hebben we het er nog over.
Die ga ik onthouden en dan komen we er zeker op terug.
En we gaan weer beginnen:

Vliegen-Grosjean (Hup Belg!)
Stepanek-Malisse (Hup Tsjech!)
Vliegen - Grosjean 0-5
Stepanek - Malisse 0-4

Gaat goed voor jou ofnie, Ad :roll: ?
Vliegen - Grosjean 1-6 2-1* (Volhouden Vliegen, doorzetten)
Malisse - Stepanek 6-1 *1-0 (Wat een topper, die Malisse)
wooh die malisse gaat lekker joh!! goede keus waarschijnlijk! hopelijk kan vliegen dikke jan nog ff tackelen.
Vliegen komt er een beetje in maar ik heb er weinig vertrouwen in.

Malisse is wel erg goed bezig inderdaad, maar dat had ik ook wel een beetje verwacht. Ik durfde hem alleen niet te nemen omdat hij opgegeven had en Santoro als eerste ronde had.
Mensen die op hem gegokt hebben, krijgen nu de beloning.
Hewitt-Schuettler op punt van beginnen. Heb Schuettler bij MV en Hewitt bij TM. Moeilijk dus om een favoriet te kiezen. Maar Schuettler hebben toch minder mensen, dus daar kan ik mee scoren. Maar mijn prioriteit ligt weer bij TM.
Jij had het wel weer verwacht...
Er wordt iemand geslacht...
Hopen dat Hewitt weer lekker speelt. Ik heb hem gekozen, maar twijfel er nog steeds over. Schuettler is voor hem altijd lastig, dus het zal spannend worden.

Malisse - Nadal

Zal een krakertje worden! Ik ben bang dat Nadal te goed is, maar you never know!
Genomico Wrote:Jij had het wel weer verwacht...
Jij niet dan? Dan heb je niet opgelet dit seizoen.
Malisse-Steppie 6-1 5-1. :eeeek:

Xman on fire!
Kristof VLIEGENsvlug weer naar huis toe =D>
Genomico Wrote:Jij had het wel weer verwacht...
Aah, ik zie het al, frustratie omdat je Stepanek gepolld hebt. Typisch.
Vliegen lijkt er inderdaad af te gaan, jammer. Bij die Grosjean weet je het ook nooit.
malisse wint, grosjean is er ook dichtbij.
Schuettler breakt meteen!
RobbieDK Wrote:Hopen dat Hewitt weer lekker speelt. Ik heb hem gekozen, maar twijfel er nog steeds over. Schuettler is voor hem altijd lastig, dus het zal spannend worden.

Malisse - Nadal

Zal een krakertje worden! Ik ben bang dat Nadal te goed is, maar you never know!

:8:

Heb je de head to head gezien van Malisse - Grosjean...:wink:
Zie ik net pas :oops:

Maar... is allemaal al een tijdje terug! :^o
Ik baal NU AL van mijn keuze voor Hewitt
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26