FTM Forum

Full Version: Indian Wells
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:#-o
Ja Haggie, wat heb je daarop te zeggen? Big Grin

Gegokt en verloren Sad !
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:#-o
Ja Haggie, wat heb je daarop te zeggen? Big Grin

Gegokt en verloren Sad !

Gegokt? Je wist het toch zo zeker :wink:
_Tampie Wrote:Federer is wel beter op HC natuurlijk. Op termijn zal de HtH nog wel in zijn voordeel komen, de 1-3 die er momenteel staat ten spijt.

Deze week maakt hij er 2-3 van, in Miami 3-3. In TMS Monte Carlo wordt het 3-4 voor Nadal, in Rome komt er geen finale Federer-Nadal. In Hamburg wordt het 4-4 en de finale Roland Garros wordt het 5-4. Op gras en in het najaar loopt Federer uit naar 9-4.
Op gras komen ze elkaar niet eens tegen.
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Federer is wel beter op HC natuurlijk. Op termijn zal de HtH nog wel in zijn voordeel komen, de 1-3 die er momenteel staat ten spijt.

Deze week maakt hij er 2-3 van, in Miami 3-3. In TMS Monte Carlo wordt het 3-4 voor Nadal, in Rome komt er geen finale Federer-Nadal. In Hamburg wordt het 4-4 en de finale Roland Garros wordt het 5-4. Op gras en in het najaar loopt Federer uit naar 9-4.
Op gras komen ze elkaar niet eens tegen.

Scherp Ad, al kan ik me herinneren dat Coria ooit de finale heeft gehaald in Den Bosch.
En de bal stuitert op Wimbledon en Queen's hoger op dan in Den Bosch, dus je weet het nooit.
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Federer is wel beter op HC natuurlijk. Op termijn zal de HtH nog wel in zijn voordeel komen, de 1-3 die er momenteel staat ten spijt.

Deze week maakt hij er 2-3 van, in Miami 3-3. In TMS Monte Carlo wordt het 3-4 voor Nadal, in Rome komt er geen finale Federer-Nadal. In Hamburg wordt het 4-4 en de finale Roland Garros wordt het 5-4. Op gras en in het najaar loopt Federer uit naar 9-4.
Op gras komen ze elkaar niet eens tegen.

Nadal gaat zich terugtrekken voor Miami, dus hij blijft die voorsprong nog wel even behouden.
Ik denk dat hij zich eerder terug trekt voor dit toernooi, vandaag nog voor of tijdens zijn wedstrijd of anders morgen. Zo heeft hij wat tijd om te herstellen voor Miami, waar hij namelijk een boel punten te verdedigen heeft. Dat lijkt me verstandiger dan half geblesseerd doorgaan nu en verliezen van Blake of Federer en dan volgende week ook niet kunnen spelen.
Wat is er precies aand e hand met Nadal?

Waar komen deze speculaties over terugtrekken en afhaken vandaan Icon_question
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:#-o
Ja Haggie, wat heb je daarop te zeggen? Big Grin

Gegokt en verloren Sad !

Gegokt? Je wist het toch zo zeker :wink:

Normaal zo betrouwbare spelers laten me nu helemaal zitten. Ze hebben mij vertrouwen flink beschaamd. Het was idd niet gegokt. Ik dacht met dit team de hoogste score te halen.

één conclusie:..."Verkeerd gedacht"..
Haggie komt volgende week waarschijnlijk ijzersterk terug, maar dit is de week van zijn dorpsgenoot Kay Scholten, moge dat even duidelijk zijn! :razz:
Scholten! Wrote:Haggie komt volgende week waarschijnlijk ijzersterk terug, maar dit is de week van zijn dorpsgenoot Kay Scholten, moge dat even duidelijk zijn! :razz:

Ik gun het jou van harte Scholten :Big Grin..
Ik hoop dat je vaker hogere scores gaat neerzetten, zodat we aan het einde van het seizoen met 3 Bakenezen in de top10 kunnen eindigen!
Zou dat even mooi zijn..

{Droom Droom}..

Ik moet vanavond helaas kantinedienst draaien bij de tennisvereniging. Ik moet weer en zul je net zien, wordt er weer een groot RegioBank-toernooi gespeeld :roll: . Zal wel latertje worden. Hopen dat er een paar mooie vrouwelijke tennisters zijn.. :8: ...
Haggie Wrote:
Scholten! Wrote:Haggie komt volgende week waarschijnlijk ijzersterk terug, maar dit is de week van zijn dorpsgenoot Kay Scholten, moge dat even duidelijk zijn! :razz:

Ik gun het jou van harte Scholten :Big Grin..
Ik hoop dat je vaker hogere scores gaat neerzetten, zodat we aan het einde van het seizoen met 3 Bakenezen in de top10 kunnen eindigen!
Zou dat even mooi zijn..

{Droom Droom}..

Of een Achterhoekse heerschappij!!!! :Big Grin
Blake - Andreev 6-1 1-1
Blake serveert voor de wedstrijd nu, 6-1 5-4.

Edit: ..en dat is gelukt.
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:
Scholten! Wrote:Haggie komt volgende week waarschijnlijk ijzersterk terug, maar dit is de week van zijn dorpsgenoot Kay Scholten, moge dat even duidelijk zijn! :razz:

Ik gun het jou van harte Scholten :Big Grin..
Ik hoop dat je vaker hogere scores gaat neerzetten, zodat we aan het einde van het seizoen met 3 Bakenezen in de top10 kunnen eindigen!
Zou dat even mooi zijn..

{Droom Droom}..

Of een Achterhoekse heerschappij!!!! :Big Grin

Met z'n 4en in top 10... Icon_twisted
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:#-o
Ja Haggie, wat heb je daarop te zeggen? Big Grin

Gegokt en verloren Sad !

Gegokt? Je wist het toch zo zeker :wink:

Normaal zo betrouwbare spelers laten me nu helemaal zitten. Ze hebben mij vertrouwen flink beschaamd. Het was idd niet gegokt. Ik dacht met dit team de hoogste score te halen.

één conclusie:..."Verkeerd gedacht"..
Maar je hebt voor Ivan het maximaal aantal punten gekregen en dan is hij dus niet rendabel. Hij heeft je niet laten zitten.
Eigenlijk allebei verwachte resultaten, maar wel kut voor TM.
De finale moet Federer-Nadal worden met Federer als winnaar (wat eigenlijk ook het meest logisch is) om de schade beperkt te houden.
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:#-o
Ja Haggie, wat heb je daarop te zeggen? Big Grin

Gegokt en verloren Sad !

Gegokt? Je wist het toch zo zeker :wink:

Normaal zo betrouwbare spelers laten me nu helemaal zitten. Ze hebben mij vertrouwen flink beschaamd. Het was idd niet gegokt. Ik dacht met dit team de hoogste score te halen.

één conclusie:..."Verkeerd gedacht"..
Maar je hebt voor Ivan het maximaal aantal punten gekregen en dan is hij dus niet rendabel. Hij heeft je niet laten zitten.

Ik heb het ook niet over ljubicic.

Roddick,Haas,Nalbandian... o.a.
Maar Roddick en Nalbandian waren nou juist wel gokken.
Vind ik niet. Roddick en Nalbandian zijn gewoon topspelers. Ook wanneer ze net iets minder in vorm zijn, moesten ze nog de halve finale weten te halen.
Verliezen van Srichaphan en Andreev, dramatisch....
Dramatisch is het sowieso, maar Nadal was meer zekerheid geweest.

Even trouwens, Blake moet niet van Nadal winnen, want dan ben ik echt de sjaak. Het blijft toch idioot dat Blake van Vliegen en Wang verloor een paar weken geleden.
Nadal was zeker meer een zekerheid. Ik vond hem iets te duur.
(achteraf :roll: ) was het misschien toch beter hem te nemen, maar ik heb geen spijt. Keuzes moet je maken en fouten kun je maken.

Ik irriteer me wel aan die Blake. Ik zal hem ook volgende week niet nemen, gewoon uit principe... drama kerel!!!
Beaam! Drol!
Ik weet voor volgende week sowieso niet wie ik wel moet nemen.
Andreev en Srichaphan zijn echt geen serieuze opties te noemen. Roddick speelde deze week gewoon niet goed genoeg. Nalbandian speelde wel sterk, had kunnen winnen tegen de Thai, maar die speelde gewoon echt ijzersterk.
Blake sowieso niet. Geen duitser ook aankomende week.

Wordt lastig.. :roll:
Het ging deze week ook echt mis bij Soderling-Andreev. Als Soderling gewoon een van die matchpoints had gepakt, was het het Soderling-Roddick geworden en had ik het echt niet erg gevonden dan Roddick verloor. Pechweek.
Ad Wim Wrote:Het ging deze week ook echt mis bij Soderling-Andreev. Als Soderling gewoon een van die matchpoints had gepakt, was het het Soderling-Roddick geworden en had ik het echt niet erg gevonden dan Roddick verloor. Pechweek.

Even jou zin veranderen:

Het ging deze week ook echt mis bij Soderling-Andreev. Als Soderling gewoon een van die matchpoints had gepakt, was het het Soderling-Roddick geworden en dan had Roddick wel gewonnen.
De wedstrijd Blake - Nadal gaat een echte kraker worden.

VAMOS NADAL :8:
Blake laat zich eindelijk een keer gelden, voor alle trouwe Blake-fans is hij verplicht om nu ook de finale te halen. Dan worden eindelijk degenen die Blake altijd hebben gesteund terugbetaald :Big Grin
Blake wint de 1e set met 7-5 :roll:
Laten we niet vergeten dat Blake mentaal niet de sterkste is... Vamos Rafael!!

Edit: Prima prestatie van James =D>

Zou hij Federer in deze vorm kunnen pakken? Waarom niet?
Waar slaat dit op?! Zul je zien dat Blake straks ook nog Federer gaat pakken in de finale :eeeek:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26