FTM Forum

Full Version: Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Kut! Berdych wint de eerste set. Kom op David, laat zien dat je onwijs kunt vechten en win die pot!
verdomme nalbi. wees toch eens constant.

ancic liet zich meteen breaken, maar breakt gelukkig ook meteen weer terug. die gaat echt geen set van serra verliezen hoop ik toch.
centre court Wrote:verdomme nalbi. wees toch eens constant.

ancic liet zich meteen breaken, maar breakt gelukkig ook meteen weer terug. die gaat echt geen set van serra verliezen hoop ik toch.

Dit wordt Serra in 2 :wink:
Nalbi verkloot al 5 bp's in de tweede set. Kom op jongen Icon_evil
zozo gata gewoon de 2e en 3e set winnen met 6-1 6-0 :eeeek:
Vamos David! Wat een klasbak ben je ook!
Wel jammer dat Ancic de eerste set wint, maar die gaat eraf tegen Baghdatis of Davydenko, denk ik.
Dit belooft veel goeds!
67 61 60! David, op naar de finale, en dan hopen dat je Roger weer kunt verslaan.
Ad Wim Wrote:67 61 60! David, op naar de finale, en dan hopen dat je Roger weer kunt verslaan.

Haha jij bent wel erg snel met je conclusies Smile
Serra van 3-5 naar 6-5. Choken, Ancic!
Serra wint de tweede tiebreak met 13-11 :razz:
Hopen dat Serra dit kan winnen. Dat is misschien wel belangrijker dan een overwinning van Baghdatis, die ik wel in mijn team heb. Stepanek ook even winnen graag.
_Tampie Wrote:Hopen dat Serra dit kan winnen. Dat is misschien wel belangrijker dan een overwinning van Baghdatis, die ik wel in mijn team heb. Stepanek ook even winnen graag.

Je moet niet teveel naar Arco kijken :wink:
Ancic breakt Serra
Baghdatis is behoorlijk aan het choken. Stond in de tweede set 2-1 voor met een break en verliest hem met 6-2. In de derde set precies hetzelfde, en hij staat nu achter met 3-2.
Ad Wim Wrote:Baghdatis is behoorlijk aan het choken. Stond in de tweede set 2-1 voor met een break en verliest hem met 6-2. In de derde set precies hetzelfde, en hij staat nu achter met 3-2.

Choken? Dat is een pure invulling van je. Misschien speelt Davydenko een stuk beter?
Massu van 4-2 naar 4-6 :letitallout:
buurs Wrote:Massu van 4-2 naar 4-6 :letitallout:

Iets te vroeg.
Buurs, Massu wint echt niet. Bewaar hem nou maar voor het gravelseizoen. :wink:
Ik heb trouwens weer eens tegenstrijdige belangen. Bij TM heb ik Davydenko en bij MV Marcos.
kuiper Wrote:Buurs, Massu wint echt niet. Bewaar hem nou maar voor het gravelseizoen. :wink:

Ik kan nu niet meer terug, dus kom op stomme Chileen :8:
kuiper Wrote:Ik heb trouwens weer eens tegenstrijdige belangen. Bij TM heb ik Davydenko en bij MV Marcos.

Davy is weinig gekozen, dus dat zou mooi zijn voor jou.
En hij is iets duurder :wink:
Juan Zueco Wrote:
buurs Wrote:Massu van 4-2 naar 4-6 :letitallout:

Iets te vroeg.

4e BP Radek
Het zijn in ieder geval spannende partijen.
Marcos gaat eraan.
Zeker weten. Die Ancic heeft me toch wel verrast Icon_evil
Davy wint Icon_evil
Davy is echt weinig gekozen. De topper voor mij deze week. Nu op naar de finale!! :lol: :lol:
kuiper Wrote:Buurs, Massu wint echt niet. Bewaar hem nou maar voor het gravelseizoen. :wink:

Op welke ondergrond werd Nicolas Massu in Athene Olympisch Kampioen?

Vamos Chili..... :razz: :razz:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37