FTM Forum

Full Version: Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Moodie - Rochus 6-2 1-0 :eeeek:
Christophe is toch echt de slechtere van de twee...
als moodie ze dag heb, dan zijn er veel kansloos met die service van hem. alleen er zijn heel weinig dagen zijn dag.
De volgende ronde tegen Agassi gaat hij er weer af.
Sluiter wordt meteen gebroken. Goede start :roll: ..
Sluit gaat er hard af, te verwachten maar wel jammer.

Fish is ook echt op de weg terug. Jammer dat hij niet te nemen is, maar dat zal niet lang meer duren.
sluiter breakt nog ff terug. llodra breakt snel dlouhy. die neem ik dus maar.
Inmiddels gaat het daar weer gelijk op, hup Lukas!
Wat een ongelofelijke prutser is die Llodra toch!!!!!!!! :letitallout: Die neem ik dus nooit meer!!!! :Big Grin :Big Grin

O, het is alweer 15-30, hup hup jongen!!
15-40... Toppertje!! =D> En de break!! Ik wist het!!!! :Big Grin Ik heb alle vertrouwen in je...
Kim wint, spijtig.
Llodra weer een snelle break voor, vechten Lukas!
Llodra op weg naar 6-0 :| ...

3e set dan maar weer voor Dhouly..
Lukas tankt een setje.

p.s. Wat een goal van Klaas-Jan, en op zo'n moment! Mee naar Duitsland die gast.
Come on Llodra! maak 't af in de 3e!!
centre court Wrote:Come on Llodra! maak 't af in de 3e!!

Voetbal aan het kijken, CC? :wink:
Ad Wim Wrote:Lukas tankt een setje.

p.s. Wat een goal van Klaas-Jan, en op zo'n moment! Mee naar Duitsland die gast.

En hoe onterecht?!?!?!?!?!?!?!?!?! Tering zeg, het is dat PSV in de finale zit, maar als Ajax eruit vliegt, zou dat toch net zo mooi zijn.
Ad Wim Wrote:Lukas tankt een setje.

p.s. Wat een goal van Klaas-Jan, en op zo'n moment! Mee naar Duitsland die gast.

Heerlijk, wat een goal.
Huntelaar gaat schitteren in Duitsland, na falen van Ruud.
Same als Van Basten in 1988 :8:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Lukas tankt een setje.

p.s. Wat een goal van Klaas-Jan, en op zo'n moment! Mee naar Duitsland die gast.

En hoe onterecht?!?!?!?!?!?!?!?!?! Tering zeg, het is dat PSV in de finale zit, maar als Ajax eruit vliegt, zou toch net zo mooi zijn.

Ik wilde er net iets over zeggen! Nog een half uur, dramatisch voetbal te gaan.. Huntelaar.. een "echte" Achterhoeker.. :8:
Jammer dat Huntelaar bij Ajax zit, had hem graag bij PSV zien spelen. Desnoods als opvolger als Kuyt bij Feyenoord. Nu verpietert iemand met zo'n talent in zo'n team met zulke ontiechelijke prutsers...
Dlouhy lijkt niet helemaal fit :roll:
Genomico Wrote:Jammer dat Huntelaar bij Ajax zit, had hem graag bij PSV zien spelen. Desnoods als opvolger als Kuyt bij Feyenoord. Nu verpietert iemand met zo'n talent in zo'n team met zulke ontiechelijke prutsers...

Volgend jaar nog, dan is hij weer weg.
Hij wel naar Liverpool? De mooiste club van de wereld...
buurs Wrote:Dlouhy lijkt niet helemaal fit :roll:
Heb je beelden dan?

hij wint wel mooi de eerste game van de derde set. belangrijk!
Genomico Wrote:Hij wel naar Liverpool? De mooiste club van de wereld...

Gisteren ook weer top. 0-7.. the Hunter bij Liverpool, mooie gedachte!

Maar laten we het over tennis hebben;

Dhouly 1-0 in 3e set :8:
Duitsland 4-1 tegen USA :eeeek:

Ik wist dat de VS niet veel voorstelde, maar dat ze zo slecht waren...?
Genomico Wrote:Jammer dat Huntelaar bij Ajax zit, had hem graag bij PSV zien spelen. Desnoods als opvolger als Kuyt bij Feyenoord. Nu verpietert iemand met zo'n talent in zo'n team met zulke ontiechelijke prutsers...
Dit slaat natuurlijk nergens op. het feit dat hij zo goed presteert sinds zijn tranfers, heeft natuurlijk aan die "prutsers" te danken.
Genomico Wrote:Duitsland 4-1 tegen USA :eeeek:

Ik wist dat de VS niet veel voorstelde, maar dat ze zo slecht waren...?

Morgen in de krant:

Opnieuw omkoopschandaal in Duitsland!!
Duitse Voetbalbond koopt VS-spelers om.... :lol:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Dlouhy lijkt niet helemaal fit :roll:
Heb je beelden dan?

hij wint wel mooi de eerste game van de derde set. belangrijk!

als je maar 8 punten pakt in een set en die met 6-0 verliest, dan
kun je niet spreken dat hij de set heeft laten lopen :8:

Ik heb weer vertrouwen 2-1 lukas
Moya - Hanescu 5-7, 2-3....

Dus Moya niet tegen Nadal.....Jammer
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37