FTM Forum

Full Version: Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Grosjean is nooit goed geweest in het beslissen van wedstrijden.
Verdasco breakt terug. =D>
Grosjean mist gewoon een bp om op 5-5 te komen. Nu weer BP!!
dikke jan breakt ook!! lekker joh! 5-5. nu houden! en verdasco ook natuurlijk!
Typisch Grosjean, hij breakt terug.
en prompt verdasco weer 15-40 en grosjean 0-30! eikels!
roddick breakt en mag voor de set gaan serveren. grosjean 15-40 dus dat wordt ook setverlies.
centre court Wrote:dikke jan breakt ook!! lekker joh! 5-5. nu houden! en verdasco ook natuurlijk!

allebei worden ze gebroken. wat een drama.
Roddick wint hem netjes, net als vorige week. Wel vreemd dat hij nu in mindere vorm wel twee keer van Verdasco wint.
Grosjean weer bp voor de TB(en daarmee de wedstrijd?)?
15-40 in de openingsgame van de 3e set Sad
Grosjean verliest wel even van Ferrer. Moet niet gekker worden.
Dan is het nu de beurt aan Ollie om Ferrer van de baan te slaan Icon_twisted ..

Ollie Ollie Ollie.. :wink:
---------------------------------
Verder wint Federer weer erg makkelijk in 2setjes van Haas. Federer is gewoon iets doortastender op de "big"points.

Federer 3 of 6 bp's made: 50%
Haas 0 of 4 bp's made: 0%
---------------------------------
Dat Vliegen verliest van Chela is natuurlijk helemaal gunstig. Wel is het jammer dat Fernando niet iets meer kon inbrengen tegen Roddick, die er nu tegen Greul maar af moet.. :roll: :| ..
De enorme zege van Federer tegen Haas geeft me een goed gevoel dat Blake inderdaad geen kans heeft om de kwart finale te overleven. Misschien zelfs een stuntje van Chela? :Big Grin
Oh, wat laat die Grosjean het liggen zeg, 6-4 4-1 voor en dan gewoon twee keer gebroken worden, terugbreken om nog kans te hebben op een tiebreak maar weer gebroken worden, drie keer op rij dus.

Haas gaat er wat de cijfers betreft wel erg hard af tegen Federer. Die wint dit toernooi op zijn sloffen, ik geef alleen Nalbandian een kans in de finale.
Hmm, niet bijster veel nieuws onder de zon wat mij betreft.
Dramatische nacht (voor het pollen), 4 van de acht maar goed! Sleutelwedstrijden als Tursunov en Calleri fout.. Sad
Jesses wat is Federer weer eng bezig.

Je ziet ook in de scores met MV dat het sprokkelen is met de overige spelers in het toernooi. Iedereen heeft wel zo'n beetje de zelfden en verschillen zijn minimaal! Het is in zo'n masters heel moeilijk om een afwijkende strategie te verzinnen die een kans heeft!
En Roger breakt weer een record, dit keer de langste winning streak in Masters Series. Wat een legende gaat dit worden en is het eigenlijk al!

Op naar het record van meeste weken achtereen op nummer 1, maar daar hoeft hij nauwelijks iets voor te doen met die straatlengte voorsprong.
Vandaag wordt de belangrijkste dag met alle vierde rondes op een dag. Hopelijk heeft Blake de driesetter nog in zijn benen en pakt Chela hem, maar ik vrees van niet. Verder moeten Ljubicic en Nalbi, maar dat zie ik ook wel gebeuren. Tursunov heeft zijn werk al gedaan en zou alleen een hele mooie bonus zijn.
Ik hou het op:

Federer
Blake
Roddick
Rochus
Davydenko
Nalbandian
Ljubicic
Kiefer

En ik zou er ook voor tekenen. Nog liever zie ik dat Rochus en Federer er ook uitvliegen.
Ik hou het op:

Federer
Blake

Roddick
Ferrer

Ancic
Nalbandian

Ljubicic
Kiefer
Ongelofelijk dat Nadal al uitgeschakeld is. Hij is de eerste die je in dit rijtje zou moeten zetten. Ik heb verkeerd gegokt, en kijk dankzij Rafael tegen een drastisch lage weekscore aan :roll:
_Tampie Wrote:Ik hou het op:

Federer
Blake
Roddick
Rochus
Davydenko
Nalbandian
Ljubicic
Kiefer

En ik zou er ook voor tekenen. Nog liever zie ik dat Rochus en Federer er ook uitvliegen.
Dit denk ik ook.
Als Federer 'gewoon' Miami wint, dan heeft hij weer uitzicht op een verbetering van zijn eigen atp ranking record, wat staat op 7275. Als hij Monte Carlo of Rome wint, is dat al het geval. Ik denk dat hij opnieuw 1 van de 2 niet zal spelen, en vervolgens Hamburg wel zal winnen. Zijn volgende kans komt dan op Roland Garros, waar hij voor de titel zal gaan.

Indien hij alle 3 de gravelmasters speelt, en uiteraard ook Roland Garros, dan zou hij de 8000 puntengrens kunnen doorbreken =D> =D> =D> .
Ik denk dat hij ze wel allemaal speelt. Hij heeft niet voor niets onder meer Rotterdam afgezegd met de reden dat hij zich op het gravelseizoen wilde richten.
Op zich is de verdeling van de toernooien wel mooi, na Miami 2 weken rust, dan Monte Carlo, dan 2 weken rust, dan Rome en dan meteen Hamburg, 1 week rust en dan Parijs. Ik zou het eigenlijk logischer vinden als er tussen Rome en Hamburg ook een week van gewone toernooien zou zijn.
Ja, dus 1 week rust tussen Monte Carlo en Rome, weer een week rust en dan Hamburg.
Ik hou het op:

Federer
Blake
Roddick
Rochus
Ancic

Nalbandian
Ljubicic
Calleri
Haggie Wrote:Ik hou het op:

Federer
Blake
Roddick
Rochus
Ancic

Nalbandian
Ljubicic
Calleri

Behalve Ancic ben ik het met je eens :wink:
Ik heb natuurlijk liever dan Stepanek wint van Nalbandian, maar dat zie ik niet zo gebeuren. Ancic geef ik zeker kansen tegen Davydenko, want die speelde alles behalve goed tegen Baghdatis.
Federer
Chela
Roddick
Rochus
Ancic
Nalbandian
Ljubicic

Kiefer
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37