FTM Forum

Full Version: Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Tursunov heeft een vliegende start, met meteen al een 2-0 voorsprong :razz:
De eerste pannekoeken...


...zijn voor de kinderen.
Timmie lijkt trouwens ook herboren, meteen al een 3-0.
Genomico Wrote:De eerste pannekoeken...


...zijn voor de kinderen.
Dat zal allemaal best, maar ik ben toch blij met een 3-0 voorsprong.
6-0 Henman :eeeek:

Sowieso opvallend veel 6-0 sets dit toernooi.
Fuck, de break terug voor Andreev. Tursunov slaat opeens 3 UEs in een game. Hou je niveau vast, jongen.
CC, kom eens helpen aanmoedigen!
greul heeft 2 wedstrijden boven zijn stand geleefd, wie had nou van hem gehoord voor dit toernooi. dit is niet meer dan logisch. terug naar de challengers vlegel.

come on tursu. pak 'm dan maar in de TB.
Dimitri moet het gaan maken, helemaal voor zijn grootste fan!! :8:
centre court Wrote:greul heeft 2 wedstrijden boven zijn stand geleefd, wie had nou van hem gehoord voor dit toernooi. dit is niet meer dan logisch. terug naar de challengers vlegel.

come on tursu. pak 'm dan maar in de TB.
Ik had wel van hem gehoord, hoor, voor dit toernooi en ik neem aan jij ook wel. EN Srichaphan en Hrabty uitschakelen is niet niks. Dan zit je toch in een roes. Maar blijkbaar is Tim ook weer redelijk terug op niveau.
Scholten! Wrote:Dimitri moet het gaan maken, helemaal voor zijn grootste fan!! :8:
Het helpt, 0-40!
En de break naar 4-2 :razz:

En voor wie zijn de tweede pannenkoeken, Geno?
centre court Wrote:greul heeft 2 wedstrijden boven zijn stand geleefd, wie had nou van hem gehoord voor dit toernooi. dit is niet meer dan logisch. terug naar de challengers vlegel.

come on tursu. pak 'm dan maar in de TB.

Greul kan terugkijken op een geslaagd toernooi, maar volgende week ligt ie er bij wijze van spreken bij een challenger in de 1e ronde al weer uit. Dit zijn z'n mooiste dagen uit zijn leven, dat moet hij koesteren..
tursu 5-2. lekker jongen!
Nu 5-3 en 0-15. Kom op Dimi, uitserveren die set!
greul breakt naar 2-1 en tursu serveert voor de 1e set. doe 't!
Twee sp's gemist al en nu bp!
Yeah that's the first set, DIMITRI TURSUNOV!!!

First game, second set, Igor Andreeev to serve first.. Game On Tursunov!!!!
kijk die greul eens :eeeek:
Lekker Dimi!

Maar ik zat net te kijken, in twee verliespartijen tegen Andreev won Dimi de eerste set en verloor de volgende twee. Nog niet te vroeg juichen dus.
ANdreev maakt er altijd 3setters van, dus uitkijken idd!
Kijk, dat bedoel ik al. Andreev knalt er opeens 4 eerste services achter elkaar uit en breakt vervolgens Tursunov ook nog eens. Kom op Dimi, die winning streak van 7 partijen moet je toch vertrouwen geven.
Andriev :wink:
Jeetje, Tursunov, ik zie dat Andreev beter gaat spelen, maar dan kun je toch nog steeds wel een beetje serveren!

0-4 Icon_evil
Mr. T Wrote:Andriev :wink:

Lol :Big Grin
Jeetje, 0-5!

Vorige weel won Tursunov ook de eerste set en verloor ie daarna met 61 en 62. Hopelijk wordt dit geen herhaling daarvan...
Nu kan ie opeens wel weer serveren, love game. Alles maar op die derde set.
Henman breekt Greul, 2-1 nu in de derde. Ik hoop dat Tim wint, want er zijn er toch wel een aantal die koopje Greul in hun team hebben.
BP Tursu! Icon_twisted
3-1 30-0 Tursunov!

En kijk eens naar die stats in de derde sets! Die mogen er weer zijn, hoor!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37