FTM Forum

Full Version: Feyenoord - PSV / ADO - FC Twente / AFC Ajax - Excelsior
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Per wedstrijd een eigen topic is wat overdreven lijkt mij dus daarom maar even samen.

Als het dan toch nog kan dan moet het in mijn ogen dit weekend gebeuren.
Ajax zie ik zonder gek veel problemen wel winnen (1-3) maar voor PSV en FCT ligt dat anders.

ADO heeft ons dit jaar 6 punten gekost en kan nu eindelijk iets goeds voor ons doen, ik hoop dat we straks ronde 34 ingaan met een gelijk aantal punten als FCT want zie ons daar niet van winnen. Feyenoord houdt in mijn ogen PSV op 1-1 en aangezien PSV ook in Groningen niet zal winnen hangt het van de pot in Heerenveen af. Winnen wij die en laten de andere twee punten liggen dit weekend dan ga zelfs ik weer in een titel geloven.
Tjah, PSV wint van ons (Feyenoord), dus dan klopt je werk al niet meer.
ajakkes 1-3, daar teken ik voor!

cmon fainoid 2!
Ajx-Exc 3-0
Fey-PSV 3-1
Ado-Twe 2-2
Terugkeer van Pieters, Bouma en Toivonen kan wel eens cruciaal blijken. Zonder Bouma is de opbouw van achteruit dramatisch, Tamata in zo'n pot lijkt me nog iets te vroeg en Toivonen is tijdens zijn afwezigheid zo gehypet in de media dat Feyenoord onbewust 'bang' voor hem zal zijn.
Peter Wrote:Terugkeer van Pieters, Bouma en Toivonen kan wel eens cruciaal blijken. Zonder Bouma is de opbouw van achteruit dramatisch, Tamata in zo'n pot lijkt me nog iets te vroeg en Toivonen is tijdens zijn afwezigheid zo gehypet in de media dat Feyenoord onbewust 'bang' voor hem zal zijn.

jaja, wij zijn bang voor toivonen. Undecided

overschatte voetballer vind ik het, waar ook nog eens extra op gelet zal worden door de scheids.
waf Wrote:ajakkes 1-3, daar teken ik voor!

cmon fainoid 2!
:Big Grin
Ik wilde er ook al iets over posten...
Gelukkig dat Feyenoord nog voor europees voetbal speelt, anders had er voor de tweede keer een ongemotiveerd en angstig voor een gedeelte van eigen aanhang spelend team gestaan...
gittermaster Wrote:
waf Wrote:ajakkes 1-3, daar teken ik voor!

cmon fainoid 2!
:Big Grin
Ik wilde er ook al iets over posten...
Gelukkig dat Feyenoord nog voor europees voetbal speelt, anders had er voor de tweede keer een ongemotiveerd en angstig voor een gedeelte van eigen aanhang spelend team gestaan...

nou, ik denk dat velen ook zonder europees voetbal gewoon revanche willen op psvee.

daar komt nog bij wat niet iedereen zich realiseert. psvee kan financieel echt een grote smak maken. bij feyenoord wordt het altijd geweten aan wanbeleid, maar als je een beetje verstand hebt dan weet je dat feyenoord vnl in de problemen is gekomen toen nederland een cl-plek verloor. feyenoord viel (logisch, met de derde begroting) buiten de boot en had een organisatie met een te grote broek.

dat lijkt nu ook bij psvee te gebeuren. ook zij kunnen niet heel veel jaren cl missen. als ze volgend jaar cl missen krijgen ze echt een gigantische duw. en psvee heeft geen eigen jeugd om op te teren...
Excelsior, ADO Den Haag en Feyenoord gaan alle drie niet verliezen dit weekend.
EJR Wrote:Excelsior, ADO Den Haag en Feyenoord gaan alle drie niet verliezen dit weekend.

Nou, die weddenschap ga ik graag aan!

€50,00 voor jou als je gelijk hebt, €25,00 voor mij als een van deze ploegen wel verliest?
Bumme Wrote:
EJR Wrote:Excelsior, ADO Den Haag en Feyenoord gaan alle drie niet verliezen dit weekend.

Nou, die weddenschap ga ik graag aan!

€50,00 voor jou als je gelijk hebt, €25,00 voor mij als een van deze ploegen wel verliest?

Deze voorspelling verdient wel een betere quote dan 1:2 vind je niet? ;-)
EJR Wrote:
Bumme Wrote:
EJR Wrote:Excelsior, ADO Den Haag en Feyenoord gaan alle drie niet verliezen dit weekend.

Nou, die weddenschap ga ik graag aan!

€50,00 voor jou als je gelijk hebt, €25,00 voor mij als een van deze ploegen wel verliest?

Deze voorspelling verdient wel een betere quote dan 1:2 vind je niet? ;-)

Je legt hem zo bout neer dat je 1:2 ook wel zou aannemen dacht ik. Wat had jezelf in gedachten dan?
Bumme Wrote:Je legt hem zo bout neer dat je 1:2 ook wel zou aannemen dacht ik. Wat had jezelf in gedachten dan?

is ejr weer een bout aan het neerleggen? Undecided
waf Wrote:
Peter Wrote:Terugkeer van Pieters, Bouma en Toivonen kan wel eens cruciaal blijken. Zonder Bouma is de opbouw van achteruit dramatisch, Tamata in zo'n pot lijkt me nog iets te vroeg en Toivonen is tijdens zijn afwezigheid zo gehypet in de media dat Feyenoord onbewust 'bang' voor hem zal zijn.

jaja, wij zijn bang voor toivonen. Undecided

overschatte voetballer vind ik het, waar ook nog eens extra op gelet zal worden door de scheids.

Als je alle (Ajakkes)-media hoorde was het een wereldramp dat PSV Toivonen zo lang moet gaan missen.

Ook ik vind Toivonen overschat. Verwacht wel dat hij extra gebrand is om iets te laten zien, maar hopelijk is dat dan geen elleboog. :p

Overigens is Bakkal mij vies tegengevallen. Niets laten zien op dat 'slimmigheidje' tegen Utrecht na.
waf Wrote:daar komt nog bij wat niet iedereen zich realiseert. psvee kan financieel echt een grote smak maken. bij feyenoord wordt het altijd geweten aan wanbeleid, maar als je een beetje verstand hebt dan weet je dat feyenoord vnl in de problemen is gekomen toen nederland een cl-plek verloor. feyenoord viel (logisch, met de derde begroting) buiten de boot en had een organisatie met een te grote broek.

dat lijkt nu ook bij psvee te gebeuren. ook zij kunnen niet heel veel jaren cl missen. als ze volgend jaar cl missen krijgen ze echt een gigantische duw. en psvee heeft geen eigen jeugd om op te teren...

PSV staat aan kop en de nrs. 2 en 3 ontmoeten elkaar nog. Kans dat PSV nog 3e wordt is niet zo heel groot meer. (Maar voorronde CL moet je ook nog maar zien te overleven inderdaad.)
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Terugkeer van Pieters, Bouma en Toivonen kan wel eens cruciaal blijken. Zonder Bouma is de opbouw van achteruit dramatisch, Tamata in zo'n pot lijkt me nog iets te vroeg en Toivonen is tijdens zijn afwezigheid zo gehypet in de media dat Feyenoord onbewust 'bang' voor hem zal zijn.

jaja, wij zijn bang voor toivonen. Undecided

overschatte voetballer vind ik het, waar ook nog eens extra op gelet zal worden door de scheids.

Als je alle (Ajakkes)-media hoorde was het een wereldramp dat PSV Toivonen zo lang moet gaan missen.

Ook ik vind Toivonen overschat. Verwacht wel dat hij extra gebrand is om iets te laten zien, maar hopelijk is dat dan geen elleboog. :p

Overigens is Bakkal mij vies tegengevallen. Niets laten zien op dat 'slimmigheidje' tegen Utrecht na.

ik hoop dat toivonen meedoet zondag en dat wij hem op de tribune lekker op stang kunnen jagen...

ben met je eens dat bakal tegenvalt. hij moet kwaliteit om zich heen hebben denk ik. hij is niet iemand die de kar trekt. zal je net zien dat hij zondag opeens wel goed gaat spelen...
Heeft hij niet al eens de winnende gemaakt in Rotterdam?
[Image: 852620.jpg]


Dit zijn de toto.nl quotes.
Laten we voor het gemak eens 3 gelijke spelen pakken. Dan wordt de quote al 1:57
Bij 3 overwinningen van de underdogs 1:84
Bij 3 overwinningen voor de 'tobclubs' 1:5

1 2 3
ADO - TWE 2.65 2.15 3.15
FEY - PSV 2.90 2.05 3.10
AJA - EXC 1.10 11.00 5.90

Ik durf een 1:25 wel aan met je. ;-)
Rechtsbacks Swerts en Leerdam er niet bij en Miyaichi heeft auw aan zn enkel. =P~
Die laatste auw zou wel fijn zijn
Dzsudzsak tegen middenvelder Mokotjo normaal gesproken ook. :8:
Ga je bekers bier(/pis) koppen in de Kuip??
Kan er zelf (helaas) niet bij zijn...
Denk dat het lastig gaat worden daar. Is een wedstrijd op zich, Fey voetbalt nog ergens om, wil iets rechtzetten, legioen erachter. We gaan het zien! Ik teken voor een 1-2.
EJR Wrote:[Image: 852620.jpg]


Dit zijn de toto.nl quotes.
Laten we voor het gemak eens 3 gelijke spelen pakken. Dan wordt de quote al 1:57
Bij 3 overwinningen van de underdogs 1:84
Bij 3 overwinningen voor de 'tobclubs' 1:5

1 2 3
ADO - TWE 2.65 2.15 3.15
FEY - PSV 2.90 2.05 3.10
AJA - EXC 1.10 11.00 5.90

Ik durf een 1:25 wel aan met je. ;-)

Feitelijk is jouw gok dat er 3 keer geen favoriet wint. Moet je dus de 'reverse' quote berekenen en niet 3 gelijke spelen nemen.

Dus;
TWE 2.15 wordt 1.87
PSV 2.05 wordt 1.95
AJA 1.1 wordt 11
Kom je op quote 40 totaal.
Daar zit natuurlijk nog wel een winstmarge van de bookie bij, moet je eigenlijk de betfair quotes pakken.
Ekslem Wrote:Ga je bekers bier(/pis) koppen in de Kuip??
Kan er zelf (helaas) niet bij zijn...
Denk dat het lastig gaat worden daar. Is een wedstrijd op zich, Fey voetbalt nog ergens om, wil iets rechtzetten, legioen erachter. We gaan het zien! Ik teken voor een 1-2.

Neen. Vorig jaar wel geweest, die Kuip blijft toch iets unieks. PSV stond in no-time 0-2 voor, maar toen de 1-2 viel kwam er echt iets los wat ik in weinig andere stadions heb meegemaakt. Heerlijk sfeertje daar.

Bier koppen was toen overigens niet, vak boven ons werd (om die reden?) niet verkocht. :8:

Dit jaar is t gewoon zaak om op tijd bij de paasbrunch van de schoonouders weg te komen zodat ik om half 3 op mn bank lig. :8:
Volkomen terechte 1-0 ruststand. Ze zeggen wel eens dat Willem II labiel is als ze achterkomen, maar mijn god PSV weet ook nooit een duel te kantelen. Dit wordt gewoon een nederlaag, kan niet anders.

Hee-Ajax 1-1, Ajax-Twente 2-0 en PSV 2x winnen wordt de enig resterende titelkans. Gaat m niet worden. En terecht.. PSV en topduels... :roll:

Dat gejuich in de Arena om een Feyenoordgoal.. hoezo is voetbal opportunistisch? Tongue
Dan mag die slissende slapjanus van een Rutten weg wmb en mag hij Engelaar en Berg meenemen.
Kijk, ik krijg meteen de bevestiging van Orlando zelf, hij pakt rood. Heel professioneel zo binnen tien minuten na de rust terwijl je 1-0 achter staat, een aanvoerder waardig. =D>
Peter Wrote:Volkomen terechte 1-0 ruststand. Ze zeggen wel eens dat Willem II labiel is als ze achterkomen, maar mijn god PSV weet ook nooit een duel te kantelen. Dit wordt gewoon een nederlaag, kan niet anders.

Hee-Ajax 1-1, Ajax-Twente 2-0 en PSV 2x winnen wordt de enig resterende titelkans. Gaat m niet worden. En terecht.. PSV en topduels... :roll:

Dat gejuich in de Arena om een Feyenoordgoal.. hoezo is voetbal opportunistisch? Tongue

Het is gejuich vanwege een goal tegen PSV, heeft niets te maken met juichen voor Feyenoord.
Zet die titelkansen maar naast het bier, lekker koud in je ijskast.
De kampioen komt uit de pot Twente-Ajax!!!
Overdune Wrote:Kijk, ik krijg meteen de bevestiging van Orlando zelf, hij pakt rood. Heel professioneel zo binnen tien minuten na de rust terwijl je 1-0 achter staat, een aanvoerder waardig. =D>

Ach kom op man, het was zeker geen rode kaart. Dan was die gele kaart van Pieters nog eerder rood.
Bumme Wrote:Zet die titelkansen maar naast het bier, lekker koud in je ijskast.
De kampioen komt uit de pot Twente-Ajax!!!

Niet te voorbarig he, als Ajax niet wint in Heerenveen en wel van Twente krijg je 3 ploegen op 71 punten en PSV kampioen op doelsaldo. Ik sluit deze competitie niets uit, maar de kansen zijn duidelijk geslonken ja.
Pages: 1 2 3 4