FTM Forum

Full Version: ABN AMRO WTT 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Wie gaan er? Ik ga de hele vrijdag. Als er van het forum nog een groep gaat op een andere dag wil ik ook wel een dagje mee. Ik wil Federer per sé zien, zou weleens de laatste kans kunnen zijn. Heb hem nog nooit live zien tennissen. Ook Del Potro nog nooit live gezien, zou ook leuk zijn maar FedEx dat vind ik echt geweldig om die nog eens live te gaan zien.

En uiteraard wel leuk om na al die jaren eens kennis te maken met een de regulars.
Ik neem aan dat we weer op woensdag gaan. Het maakt mij overigens niet uit hoor (als het maar na de deadline is) Lekker schelden! :eten:
Ik denk ook wel dat ik ga, toch Stille?
:lol:
Ik heb al kaarten voor de vrijdagavond.
Ik ga ook op vrijdagavond.
Meeste kans om federer te zien.
_Tampie Wrote:Wie gaan er? Ik ga de hele vrijdag. Als er van het forum nog een groep gaat op een andere dag wil ik ook wel een dagje mee. Ik wil Federer per sé zien, zou weleens de laatste kans kunnen zijn. Heb hem nog nooit live zien tennissen. Ook Del Potro nog nooit live gezien, zou ook leuk zijn maar FedEx dat vind ik echt geweldig om die nog eens live te gaan zien.

En uiteraard wel leuk om na al die jaren eens kennis te maken met een de regulars.

Heb Federer ooit één keer gezien en dat was in Ahoy. Toen verloor hij van Henman en dat was één van zn vier verliespartijen dat jaar. #-o
Woensdag vind ik prima, vrijdagavond ook als we daarna iig bij Stille kunnen pitten en de Baja Beach Club bezoeken.
Scholten! Wrote:Woensdag vind ik prima, vrijdagavond ook als we daarna iig bij Stille kunnen pitten en de Baja Beach Club bezoeken.
Scholten! Wrote:Woensdag vind ik prima, vrijdagavond ook als we daarna iig bij Stille kunnen pitten en de Baja Beach Club bezoeken.
Scholten! Wrote:en de Baja Beach Club bezoeken.
Dat kan wel eens lastig worden.
Mist Wrote:
Scholten! Wrote:en de Baja Beach Club bezoeken.
Dat kan wel eens lastig worden.

Weet ik, maar het klinkt zo fijn...
Laat maar weten wanneer we gaan. Ik haal wel weer kaarten bij Ahoy. Doe ik op een zaterdagmorgen
Al nieuws? Ik ben er wel voor in, woensdag overdag. Andere dag ook goed.
Ik heb inmiddels mijn kaarten ontvangen voor de vrijdagavond!
_Tampie Wrote:Al nieuws? Ik ben er wel voor in, woensdag overdag. Andere dag ook goed.

Dat zou mij ook wel schikken.
Waren we nou vorig jaar woensdag of donderdag? Want toen was het kut. Is woensdag overdag de beste dagsessie?
Dan ben ik daar ook voor.
Waarom was de woensdag kut (ben nog nooit op woensdag geweest)? Vanwege kidsday? Dat is volgens mij altijd op woensdag.
woensdagmiddag is wel zo'n beetje de beste sessie.
Zowel 1e als 2e ronde partijen.
Dan hadden we denk ik vorig jaar dinsdag of donderdag. We hadden een andere dag dan normaal, en het was een kutsessie. Vrijwel niks op baan 1 en matig op CC.
Ik was er niet bij, maar ik dacht dat jullie donderdagmiddag zijn geweest.

Het jaar ervoor zijn we op woensdagmiddag gewenst (Berrer - Clement :8: )
Ik ga nu op vrijdagavond.

Ik ga ervan uit dat ik Federer in ieder geval zie...
(als hij niet afzegt)
Jammer dat je bij de resultaten nooit terug kunt vinden welke potten op welke dag zijn gespeeld. Of heeft iemand daar een bron voor?
_Tampie Wrote:Jammer dat je bij de resultaten nooit terug kunt vinden welke potten op welke dag zijn gespeeld. Of heeft iemand daar een bron voor?

tja, ze verdelen zoveel mogelijk de aantrekkelijke partijen over de sessies.

maandag is vaak ruk.
's avonds spelen zoveel mogelijk de wereldtoppers (Federer dit jaar).
op woensdag spelen ook de mensen in vorm (die hebben een week ervoor een finale gehaald).
ik ben vorig jaar op woensdagmiddag geweest.

toen heb ik oa tsonga - llodra, melzer - cilic en youzhny - granollers gezien en een dubbel van haase/de bakker tegen wereldtoppers dacht ik.
verder werd toen op baan 1 lopez - mayer, wedstrijd van ljubicic, paire - simon en dubbel kohl/berdych gespeeld...
buurs Wrote:oa tsonga - llodra, melzer - cilic en youzhny - granollers gezien en een dubbel van haase/de bakker tegen wereldtoppers dacht ik.verder werd toen op baan 1 lopez - mayer, wedstrijd van ljubicic, paire - simon en dubbel kohl/berdych

Dan ben ik vorig jaar op woensdag ook geweest.
Ik ben vorig jaar zowel wo als do middag geweest en wo middag is altijd het beste. Heb toen op C1 oa Lopez-Mayer nog gezien dus ik stem voor woensdag overdag
Tijd voor actie;

ABN AMRO 2012; woensdag overdag, Stille haalt kaarten. Aanwezig:
- tampie
Ad ook.
Nu ik weet dat het woensdag word, ga ik proberen vrij te krijgen/compenseren. Gaat denk ik wel lukken.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9