FTM Forum

Full Version: Tokyo / Beijing
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Prima Youzhny, overschatte Haas eruit.
Dat soort uitslagen heb ik nodig, helaas lukte het Nishikori wel.
Prima inderdaad, gunstig voor Tsonga ook. Nishikori klasse en nu moet Melzer het wel uit gaan maken in de TB nadat Andujar 3 games voor de partij heeft mogen serveren.
Karlovic mag de roestige Murray ook wel pakken, dan ben ik spekkoper met Wawrinka en Tipsarevic.
Het begint wel echt dramatisch.

Baghdatis die de bp kansen mist en daarna wordt gebroken...
Benneteau laat zien dat zijn opleving van korte duur was, prima.

Lekker Bogo, belangrijk potje!
Robredo, Tursunov, Raonic, Nishikori allemaal prima. Hup Falla en vooral Tsonga nu. Duurste speler uit m'n team moet het wel gaan waar maken!
Rhubarb : je staat 28e met FTM en 1e met LTM. Wat is je dierbaarder?
Ehm ja daar heb je een punt Wink Ik heb toch te veel klein grut om medailles te winnen, dus hup Istomin dan maar!
FTM natuurlijk!
Zo lang over Tsonga zitten twijfelen en natuurlijk gaat hij meteen lopen kutten tegen fucking Istomin..
Het voelt wel lekker dat tot nu toe alles goed valt met FTM, Tomic er toch uitgehaald op het eind, Robredo en Falla erin. Maar goed, zo'n Tsonga kan je goede week in een keer de kop kosten.
(02-10-2012, 09:46 AM)mindlight Wrote: [ -> ]FTM natuurlijk!

heet jij rhubarb?

TSONGA LUL !
Zo'n wisselvallige speler is het toch die Tsonga, alleen daarom al ben ik niet zo gecharmeerd van hem. Ferrer is toch een stuk constanter. Schema ligt mooi open voor Atlanta's Davydenko als Istomin dit doorzet.
0-30 verkloot. Allez Jo! kansen komen nog wel

Kijk daar is de break al Smile
Istomin mist bijna in iedere game een bp...dan weet je het wel.
Allez Tsonga!
Ontzettende NID
Hakkuh
(02-10-2012, 11:09 AM)Stille Wrote: [ -> ]Ontzettende NID

NID dat dit een NID was, idd.
2 tiebreaks, kom op dan maar, Chiudinelli en Ito!

Ito pakt de tiebreak, keurig! Almagro toch 4x gekozen bovenin! Nu jij nog Marco!
Ad Wim en Vos zonder Chiudinelli. Opmerkelijk, hij is eigenlijk al rendabel voor aanvang van zijn eerste wedstrijd.

Ook hij pakt de tb against the odds, nu door beiden.
Soms moet je wat risico nemen en dan moet je ook wel eens van die goedkope rukkers links laten liggen. Ik ben voor Klizan gegaan als gok. Nou dan weet je het wel...gokjes vallen 9 van de 10 keer niet goed bij mij. Laat dit dan aub die ene keer zijn dat ie wel goed valt

En direct een break voor de laffe zwitser
Marco nu ook weer een break voor ziet er goed uit. Almagro zie ik het nog wel recht trekken. Geen idee hoeveel zin hij er in heeft.
Setpoints missen in de eerste set en in de tweede set tb van 5-3 naar 5-7. Nico Angry
En Djoko verliest een set van Berrer! Na set 1 zag het daar niet bepaald naar uit.

Ito en Chiudinelli prachtig gedaan trouwens. Nu Gasquet nog even winnen en dan is het een prima start zo deze week!
Gasquet pakt de vroege break, belangrijk dat hij de klus vlotjes klaart. Mega kans voor hem om easy 180 puntjes te pakken!
En *5-2, uitstekend Richard!
Prima dag volgens mij, als ik het zo snel bekijk.
Nederlaag van Ferrer zou als kers op de taart nog welkom zijn, maar als Gasquet wint is het al prima vandaag.
Ebden is ook niet veel volgens mij, Gasquet gaat af op de dubbele break voor een vlotte overwinning.
Ebden is idd niks. Mooi dat de lafheid waarsch afgestraft gaat worden.

Als Tsonga en Berdych nou eens de toernooien zouden winnen, dan doe ik weer helemaal mee.
Geen grote kans, maar ook verre van onmogelijk. De finale lijken ze me beiden toch wel te halen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8