FTM Forum

Full Version: Tokyo / Beijing
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Voor de finale zijn beiden favoriet, Berdych nog wat nadrukkelijker dan Tsonga imo.
In principe zijn ze daar natuurlijk wel flink underdog indien Djoko en Murray doen wat van ze wordt verwacht.
Zelfs met finale voor beiden kom ik aardig dichterbij.
Djoko en Murray zijn natuurlijk favoriet, maar je weet niet hoe scherp zij al zijn na weken afwezigheid en in hoeverre ze deze toernooien gebruiken als warming-up voor Shanghai.
Tsonga is in het verleden wel een vervelende tegenstander voor Djoko geweest, dus hopelijk nu weer.
Berdych kan op een goede dag prima een roestige Murray verslaan.
En dan heb ik het nog helemaal niet over Tipsarevic.

Maar goed, een paar honderd punten inhalen zou al mooi zijn.
Ferrer geeft op........
Dat is goed nieuws!
Niet al te ernstig hoop ik, maar wel goed voor FTM al is het nu zonde dat ik Lopez niet heb. Hopelijk profiteren Querrey en vooral Tsonga.

Lopez maar 4x gekozen zie ik, niemand in de top 50 met hem. Dat is mooi, en Lu is uiteraard ook niet gekozen bovenin.
Nu wel hoor, die Lu.
Op zich gunstig voor Tsonga dit, al had ik toch al niet zoveel verwacht van David na z'n dikke verlies afgelopen weekend.
Hm ik moest met mijn laatste stuivers gokken tussen stakovsky en Tursunov, helaas verkeerd gegokt. Voor de rest mag ik niet klagen! Hup Berdych, Hup JWT! Hup Waw!
Berdych mag van mij het toernooi winnen hoor.Big Grin
(02-10-2012, 04:16 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Zelfs met finale voor beiden kom ik aardig dichterbij.
Djoko en Murray zijn natuurlijk favoriet, maar je weet niet hoe scherp zij al zijn na weken afwezigheid en in hoeverre ze deze toernooien gebruiken als warming-up voor Shanghai.
Tsonga is in het verleden wel een vervelende tegenstander voor Djoko geweest, dus hopelijk nu weer.
Berdych kan op een goede dag prima een roestige Murray verslaan.
En dan heb ik het nog helemaal niet over Tipsarevic.

Maar goed, een paar honderd punten inhalen zou al mooi zijn.

Hopelijk beseft Ad dat hij vandaag met een speler van 4500 euro door het oog van de naald is gekropen.

Tsonga zal nu wel zeker 300 punten halen door het wegvallen van Haas en Ferrer.

Berdych gaat het heel zwaar krijgen tegen Nishikori.
Geen Querrey en dan faalt die Ferrer natuurlijk ook nog eens. Dan moet Lopez het maar doen.
Klasse Janko!
Klasse Jurgen, door nu!
Idd, Dolgo mag er wel uit.
Wawrinka gaat prima.
Pff nu verliest Simon ineens, zo gaat dit een slechte week worden.
Zo verrassend is dat toch niet?
H2H 5-1, alleen op die gare baan in Madrid won Tipsarevic. Op hard court 2-0, ook vrij recent, en Simon won vorige week nog in 2 sets. Dus was voor mij minstens 50/50 en gezien het prijsverschil Simon de interessantste keuze. Simon wint hier ook nog de eerste set, dus balen dit.
Tja, maar dan vergeet je even dat Simon de hele vorige week heeft gespeeld en nog steeds een brakke schouder heeft. Vorige week was eerder verrassend te noemen.
Niet voor niets is ie nauwelijks gekozen, zelfs nog minder dan Tipsarevic. Ik neem aan dat de bookies ook zeker geen 50-50 gaven.

Haha, die tyfus Wawrinka verkloot het weer eens. 6-3 voor in de TB, dus 3 mps, verliest hem nu.
Lekker chardy! Lekker dolgo!
klote dolgo
(03-10-2012, 10:29 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Tja, maar dan vergeet je even dat Simon de hele vorige week heeft gespeeld en nog steeds een brakke schouder heeft. Vorige week was eerder verrassend te noemen.
Niet voor niets is ie nauwelijks gekozen, zelfs nog minder dan Tipsarevic. Ik neem aan dat de bookies ook zeker geen 50-50 gaven.

Ach ja, Simon was daar een dag langer, maar heeft in feite maar een uurtje langer op de baan gestaan.

En uiteraard was Tipsa favoriet, quotes iets van 1.72 vs 2.22 geloof ik

Het gameverloop ken ik niet, maar op basis van de stats lijkt het erop dat Simon de 2e set best had kunnen winnen en zelfs in de derde set hebben ze evenveel breakkansen gehad.

Dus Simon leek me geen gekke gok, en dat was het ook op basis van de uitslag niet.
Kom eens op Wawrinka!

(03-10-2012, 11:02 AM)Mist Wrote: [ -> ]
(03-10-2012, 10:29 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Tja, maar dan vergeet je even dat Simon de hele vorige week heeft gespeeld en nog steeds een brakke schouder heeft. Vorige week was eerder verrassend te noemen.
Niet voor niets is ie nauwelijks gekozen, zelfs nog minder dan Tipsarevic. Ik neem aan dat de bookies ook zeker geen 50-50 gaven.

Ach ja, Simon was daar een dag langer, maar heeft in feite maar een uurtje langer op de baan gestaan.

En uiteraard was Tipsa favoriet, quotes iets van 1.72 vs 2.22 geloof ik

Het gameverloop ken ik niet, maar op basis van de stats lijkt het erop dat Simon de 2e set best had kunnen winnen en zelfs in de derde set hebben ze evenveel breakkansen gehad.

Dus Simon leek me geen gekke gok, en dat was het ook op basis van de uitslag niet.

Kijk, nu heb je het al over een gok. Dat is wat anders dan dat je het 'minstens 50/50' vond...
Iemand kiezen lijkt me per definitie een gok. Ik vond Simon ook helemaal niet gek, maar ze eigenlijk allebei op basis van R1 te riskant.
Dat kan wel samengaan. Voor deze partij vond ik het echt minstens 50/50. Maar Simon moet voor 1800 evengoed halve finale halen om echt een goede keus te zijn, en dan is het natuurlijk wel een gok.

edit: idd je kunt ook zeggen dat ze beiden een gok zijn met zo'n R1, en we hebben er natuurlijk ook beiden voor gekozen om een gokje te wagen in dit kwart.
Prima Stan! Zo win je natuurlijk niet van Murray, maar 90 is al beter dan 45.
Tyfus Wawrinka wint, NID!
Als je op 7-6 6-7 5-5 weggaat, weet je dat Chardy hem als vanouds gaat choken. En ja hoor. Maar prima. Nu wel verliezen van Djoko.
(03-10-2012, 11:23 AM)Mist Wrote: [ -> ]Dat kan wel samengaan. Voor deze partij vond ik het echt minstens 50/50. Maar Simon moet voor 1800 evengoed halve finale halen om echt een goede keus te zijn, en dan is het natuurlijk wel een gok.

edit: idd je kunt ook zeggen dat ze beiden een gok zijn met zo'n R1, en we hebben er natuurlijk ook beiden voor gekozen om een gokje te wagen in dit kwart.

Dat zeker, maar ik vond het meer een gok omdat Tipsa idd minimaal SF moet halen om een beetje in de buurt te komen van rendabel. De 1e rondeloting was voor mij juist een reden om hem te nemen, omdat daarom mensen de gok niet aan zouden durven. Maar echt angst had ik niet voor deze partij. Tipsarevic is gewoon heel goed dit jaar en ik zie vorige week dan ook eerder als incident.
Adje wim zijn klaagzang helpt gewoon weer!

Alles valt tot nu toe fout Hakkuh
Na een goede dag gisteren nu een iets mindere dag maar eigenlijk geen enkele nederlaag die verrassend is.

Nu moeten Gasquet, Tsonga, Tipsarevic en Nishikori de week glans gaan geven.
Bizar hoe alle partijen weer verlopen....

Het Ad-jaar wordt ook in deze week glans gegeven.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8