FTM Forum

Full Version: Tokyo / Beijing
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Dubbel Tipsa/Petzschneer heeft trouwens een walk-over gegeven. Hopelijk is het Petje die ziek is.
petzschner is al weken niet fit.
(04-10-2012, 03:21 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(04-10-2012, 02:37 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]wedstrijd is suspended tussen Ito en Tursunov. En ik maar denken dat het een indoor toernooi is Blush

Serieus? Het is zelfs al eerder suspended geweest deze week.
Dit toernooi is altijd buiten geweest.
Wat anders dan Bangkok, waar ik een paar jaar geleden mooi naast zat.

Sterk optreden van Querrey trouwens, opvallend gemakkelijk.

Ik weet niet waarom, maar ik heb altijd het gevoel dat er na de US Open niet meer buiten gespeeld wordt.
Toen ik de week aanmaakte had ik het ook bijna verkeerd gedaan inderdaad.
Om op de zaken vooruit te lopen, Shanghai is ook gewoon outdoor. Al hebben ze daar wel een dak...
Morgen Nishi - Berdych een hele belangrijke.

Berdych ongeveer 70/30 favoriet, als Nishi kan stunten wordt het een aardige week.
Als Nishi weet te stunten is het een uitmuntende week!
Wat een contrast met LTM. Daar verliest iedere speler de eerste ronde, en nu sta ik nog 2e met kans om het nog wel even vast te houden als de eerste geplaatsten hun werk doen.
(04-10-2012, 03:33 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Dubbel Tipsa/Petzschneer heeft trouwens een walk-over gegeven. Hopelijk is het Petje die ziek is.

Tipsy met Tonsilitis, oftewel ontstoken keelamandelen via via gehoord.
Come on Milos.
Pak die Tipsa. Nog één TB!!
Lekker Milos! Heerlijke backhand DTL op 7-7 in de TB!
Klasse Milos!!!Eusa_clapEusa_clap
Pff, daar gaat de topweek. Tipsa ook nog mp gehad, laat het dan gewoon even meezitten...
Behoorlijk zuur. Raonic doet het niet op de momenten dat ik het nodig heb.
Raonic volgens de stats duidelijk de betere.
Klasse Murray. Prima voor zweeler en FTM
NID natuurlijk Wink
(05-10-2012, 09:09 AM)buurs Wrote: [ -> ]Raonic volgens de stats duidelijk de betere.

Dat komt natuurlijk door die tweede set.

Wawrinka er gelukkig gewoon uit. Tsonga naar de finale dan stijg ik weer een plekje. En nu maar hopen op een stunt van Nishi!
Baan is erg snel in Tokyo, maar de hth geeft mij hoop.
Komt hier een double bagel voor Kerber aan?
De gammele Tipsarevic is er zoals verwacht uit. Jammer van Wawrinka maar de overige uitslagen zijn prima!
Baghdatis gaat natuurlijk van Tursunov winnen, belangrijke extra punten voor buurs.
(05-10-2012, 10:00 AM)mindlight Wrote: [ -> ]De gammele Tipsarevic is er zoals verwacht uit. Jammer van Wawrinka maar de overige uitslagen zijn prima!

gammel en overschat Smile (ad-mode)
Nishikori - Berdych zo enorm belangrijk voor goud. Voor nu: Hup Tursunov & Querrey.
Fout Rhubarb Wink. Voor jou (en voor mij ook) is Djokovic-Melzer veel belangrijker!
Haha, ja dat had ik al gezien inderdaad. Om 'de meute' achter ons te houden is Nishi-Berdych belangrijk, voor goud gaat het om Djoko - Melzer idd.
Djoko-Melzer kan net zo goed schriftelijk worden afgedaan. Totaal kansloze missie voor Tuna.

Tsonga een duidelijk POC / NID!

Bij het meest waarschijnlijke verloop zilver en brons voor jullie; goud voor ollie1 door een F voor Berdych.
Ollie wie?
Hup Nishi!
Nishikori trekt zijn lijn door en mist direct een 15-40 FU

en direct alweer 0 uit 3 Idontgetit
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8