FTM Forum

Full Version: Tokyo / Beijing
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
True, nog ongeveer een uur en 3 minuten en we weten het Wink
Nog ongeveer 3 minuten nu Wink. Feli Rhuharb!
Thanks. Als Nishikori en Tsonga morgen winnen kan de 1e plek me niet meer ontgaan. Buurs en Jornstars maken anders beiden nog een kans om 1e te worden.
(05-10-2012, 01:11 PM)Stille Wrote: [ -> ]Ik schat zo in dat er een scheldende Ad Wim op forum komt

En terecht ook. Het is zo'n beetje over en sluiten voor onze voormalige koploper, met dik 1200 punten achterstand op zijn aartsrivaal.
Hup Rhubarb in dat geval!
(05-10-2012, 02:25 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]
(05-10-2012, 01:11 PM)Stille Wrote: [ -> ]Ik schat zo in dat er een scheldende Ad Wim op forum komt

En terecht ook. Het is zo'n beetje over en sluiten voor onze voormalige koploper, met dik 1200 punten achterstand op zijn aartsrivaal.
Inderdaad. Ik was net naar het forum gekomen om het laatste sprankje hoop (voor mij) nu wel definitief vervlogen is door verlies in dit 420-puntenduel.
ook 1200 pnt is nog te overbruggen met 2 tms en de tmc te gaan.

bij een tms kun je makkelijk 500 pnt goed maken.
Dadelijk gaat Ad, ondanks zijn wekelijkse geluk tot de maand augustus, nog buiten het podium eindigen. Wat een choke!
tampie, andre en vos gaan hem nog zeker voorbij cry

Zelfs met Tsonga haalt hij deze week nog 300 bonuspunten en toch weer verliezen Idontgetit
Hou op jongens, straks ga ik nog sympathie voor die jongen krijgen ook...
voor mij? Big Grin
(05-10-2012, 02:47 PM)buurs Wrote: [ -> ]ook 1200 pnt is nog te overbruggen met 2 tms en de tmc te gaan.

bij een tms kun je makkelijk 500 pnt goed maken.

Op 1 iemand wel, maar niet op 3 man. Dan moet Ad wel heel erg gaan gokken.
Zo, in Tokyo valt even elke partij verkeerd vandaag.
Dat wordt dus verliezen ipv inhalen. Ach ja, ik heb het iig geprobeerd en zal het nog blijven proberen. Zoals ik altijd zeg, liever kans maken om te winnen en uiteindelijk 10e worden dan op zeker gaan en 3e of 4e worden.
Buurs, buurs, wat kom je hier weer goed weg.
Maar goed de winnaar heeft gelijk.
Ik baal hier wel van, pfffffff
Met welke partij kom ik goed weg?
Met Baghdatis tegen Tursunov Wink
Ai, Raonic. Hij had 'm op z'n racket. Eerste set met 2 breaks gepakt. Drie breakkansen niet benut in het begin van de 2e set (in twee verschillende games).
Maar nu wel de break terug in de 3e set, 3*-4.
Milossss!!!! Ik gaf geen cent meer voor zijn kansen toen hij met 1*-4, 0-30 achterstond in de 3e set. Hij had ook nog 2 MP's tegen op 5*-6. De eerste weggewerkt (op 30-40) met een goede service gevolgd door een makkelijke volley. De tweede zaten ze in de rally, totdat Murray een gewone 'rallybackhand' miste.
(05-10-2012, 10:45 PM)buurs Wrote: [ -> ]Met welke partij kom ik goed weg?

Nee niet met een partij ofzo, maar met de keuze's die goed uitpakken. Nishikori, Baghdatis t.o.v. Berdych bijvoorbeeld.
Ik heb het niet over geluk ofzo, maar het kan redelijkerwijs natuurlijk ook net even anders uitpakken.
(06-10-2012, 08:01 AM)Atlanta Wrote: [ -> ]Milossss!!!! Ik gaf geen cent meer voor zijn kansen toen hij met 1*-4, 0-30 achterstond in de 3e set. Hij had ook nog 2 MP's tegen op 5*-6. De eerste weggewerkt (op 30-40) met een goede service gevolgd door een makkelijke volley. De tweede zaten ze in de rally, totdat Murray een gewone 'rallybackhand' miste.

Haha, ook dit nog. Scheelt toch ook al gauw een slordige 300 punten.
Tsonga en Nishi winnen dat is prachtig. Maar met de overwinning van Raonic ben ik niet zo blij. Het kan voor Nishi betekenen dat hij wat meer kans heeft in de finale, maar het kan Buurs, Atlanta, Supperkuuper en vos ook 320 punten opleveren, waardoor Superkuuper en vos nog wel een eind bij me wegblijven. Plus het feit dat ik Raonic had moeten hebben.... Doh
Uitstekende uitslagen dit!
Heb net Murray-Raonic ff bekeken...geweldige wedstrijd !
Milos speelde heel erg goed en ook vanaf de baseline word zijn spel steeds beter en constanterEusa_clap
Als hij deze progressie doorzet gaat hij zich snel tussen de echte wereldtoppers mengen.
Dit is wel zijn eerste echte grote overwinning. Ik ben benieuwd hoe snel hij stappen gaat maken. HC is nog wel zijn enige echt sterke ondergrond. Op gravel zal hij nooit een factor worden vermoed ik, gras en indoor zou hij mogelijkheden moeten hebben al is zijn lengte weer een nadeel op gras qua beweeglijkheid.
(06-10-2012, 10:30 AM)mindlight Wrote: [ -> ]Uitstekende uitslagen dit!
Perfecte uitslagen! M'n eerste goud is eindelijk binnen Hakkuh Mooie 2e plek voor Mindlight.
feli rhubarb met het goud en ML en Jornstars met het overige eremetaal!
Dank!
(06-10-2012, 09:25 AM)kuiper Wrote: [ -> ]
(05-10-2012, 10:45 PM)buurs Wrote: [ -> ]Met welke partij kom ik goed weg?

Nee niet met een partij ofzo, maar met de keuze's die goed uitpakken. Nishikori, Baghdatis t.o.v. Berdych bijvoorbeeld.
Ik heb het niet over geluk ofzo, maar het kan redelijkerwijs natuurlijk ook net even anders uitpakken.

Vooraf had ik verwacht dat nishi van berdych zou winnen.

Raonic is bonus, maar die heb jij ook.
En dan te bedenken dat Tipsa ook gewoon had kunnen winnen van Raonic, en dus wellicht in de finale had kunnen staan. Of is dat dan weer te ver gezocht?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8