FTM Forum

Full Version: Tms shanghai 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Ik voel een Stepanek-Cilic halve finale aankomen
Waar kan ik tekenen?
Murray 5-2, nu afmaken en dan inderdaad naar die 6-2 in de derde.
Netjes Murray, nu door want Steppie zit er doorheen.

Het zal Murray toch weinig overkomen dat hij niet de lelijkste op de baan is....

En gelijk 0-40, doe het maar meteen en wals over hem heen. En morgen over die andere ouwe zak!
Mooie woorden van Murray: "I'm tired, I'm sick and I'm playing so bad, so bad."
Ai, Radek mist bp.
Mooi, break. Nu even paar keer je service houden.
Hmm, gp gemist voor 3-1 en nu 2-2.
Pfff.... Kom op Murray. Laat zien dat je gegroeid bent.
Wat een spanning
Spijtig dit, ttoch wel in de buurt geweest. Dan moet Roger het maar doen.
Jammer Ad
(12-10-2012, 12:25 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Spijtig dit, ttoch wel in de buurt geweest. Dan moet Roger het maar doen.

In de buurt? Waar dan?
(12-10-2012, 12:40 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]
(12-10-2012, 12:25 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Spijtig dit, ttoch wel in de buurt geweest. Dan moet Roger het maar doen.

In de buurt? Waar dan?

wat een onzin idd.

Wawrinka was gister dichterbij.
(12-10-2012, 12:40 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]
(12-10-2012, 12:25 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Spijtig dit, ttoch wel in de buurt geweest. Dan moet Roger het maar doen.

In de buurt? Waar dan?

Break voor gestaan in een beslissende set. Dat heeft Haas, die er volgens jou al uit had moeten liggen, niet achter gestaan...
Hup Berdych en Fedex morgen.
Top 4 in de finale, prima zo. Nu nog de 2 en 3 in de finale en het is perfect deze week.
(12-10-2012, 12:47 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(12-10-2012, 12:40 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]
(12-10-2012, 12:25 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Spijtig dit, ttoch wel in de buurt geweest. Dan moet Roger het maar doen.

In de buurt? Waar dan?

Break voor gestaan in een beslissende set. Dat heeft Haas, die er volgens jou al uit had moeten liggen, niet achter gestaan...

Nu haal je er een partij bij met een argument in de derde set terwijl daar de spanning in de tweede set tb lag.... En even daarvoor volgens mij ook nog maar dat weet ik niet meer precies.

Overigens kwam Murray volgens mij een break voor in de 3e die hij nog liet lopen?
Djoko is er even op gaan zitten:

[Image: 100_1806.JPG]
Hij stapte er even af bij 5-1 A-40, en ging er weer op zitten bij 5-3 40-A Smile
(12-10-2012, 09:36 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]
(12-10-2012, 12:47 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(12-10-2012, 12:40 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]
(12-10-2012, 12:25 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Spijtig dit, ttoch wel in de buurt geweest. Dan moet Roger het maar doen.

In de buurt? Waar dan?

Break voor gestaan in een beslissende set. Dat heeft Haas, die er volgens jou al uit had moeten liggen, niet achter gestaan...

Nu haal je er een partij bij met een argument in de derde set terwijl daar de spanning in de tweede set tb lag.... En even daarvoor volgens mij ook nog maar dat weet ik niet meer precies.

Overigens kwam Murray volgens mij een break voor in de 3e die hij nog liet lopen?

Nee, ik heb het over een beslissende set, dus in het geval van Haas-Almagro was dat de tweede set.
Maar daarin heeft Haas nooit een break achter gestaan.
Dus dat je het vreemd vindt dat ik zeg dat Stepanek in de buurt was (niet eens dat ie had moeten winnen oid), terwijl je zelf zoiets zei over Haas, vond ik nogal frappant.

En nee, Murray stond niet eerst een break voor in de 3e.
Die break is dermate vroeg in de set geweest, dat ik niet vind dat hij er dichtbij was. Als hij nou *4-3 of *5-4 had gestaan is het een ander verhaal.
Lekker begin, Roger...
Goed hersteld. Ben je nu wakker?
Ja joh, 3 dfs op rij, klasse.
Murray breekt de overschatte Federer eindelijk!

Haha, 11 ue voor de overschatte Federer, na 5,5 game.
(08-10-2012, 11:39 AM)_Tampie Wrote: [ -> ]
(08-10-2012, 10:50 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(08-10-2012, 10:05 AM)_Tampie Wrote: [ -> ]Ad is op de roekeloze tour zonder Murray/Djoko en met Federer. Ook nog Isner en Haas erbij en dan de opvallend veel gekozen Raonic. Die zag er best wel uitgeblust uit gisteren, ik durfde het niet aan in dat deel van het schema, ook Nishikori durfde ik niet aan ik zag nog het meest in Querrey daar maar heb toch maar voor de Murray/Djoko variant gekozen, ik had toch het idee dat niet iedereen die zou kiezen.

Ad niet klagen hè als het volledig de mist in gaat.

De hele top 5 zonder Murray trouwens! Zou mooi zijn als hij het toernooi wint.

Dat jij al maanden op zeker blijft spelen en zo maximaal zesde wordt, l niet zezeggen dat ik dat doe.
En wat is er roekeloos aan Federer? Bijna net zo duur als Djokovic en fris. Speelde voor Madrid en Cincinnati ook ruim een maand niet en won beide toernooien.
Met hem kan ik tenminste echt verschil maken

(08-10-2012, 10:26 AM)_Tampie Wrote: [ -> ]Mooi, Robredo wint. Bogo en Petzschner zijn uiteraard wel gekozen maar toch best nog rendabel met 35 punten. Daar komt Djokovic met een finaleplaats nog niet aan.

Probeer je hhiermee nou de slecht gekozen deadline goed te praten?

Dat ik op safe speel grijp je hier zomaar uit de lucht. Ook in deze week is mijn team niet standaard ten opzichte van de rest van de top 10.

Dat komt door de in jouw ogen verrassende keuze van de topmanagers om Murray niet te nemen. Je geeft zelf vooraf aan dat dit de meest voor hand liggende optie is. Dus het is wel zeer standaard.

Word eens wakker Roger, gaat nergens over dit.
Die Chinezen gaan com-pleet uit hun bol bij iedere winner van de GOAT. Niet normaal.
3 df's is belachelijk natuurlijk maar die murray staat wel weer lekker te beuken hoor. Elke 2e service van Roger keihard tegen de baseline.
Ad, ik noem het verrassend (of eigenlijk onbegrijpelijk) dat niemand van de top 5 hem heeft.

Ook heb ik nergens gezegd dat het de meest voor de hand liggende optie was, ik heb alleen aangegeven dat dit een van de weinige opties was.

Je bent mijn woorden aan het verdraaien.

(11-10-2012, 02:07 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Inderdaad onbegrijpelijk dat niemand in de top 10 naast mij en OD de combi Djoko/Murray heeft gespeeld en dat in de top 5 zelfs niemand Murray heeft. Titelverdediger hier, maar kennelijk is dan een vroege nederlaag zoals vorige week direct reden om aan hem te twijfelen.

zondag:
(07-10-2012, 10:35 AM)_Tampie Wrote: [ -> ]Inderdaad verdomd lastig.... alle goede subtoppers zitten in het derde kwart. Maakt de week op zich wel leuk volgens mij. Al denk ik dat Djoko wel erg voor de hand ligt. Dan past Federer al niet meer dus dan is de keuze tussen Murray met wat q´s of de q´s met een aantal halve gasten waarbij je moet kiezen of je op het derde kwart gaat spelen of in de bovenste helft.

2 sp, take it asshole!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12