FTM Forum

Full Version: Tms shanghai 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Zucht wat een slecht team na vorige week. In 10 minuten iets bij elkaar zetten omdat je Murray niet wil nemen is echt nog best lastig.
Zo, nu weer m'n bed in. Wink
Ad is op de roekeloze tour zonder Murray/Djoko en met Federer. Ook nog Isner en Haas erbij en dan de opvallend veel gekozen Raonic. Die zag er best wel uitgeblust uit gisteren, ik durfde het niet aan in dat deel van het schema, ook Nishikori durfde ik niet aan ik zag nog het meest in Querrey daar maar heb toch maar voor de Murray/Djoko variant gekozen, ik had toch het idee dat niet iedereen die zou kiezen.

Ad niet klagen hè als het volledig de mist in gaat.

De hele top 5 zonder Murray trouwens! Zou mooi zijn als hij het toernooi wint.
Ik hoop op een Isner/Querrey week, zul je zien dat die lange Anderson na eerder wel gekozen te hebben, juist deze week gaat pieken.
Ik was een fractie te laat om Querrey+Robredo te nemen ipv Kubot/Bogo/Dimi.
Nu scheelt het waarschijnlijk slechts enkele tientallen punten, maar het zal wel een saai weekje worden zo.
Lekker Robredo!
Mooi, Robredo wint. Bogo en Petzschner zijn uiteraard wel gekozen maar toch best nog rendabel met 35 punten. Daar komt Djokovic met een finaleplaats nog niet aan.
(08-10-2012, 10:16 AM)rhubarb Wrote: [ -> ]Ik hoop op een Isner/Querrey week, zul je zien dat die lange Anderson na eerder wel gekozen te hebben, juist deze week gaat pieken.

Klopt ik heb hem LTM instructies gegeven
(08-10-2012, 10:05 AM)_Tampie Wrote: [ -> ]Ad is op de roekeloze tour zonder Murray/Djoko en met Federer. Ook nog Isner en Haas erbij en dan de opvallend veel gekozen Raonic. Die zag er best wel uitgeblust uit gisteren, ik durfde het niet aan in dat deel van het schema, ook Nishikori durfde ik niet aan ik zag nog het meest in Querrey daar maar heb toch maar voor de Murray/Djoko variant gekozen, ik had toch het idee dat niet iedereen die zou kiezen.

Ad niet klagen hè als het volledig de mist in gaat.

De hele top 5 zonder Murray trouwens! Zou mooi zijn als hij het toernooi wint.

Dat jij al maanden op zeker blijft spelen en zo maximaal zesde wordt, l niet zezeggen dat ik dat doe.
En wat is er roekeloos aan Federer? Bijna net zo duur als Djokovic en fris. Speelde voor Madrid en Cincinnati ook ruim een maand niet en won beide toernooien.
Met hem kan ik tenminste echt verschil maken

(08-10-2012, 10:26 AM)_Tampie Wrote: [ -> ]Mooi, Robredo wint. Bogo en Petzschner zijn uiteraard wel gekozen maar toch best nog rendabel met 35 punten. Daar komt Djokovic met een finaleplaats nog niet aan.

Probeer je hhiermee nou de slecht gekozen deadline goed te praten?
Zo die Kubot is bijna opgeruimd. Ik heb ook een heel raar team gemaakt met oa Monaco, Mayer, Istomin
Cilic speelt nog niet super, maar ruim voldoende gelukkig. Die gun ik wel een mooi toernooi.

andre77

Ik was niet in de gelegenheid om vanmorgen, maar aan de andere teams bovenin te zien heb ik er niet veel last van gehad. Al wel Petzschner, Kubot en Bogo kwijt, maar om 10.00 uur waren ze blijkbaar nog een serieuze optie.
Wel mooi dat er behoorlijk wat verschillen zijn bij de belangrijkere spelers.
Petzschner had ruim voor de deadline verloren, maar die is evengoed nog best rendabel.
Bogo had net de eerste set verloren, Kubot stond een break achter in de eerste.
(08-10-2012, 10:50 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(08-10-2012, 10:05 AM)_Tampie Wrote: [ -> ]Ad is op de roekeloze tour zonder Murray/Djoko en met Federer. Ook nog Isner en Haas erbij en dan de opvallend veel gekozen Raonic. Die zag er best wel uitgeblust uit gisteren, ik durfde het niet aan in dat deel van het schema, ook Nishikori durfde ik niet aan ik zag nog het meest in Querrey daar maar heb toch maar voor de Murray/Djoko variant gekozen, ik had toch het idee dat niet iedereen die zou kiezen.

Ad niet klagen hè als het volledig de mist in gaat.

De hele top 5 zonder Murray trouwens! Zou mooi zijn als hij het toernooi wint.

Dat jij al maanden op zeker blijft spelen en zo maximaal zesde wordt, l niet zezeggen dat ik dat doe.
En wat is er roekeloos aan Federer? Bijna net zo duur als Djokovic en fris. Speelde voor Madrid en Cincinnati ook ruim een maand niet en won beide toernooien.
Met hem kan ik tenminste echt verschil maken

(08-10-2012, 10:26 AM)_Tampie Wrote: [ -> ]Mooi, Robredo wint. Bogo en Petzschner zijn uiteraard wel gekozen maar toch best nog rendabel met 35 punten. Daar komt Djokovic met een finaleplaats nog niet aan.

Probeer je hhiermee nou de slecht gekozen deadline goed te praten?

Dat ik op safe speel grijp je hier zomaar uit de lucht. Ook in deze week is mijn team niet standaard ten opzichte van de rest van de top 10.

Nee ik probeer niet de deadline goed te praten. Ik stelde het vast dat Petzschner en Bogo nog niet eens weggegooid geld zijn, het is bijvoorbeeld voor buurs best geloofwaardig dat hij de keuze bewust zo heeft gemaakt en wel online was tijdens de deadline.
Ik grijp het niet uit de lucht, want we hebben er maanden geleden al een discussie over gehad. Toen vond ik al dat je te weinig forceerde om nog echt kans te maken, maar jij gaf toen al aan dat jij niet zo wilde spelen. Prima, maar dat snap ik niet.
En een of twee aafwijkende keuzes nemen waarmee je max 200 punten inloopt of verliest, is niet wat ik bedoel.

Je levert nu kritiek op mijn team door het roekeloos te noemen en dat ik niet moet zeuren als het mis gaat. Je zou ook kunnen zeggen dat het moedig is dat ik er nog voor ga, en niet mijn top 5-plek verdedig. Dat is een flink nuancerschil
Vind ik eerlijk gezegd niet. Hij zegt eigenlijk dat je niet moet zeuren als je uit de top-5 valt door deze keuzes, wat ik een logische constatering vind. Mocht dit onverhoopt toch goed uitpakken komt Tamp er vast wel op terug.
lekker bezig berrer, 5-3 voor in de tb en met 7-5 verliezen
Wel kutzooi dat ik mij niet goed kon voorbereiden, maar daar hadden blijkbaar meer last van.

Ik zie het wel. Mijn troef is Tsonga deze week. Allez Jo-Wilfried
Volgens mij was database al zaterdag open dus ik snap niet dat mensen zich niet goed konden voorbereiden. Ik had Petzchner ook in mijn team maar heb hem vanmorgen toijdens het autorijden (lees file) kunnen wijzigen. 30 seconden werk
(08-10-2012, 01:18 PM)mindlight Wrote: [ -> ]Vind ik eerlijk gezegd niet. Hij zegt eigenlijk dat je niet moet zeuren als je uit de top-5 valt door deze keuzes, wat ik een logische constatering vind. Mocht dit onverhoopt toch goed uitpakken komt Tamp er vast wel op terug.

Het gaat mij om de toon. Wat heeft die zin over dat klagen nou voor toegevoegde waarde? Alleen zeggen dat ik roekeloos gespeeld heb, is toch genoeg?
Net alsof ik de hele vorige week geklaagd heb dat mijn tactiek niet goed uitpakte en ik daardoor gezakt ben.
Ik zeg toch ook constant dat ik weet dat er een risico aan zit en dat risico bewust neem?

Bovendien is het ook niet echt verrassend, aangezien ik de afgelopen weken ook al zo speelde.

Ik vind het prima dat hij ervoor kiest om op safe te spelen, ik zal het niet laf noemen, om zo vijfde te worden. Maar ga dan geen commentaar geven op mijn risicovolle tactiek om nog proberen te winnen.
Tampie speelt toch altijd laf? Mr wiskundige berekeningen? Tongue
(08-10-2012, 01:24 PM)kuiper Wrote: [ -> ]Wel kutzooi dat ik mij niet goed kon voorbereiden, maar daar hadden blijkbaar meer last van.

Ik zie het wel. Mijn troef is Tsonga deze week. Allez Jo-Wilfried

Mijn team is ook het team van gisteravond.

Vanmorgen geen tijd gehad.
(08-10-2012, 02:19 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(08-10-2012, 01:18 PM)mindlight Wrote: [ -> ]Vind ik eerlijk gezegd niet. Hij zegt eigenlijk dat je niet moet zeuren als je uit de top-5 valt door deze keuzes, wat ik een logische constatering vind. Mocht dit onverhoopt toch goed uitpakken komt Tamp er vast wel op terug.

Het gaat mij om de toon. Wat heeft die zin over dat klagen nou voor toegevoegde waarde? Alleen zeggen dat ik roekeloos gespeeld heb, is toch genoeg?
Net alsof ik de hele vorige week geklaagd heb dat mijn tactiek niet goed uitpakte en ik daardoor gezakt ben.
Ik zeg toch ook constant dat ik weet dat er een risico aan zit en dat risico bewust neem?

Bovendien is het ook niet echt verrassend, aangezien ik de afgelopen weken ook al zo speelde.

Ik vind het prima dat hij ervoor kiest om op safe te spelen, ik zal het niet laf noemen, om zo vijfde te worden. Maar ga dan geen commentaar geven op mijn risicovolle tactiek om nog proberen te winnen.

Ahh zo, ik las 'm zo helemaal niet.
Almagro mist nu iedere game bps voor de beslissing... Vamos Nico!
ha ha, en dan wint Haas zelfs de tb Idontgetit

veel meer punten in de set gemaakt door Almagro en in 3 games bps gehad...
Come on, overschatte Haas!
(08-10-2012, 02:19 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(08-10-2012, 01:18 PM)mindlight Wrote: [ -> ]Vind ik eerlijk gezegd niet. Hij zegt eigenlijk dat je niet moet zeuren als je uit de top-5 valt door deze keuzes, wat ik een logische constatering vind. Mocht dit onverhoopt toch goed uitpakken komt Tamp er vast wel op terug.

Het gaat mij om de toon. Wat heeft die zin over dat klagen nou voor toegevoegde waarde? Alleen zeggen dat ik roekeloos gespeeld heb, is toch genoeg?
Net alsof ik de hele vorige week geklaagd heb dat mijn tactiek niet goed uitpakte en ik daardoor gezakt ben.
Ik zeg toch ook constant dat ik weet dat er een risico aan zit en dat risico bewust neem?

Bovendien is het ook niet echt verrassend, aangezien ik de afgelopen weken ook al zo speelde.

Ik vind het prima dat hij ervoor kiest om op safe te spelen, ik zal het niet laf noemen, om zo vijfde te worden. Maar ga dan geen commentaar geven op mijn risicovolle tactiek om nog proberen te winnen.

Die laatste zin was met een Wink bedoeld. Volgens mij ben je het verder wel eens met me dat je team niet gewaagd is maar meer dan dat. Toon was dus niet zo kwaad bedoeld.

(08-10-2012, 02:19 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Je levert nu kritiek op mijn team door het roekeloos te noemen en dat ik niet moet zeuren als het mis gaat. Je zou ook kunnen zeggen dat het moedig is dat ik er nog voor ga, en niet mijn top 5-plek verdedig. Dat is een flink nuancerschil

Roekeloos moet voor jou toch als een compliment klinken? Consequentie is wat mij betreft dat de kans dat het mis gaat vrij groot is, dus dan niet piepen inderdaad. Wink

Ik zie het als een compliment als mijn teams laf zijn Wink

De overschatte Haas gaat toch nog van Almagro winnen. Robredo moet hij ook makkelijk kunnen pakken.

Jammer, had mooi geweest als Almagro dit stuk had kunnen opvegen.
Dit krijg je in een Ad-jaar.
Het is echt ongelooflijk wat een mazzel die gast dit jaar heeft gehad...
Klasse Haas, de gehypte Almagro zoals verwacht naar huis slaan!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12