FTM Forum

Full Version: Tms shanghai 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Dit zeg je ook:
(07-10-2012, 10:55 AM)_Tampie Wrote: [ -> ]Het zijn dus niet zo heel veel opties waarbij je bij de Djoko-Murray optie niet zo heel veel meer hoeft te kiezen.
Aangezien die in de top 4 wel door iedereen gekozen zal worden is het in ieder geval duidelijk waar het verschil is te maken.

Dus je gaat er vanuit dat iedereen in de top die optie neemt, en neemt hem vervolgens zelf ook.
Maar dan later wel het argument gebruiken dat je niet op safe gegaan bent. Dat strookt niet helemaal met elkaar.
Zeg dan gewoon dat je altijd op safe speelt en het daarmee prima vindt om maximaal 5e te worden. Dat ligt er toch al dik bovenop.
Die stellingen voor de deadline moet je niet altijd 100% serieus nemen hè. Uiteindelijk is Murray weinig gekozen door de toppers en op basis daarvan kun je het niet heel safe noemen. Als ik een team heb met allemaal halve rukkers dan is dat weer een safe team. Daarom vond ik het in dit geval uit de lucht gegrepen. Ik speel het team waarmee ik denk de meeste kans op veel punten te maken. Als jij dat safe of laf wilt noemen, be my guest.

Dat zou jij ook moeten blijven doen, had je gewoon nog eerste kunnen worden.

Roger wil niet verder spelen, dit ben ik niet van de GOAT gewend.
Kan dat dak dicht? Nee toch zeker?

Woooow.... Een vd mooiste punten die ik ooit heb gezien...
Murray pakt eindelijk de verdiende break. Dit mag hij niet meer weggeven.
0-30 voor de beslissing...
(13-10-2012, 03:04 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Die stellingen voor de deadline moet je niet altijd 100% serieus nemen hè. Uiteindelijk is Murray weinig gekozen door de toppers en op basis daarvan kun je het niet heel safe noemen. Als ik een team heb met allemaal halve rukkers dan is dat weer een safe team. Daarom vond ik het in dit geval uit de lucht gegrepen. Ik speel het team waarmee ik denk de meeste kans op veel punten te maken. Als jij dat safe of laf wilt noemen, be my guest.

Dat zou jij ook moeten blijven doen, had je gewoon nog eerste kunnen worden.

Roger wil niet verder spelen, dit ben ik niet van de GOAT gewend.

Dat laatste is zeker niet het geval.
En ik noem het natuurlijk niet safe als je allemaal riskante halve gasten kiest. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt.
Waar zeg ik dat het riskante halve gasten zijn?
Halve rukkers scheer ik over één kam met riskante halve gasten, dit is miereneuken.

En uiteraard kan dit dak dicht, de lotus. Gemaakt voor de wtf ergens in 2002 of zo.
Is geen mierenneuken, een team met veel kleine / halve gasten is over het algemeen een safe team. Hoge ondergrens.
Wat was de backhand van roger weer slecht zeg Idontgetit
Federer vrij kansloos eigenlijk, dik verdiende zege voor Murray.

Sowieso 5e na deze week, bij winst Murray wordt het gat naar de top 4 nog eens 400 kleiner.
Ook nog goud bij winst van Murray (samen met roffaboy) maar dat is niet echt interessant.

bp: 1/1 vs. 3/11
(13-10-2012, 03:04 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Roger wil niet verder spelen, dit ben ik niet van de GOAT gewend.

Als het de GOAT tegenzit komen altijd zn nare onsportieve trekjes naarboven. Je ziet het alleen niet zo vaak omdat het hem niet zo vaak tegenzit.
(13-10-2012, 04:57 PM)Overdune Wrote: [ -> ]
(13-10-2012, 03:04 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Roger wil niet verder spelen, dit ben ik niet van de GOAT gewend.

Als het de GOAT tegenzit komen altijd zn nare onsportieve trekjes naarboven. Je ziet het alleen niet zo vaak omdat het hem niet zo vaak tegenzit.

Juist OD zo is het precies...er lagen 4 druppels water op de baan en "GOAT" vind het te gevaarlijk om verder te spelen..hoe triest als je op die manier je voordeel moet proberen te halen. Gelukkig was de winst van Murray NID en dikverdiend ! Wat een geweldige returnsNotworthy
Feli tamp. Idd kansloos voor Roger, net als ik nu definitief voor de titel.

(13-10-2012, 04:57 PM)Overdune Wrote: [ -> ]
(13-10-2012, 03:04 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Roger wil niet verder spelen, dit ben ik niet van de GOAT gewend.

Als het de GOAT tegenzit komen altijd zn nare onsportieve trekjes naarboven. Je ziet het alleen niet zo vaak omdat het hem niet zo vaak tegenzit.

Dit is natuurlijk onzin.
Over een half uurtje beginnen ze al, ik kan het helaas niet zien. Kom op Murray :kots:
(13-10-2012, 07:49 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Feli tamp. Idd kansloos voor Roger, net als ik nu definitief voor de titel.

(13-10-2012, 04:57 PM)Overdune Wrote: [ -> ]
(13-10-2012, 03:04 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Roger wil niet verder spelen, dit ben ik niet van de GOAT gewend.

Als het de GOAT tegenzit komen altijd zn nare onsportieve trekjes naarboven. Je ziet het alleen niet zo vaak omdat het hem niet zo vaak tegenzit.

Dit is natuurlijk onzin.

En wie heeft er weer een afwijkende mening.....
7 games onderweg, 5 breaks. WTA.
En 6 uit 8 nu. 4-4.
Door deze zege van Murray komt de subtop nog wat dichterbij de top 4. Kan een spannend einde van het seizoen worden.
Wow. Murray 7-5 5-3 voor. Op *5-4 30-0 slaat Murray een lob die Djoko door de benen terug slaat en vervolgens wint ie 't punt met een fenomenaal dropshot. Later in de game komt Murray toch op sp(eigen service) maar door fantastisch tennis breakt Djoko alsnog terug. 5-5.
Tiebreak. Ik hoop dat Murray wint maar zie hier ook heel graag een 3e set.
9-9 nu
Haha, die Murray, wat een choke.
Wel leuk voor de partij.

(14-10-2012, 12:36 PM)centre court Wrote: [ -> ]Door deze zege van Murray komt de subtop nog wat dichterbij de top 4. Kan een spannend einde van het seizoen worden.

Spannend voor de subtop ja, maar die gaan niet meer strijden om de winst.
Als Tampie binnen 750 punten van Superkuuper komt, kan hij natuurlijk nog best meestrijden om het podium. Buurs staat verder weg en speelt (terecht) risicomijdend, maar ook dat is (mocht Murray winnen) niet helemaal onmogelijk.
Ik heb het over de winst, niet over het podium.
Dat Buurs nog Buursiaans gaat choken is NID. Ik gun t nieuwkomer Atlanta wel. Al is een eindzege van oude rot Kuiper tijdens zijn laatste kunstje ook een jongensboek.
Die Murray. Het was één keer leuk in New York, hopelijk blijft het daarbij.
Murray gaat echt nog wel meer Grand Slams winnen, hij heeft met Djoko toch de beste toekomst van de top 4.
Ik ben bang van niet ad. Ik vermoed dat hij de komende jaren kan gaan domineren. Was vandaag ook gewoon de betere tot en met de tb. Daarna voorspelbaar geknakt.
(14-10-2012, 02:05 PM)andre Wrote: [ -> ]Murray gaat echt nog wel meer Grand Slams winnen, hij heeft met Djoko toch de beste toekomst van de top 4.

Dat is het inderdaad, niet omdat ie zo goed is. Buiten de US open heeft ie ook geen geweldig jaar. Maar de concurrentie is tanende idd.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12