FTM Forum

Full Version: Tms shanghai 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Mist ie ook nog een 0-40. Wordt wel vervelend zo...
Ik zie die Anderson dit nog wel winnen.
Bij een derde set tiebreak heeft hij uiteraard een goede kans. Geen 50%, maar wel een goede kans.
nou die komt er...ben benieuwd. scorebordjournalistisch gezien leek isner iets beter in de 3e set maar dat zegt weinig natuurlijk.
Nou, doe het maar lange vriend.
Haha, match duration 2 uur 33. Ball in play: 12 minuten en 33 seconden.

Isner NID. Mental giant.
Niet te prematuur, buurs.
mb anderson, ai ai ai
Uiteraard een ue op 5-3.
en mb terug, come on johnny!
bibber bibber.... ue.
Eerste mp gemist door kevin...spannend!
Isner hoeft hem alleen maar terug te slaan.
Het maakt me geen hol uit wie hier wint (dubbele belangen) maar er wordt behoorlijk gechoket zo te zien

De klagers van het forum (Buurs en Ad) Wat een strijd om een paar punten hier Smile
wat een uithaal van Isner op mp tegen. Gedurfd!
hop en het eerste mp voor isner! gewoon meteen pakken
Klasse John, zo kennen we je weer.
(09-10-2012, 10:54 AM)Stille Wrote: [ -> ]Het maakt me geen hol uit wie hier wint (dubbele belangen) maar er wordt behoorlijk gechoket zo te zien

Isner choket niet hoor. Anderson had mp op eigen serve en die chokete hij wel weg.
hopppaaaa lekker hoor!
Zeg toch ook niet wie er choket
(09-10-2012, 10:50 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Niet te prematuur, buurs.

NID achteraf zeggen is wat te makkelijk.
Als ik nou GSM Isner zeg dan is dat idd buursiaans.
En welke zeikerd heeft er voor de 968e keer geluk dit jaar.......SNOT WIM
verrek...kom er nu pas achter dat ik isner niet heb! hele tijd voor niks zitten juichen.
Isner is doorgezet maar die blijft nog even op 45 staan omdat er nog eerste ronde partijen worden gespeeld. Daarna worden het 'vanzelf' 90 punten bij big Johnnie.

(09-10-2012, 11:05 AM)Mac Wrote: [ -> ]verrek...kom er nu pas achter dat ik isner niet heb! hele tijd voor niks zitten juichen.

Smile leuk is dat!
(09-10-2012, 11:05 AM)Mac Wrote: [ -> ]verrek...kom er nu pas achter dat ik isner niet heb! hele tijd voor niks zitten juichen.

Hehe, mooi.

Isner moet natuurlijk nog wel even van Gasquet winnen om een goede keus te zijn.
Hij heeft in ieder geval het record te pakken.
Milos laat een breakje voorsprong glippen, 4-4.
Baghdatis zal makkelijk gaan winnen, hij is echter niet gekozen in de top 10, met Milos als vermoedelijke 2R.
Cilic moet de laffe keuze Klizan maar even naar huis tikken!
Hup Cilic en Raonic!
Kom op Marinko, sla die vermoeide Raonic naar huis!
Milos vermoeid van een keer een finale halen?

Kom op eens, Cilic!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12