FTM Forum

Full Version: Valencia / Basel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Mullert gaat voor de partij serveren!

7-5 5*-3 en dan worden gebroken, terwijl je nauwelijks in de problemen bent geweest Idontgetit

hahahahhahahahahah
Niet te filmen dit!!!! Eikel!

En weer fout op het SC, het was geen break maar 15-40
Buurs en Stille zijn weer net zo hysterisch als voorbarig, het is gewoon deuce.
Lul niet CC! het was gewoon zo en uiteindelijk kom jij weer goed weg hier! Het SC doet gewoon raar deze dag
(24-10-2012, 04:42 PM)centre court Wrote: [ -> ]Buurs en Stille zijn weer net zo hysterisch als voorbarig, het is gewoon deuce.

ongelofelijk dit

nu zal raonic wel minimaal 300 punten halen Idontgetit
Atlanta SuperKuuper Adwim(het is weer zover) Omyaca Mist FedererHimself PeterBeense CC Jornstars etc week !!!!!!
(24-10-2012, 04:42 PM)Stille Wrote: [ -> ]Lul niet CC! het was gewoon zo en uiteindelijk kom jij weer goed weg hier! Het SC doet gewoon raar deze dag

Toen ik keek, 3 min na jullie posts was 't gewoon deuce. Dat ie vervolgens alsnog breakt kan ik niet helpen en doet niets af aan het feit dat jullie weer eens voorbarig waren.

Potro eruit zou wel prettig zijn.
Ligt er ook aan welk sc je kijkt. Ad had er ook last van vanmiddag. Heeft niets met voorbarigheid te maken. Ik ben daar juist de laatste maanden niet meer op te betrappen. Eenvoudig weg omdat ik veel minder post qua FTM (deze week wel weer)
5-1 in de tb voor Gilles

Nu geen gekkigheid meer.
Die Raonic komt er toch ook niet op deze manier. Paar kleine klotetoernooitjes winnen in de USA red je het niet mee.

We kunnen buurs wel vast gaan feliciteren zo, wordt hem veel te makkelijk gemaakt de laatste weken.
Zou ook dikiverdiend zijn tegen die hork. Eikeltje Raonic zo vaak gehad dit jaar en zo vaak teleurgesteld
gsm Muller

Mooi, dat het risico beloond wordt!
(24-10-2012, 04:57 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Die Raonic komt er toch ook niet op deze manier. Paar kleine klotetoernooitjes winnen in de USA red je het niet mee.
(24-10-2012, 04:57 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Die Raonic komt er toch ook niet op deze manier. Paar kleine klotetoernooitjes winnen in de USA red je het niet mee.

We kunnen buurs wel vast gaan feliciteren zo, wordt hem veel te makkelijk gemaakt de laatste weken.

Wat ben je toch een enorme kenner.
(24-10-2012, 04:58 PM)buurs Wrote: [ -> ]gsm Muller

Mooi, dat het risico beloond wordt!

Heerlijk dit! Eerst Goffin en nu dit! Zonde van het geval Querrey/Lopez anders was het helemaal top geweest

(24-10-2012, 04:59 PM)buurs Wrote: [ -> ]
(24-10-2012, 04:57 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Die Raonic komt er toch ook niet op deze manier. Paar kleine klotetoernooitjes winnen in de USA red je het niet mee.

We kunnen buurs wel vast gaan feliciteren zo, wordt hem veel te makkelijk gemaakt de laatste weken.

Wat ben je toch een enorme kenner.

Is ie zelf debet aan met zijn superchoke! Hoeveel punten stond ie een paar maanden geleden niet voor Confused
(22-10-2012, 10:09 PM)buurs Wrote: [ -> ]Wel een gok om Raonic als 1 van de weinigen te laten liggen.

Ik vind zijn loting te zwaar op deze trage ondergrond.

Als ik in de achtervolging was geweest, had ik Dolgo gehad.

Hakkuh
Zo Mayer is er ook weer in de 1e ronde out. Nrs 10 en 11 hebben hem. Mooi!
FTM is beslist. Buurs pakt nog een paar honderd punten deze week op Atlanta. Alle spelers van Atlanta en Kuiper die Buurs niet heeft hebben inmiddels verloren. Dan weet je 't wel.
(24-10-2012, 05:06 PM)Stille Wrote: [ -> ]Zo Mayer is er ook weer in de 1e ronde out. Nrs 10 en 11 hebben hem. Mooi!

Mayer is al een tijdje geblesseerd (ik dacht aan schouder).
Vandaar mijn keuze voor Anderson.

(24-10-2012, 05:08 PM)centre court Wrote: [ -> ]FTM is beslist. Buurs pakt nog een paar honderd punten deze week op Atlanta. Alle spelers van Atlanta en Kuiper die Buurs niet heeft hebben inmiddels verloren. Dan weet je 't wel.

Natuurlijk nog niet beslist.

Als het gat 600-700 punten is, kan er nog van alles gebeuren met 2 van die onvoorspelbare toernooien waar veel punten te verdelen zijn.
(24-10-2012, 05:08 PM)centre court Wrote: [ -> ]FTM is beslist. Buurs pakt nog een paar honderd punten deze week op Atlanta. Alle spelers van Atlanta en Kuiper die Buurs niet heeft hebben inmiddels verloren. Dan weet je 't wel.

Tja, nauwelijks verrassingen deze laatste weken, en de verrassingen die vallen, zijn in het voordeel van Buurs.

Verlies van Raonic is niet echt een verrassing, maar een prima keuze van Atlanta. Daar had het verschil gemaakt kunnen worden met een finale.
Maar die lichte verrassing is dan weer in het voordeel van buurs.
Gaat er uberhaupt 1 TB goed vallen in de laatste paar weken?

Niet dat het veel uitmaakt voor me hoor, maar gewoon even voor de vorm Smile
Hup Dimi
(24-10-2012, 05:18 PM)Jansoe Wrote: [ -> ]Gaat er uberhaupt 1 TB goed vallen in de laatste paar weken?

Niet dat het veel uitmaakt voor me hoor, maar gewoon even voor de vorm Smile

en 0 uit 6 tiebreaks!
Dimi nog één set nodig. Straks overwinning van Verdasco please.
(24-10-2012, 06:31 PM)centre court Wrote: [ -> ]Dimi nog één set nodig. Straks overwinning van Verdasco please.
Haha, ik ben gewoon de enige met Dimitrov in mijn team. Supertroef!
En dan wordt ie natuurlijk terug gebroken.
Ik heb m toch ook?
Hij is 5x gekozen in de top 16....

Je had beter Raonic niet kunnen hebben Wink
Hup Nando voor straks!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8