FTM Forum

Full Version: Valencia / Basel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Keurig van Potro, geen onnodige energie verspild.
Als Ferrer vandaag wint pak ik nog een zilveren medaille. Ik heb er echter niets aan, omdat de tiebreaker de totaalscore is. En als Ad Wim nog een gouden medaille pakt, zal hij de tiebreaker ongetwijfeld ook winnen.
(28-10-2012, 10:49 AM)andre Wrote: [ -> ]Als Ferrer vandaag wint pak ik nog een zilveren medaille. Ik heb er echter niets aan, omdat de tiebreaker de totaalscore is. En als Ad Wim nog een gouden medaille pakt, zal hij de tiebreaker ongetwijfeld ook winnen.

Maar als jij dan nog een zilveren of bronzen pakt dan geeft die de doorslag. Hij is dus niet helemaal waardeloos.
Dat zou dan in Parijs moeten gebeuren, want op de ATP finals worden alleen maar gouden medailles uitgedeeld. De kans op zo'n medaille in Parijs is echter bijzonder klein, zeker gezien mijn reputatie op TMS.
Wat je zegt, is wel interessant. Ik hoef maar één verschil met jou te hebben en het winnende team, en ik pak het medailleklassement.
(28-10-2012, 11:42 AM)andre Wrote: [ -> ]Dat zou dan in Parijs moeten gebeuren, want op de ATP finals worden alleen maar gouden medailles uitgedeeld. De kans op zo'n medaille in Parijs is echter bijzonder klein, zeker gezien mijn reputatie op TMS.

Als je er vanuit gaat dat er zo weinig mogelijkheden zijn dat er altijd minimaal 3 van iedere optie zijn, dan klopt dat. Gezien jouw prestaties is die kans toch wel 20% (je haalt 7 medailles in 32 weken!).
Potro naar 4-2*; zou hij hem dan eindelijk indoor een keer weten te pakken? Hij speelt ijzersterk.
Potro stond 4-0 voor in de tiebreak, maar een paar momenten later heeft hij deze verloren.
Was geen 4-0 voor Potro hoor. Vroege minibreak voor Federer, die nooit meer is ingeleverd.
Geweldige set van Potro, maar hij verliest hem toch. Meer punten dan Roger in de set.
Hopelijk houdt hij dat niveau vast in de derde, dan gaat die echt wel zijn kant op vallen.
Dan stond het fout bij de livescores op atpworldtour.com.
Roger mist even 4 bps op 3-3.
Gewoon 3 mishits op 3 servicepunten van Potro, pfff...

En nog een UE, man man.

Maar wat een bal dan om zichzelf te redden.

En gewoon weer 2 UEs op de punten van Potro. Zo lukt het niet.
En nog een UE om de wedstrijd te verliezen. Wat een domper.
Hij had het op 3-3 af moeten maken. Duur verlies.
Hele knappe pot van Potro. Wat stond die vooral in set 1 en 2 te vegen zeg. Set 3 had Roger de overhand en was Potro gelukkig dat hij de tb haalt, die hij door Roger met een paar ue inderdaad kado krijgt. Zelf wel weer foutloos in die tb, en Roger maakte nog wel een geweldige escape bij 4-2 met een beetje lucky maar prachtig balletje.
Vos komt aardig binnen handbereik, Kuiper zal net tever blijken. Die 400 die ik in Shanghai miste worden nog echt vervelend.
Wat een topweek van 14 naar 10 in het AK. Netjes afsluiten dit jaar
(23-10-2012, 05:42 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Of vind je boven mij eindigen prijs genoeg?

Goede tik uitgedeeld in ieder geval. Deze week maar eens wat gokjes wagen om de genadeklap uit te delen en mogelijk nog naar het podium te kunnen kijken.

andre inmiddels ook voorbij Ad met een prachtige score, mooi gespeeld met Potro en Ferrer. Gefeliciteerd met zilver. Ook FedPretPakket en SnijdersBlok gefeliciteerd. FedPretPakker zou weleens voor een hoge klassering kunnen gaan volgend jaar. Later begonnen maar een aantal prima scores.
(22-10-2012, 10:54 PM)rhubarb Wrote: [ -> ]Gatver, 2 seconden te laat om tijdens een potje fifa Haase eruit de halen en Verdasco voor Gasquet Angry

Zuur, nu ben ik 4e, anders zou ik 1e zijn deze week Doh
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8