FTM Forum

Full Version: Valencia / Basel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Ik bedoelde in de top 10, excuus.
Elke keer als ik iets post over hem, verkloot ie een voorsprong.
Kutje. Dimi mist minimaal 1 mp. Stond ook al 3-0 voor 3e set.
Zal eens niet dat een 3-tiebreak wedstrijd verkeerd afloopt. Kan me niet heugen dat er ooit 1 goed afgelopen is.
Nu al 3MP gemist

NR 4 is raak!!! Nu Marin rustig blijven
Klasse Dimi, supertroef!
Echt het verhaal van dit jaar, gisteren een dag dat er veel goed valt, vandaag valt weer alles verkeerd.

Zo'n Dimi-Benne, winnaar haalt gewoon 180 hier. Isner zelfde verhaal maar dan andersom. Raonic had ik ook gewoon voor 180 opgeschreven. Echt een zure kutdag FTM-technisch.

Jezus wat een klager ben ik. Cilic die een break in de tweede weggeeft tegen de overschatte Verdasco... het gaat maar door.
Nee hoor hij breakt weer gelijk. Ik heb juist de beste dag van het jaar denk ik zo. Beetje laat Stille!
Met de winst van Cilic op Verdasco blijft de schade nog enigszins beperkt deze week. Wel flink balen natuurlijk van de verliespartijen van Izzy en Milos.
Knappe en mooie overwinning trouwens van GOAT!!! Eusa_clap

Daar moet Delpo toch met 2 vingers in de neus van kunnen winnen.
Klasse Jurgen, ga zo door.
Wordt dit dan de dag dat alles fout gaat. Sta er echt heel goed voor deze week. Muller, Ebden en Kubot achter en Melzer die gaat winnen pffff
Niet verrassend toch?
Lekker Jurgen, op naar de finale.
(25-10-2012, 02:21 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Lekker Jurgen, op naar de finale.

Net als Tipsa vorige week nid naar toernooiwinst ging?
(25-10-2012, 02:21 PM)buurs Wrote: [ -> ]Niet verrassend toch?

Nee klopt maar om goud te moeten halen moeten er altijd verrassingen zijn. En geen negatieve zoals drol Melzer die al maanden geen wedstrijden weet te winnen
Malisse van 4-1 naar 5-7 2-6.... Melzer kan ineens weer tennissen of een meltdown van de X-man?
Zo moeilijk is het niet om van Berlocq en Malisse te winnen. Goffin moet ook lukken, en eigenlijk Dolgo/Simon/Granollers ook.
Melzer is niet zo boeiend.
Die Granollers kan 't alleen hier.
Prima Granollers. Vos komt nog in het vizier zo.
Mooie zege!!!
(25-10-2012, 02:55 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Zo moeilijk is het niet om van Berlocq en Malisse te winnen. Goffin moet ook lukken, en eigenlijk Dolgo/Simon/Granollers ook.

Zo jammer dat daar Isner het laat liggen.

(25-10-2012, 05:07 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Prima Granollers. Vos komt nog in het vizier zo.

Zeker, het loopt bij vos aardig slecht. Kun je nagaan als Isner / Raonic ook nog een beetje hadden gepresteerd.
Goffin zal van Melzer winnen.
Granollers en PHM !!Eusa_clapEusa_clap
Prima Anderson, volhouden Nico!
Sjezus, wat is die Querrey goed. Leuke pot.
Nico 2 mps gemist, waarvan op 1 een flinke kans. TB nu.
Slaat ie 2 geweldige passings in de TB, om daarna 2 simpele fouten te maken...
Zo, Querrey stort even in. Mooi.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8