FTM Forum

Full Version: Valencia / Basel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Ad forum Shy
Stille week
Zou het? Zou de 1e dit jaar zijn. Heb pas 1 medaille
Hopelijk winnen Youzhny en Delpo vandaag.

De rest is niet belangrijk.
ai, Goffin mist een gp voor 5-1*

Nu 4*-3

ha ha en met 3 ue levert hij nog een keer zijn servicegame in en staat het weer gelijk.
En dan break je opnieuw naar 5*-4 en word je weer gebroken Idontgetit
(26-10-2012, 11:41 AM)buurs Wrote: [ -> ]Hopelijk winnen Youzhny en Delpo vandaag.

De rest is niet belangrijk.

Goffin is niet belangrijk, dus waar maak je je druk om?
Hopen dat Melzer wint, anders raakt de top 4 nog verder uit zicht. Ad Wim heeft Melzer maar dat moet dan maar.

Hopelijk vervolgens Dolgo/Granollie in de finale.
(26-10-2012, 02:03 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]
(26-10-2012, 11:41 AM)buurs Wrote: [ -> ]Hopelijk winnen Youzhny en Delpo vandaag.

De rest is niet belangrijk.

Goffin is niet belangrijk, dus waar maak je je druk om?
Hopen dat Melzer wint, anders raakt de top 4 nog verder uit zicht. Ad Wim heeft Melzer maar dat moet dan maar.

Hopelijk vervolgens Dolgo/Granollie in de finale.

Ik heb geld op een combi met Goffin staan...

Goffin mist even de makkelijkste bal van de set bij 7-7 FU

Wat een choke zeg...

4*-1 40-30 voor en 5*-4 voor en de tb met 7-9 verliezen Idontgetit
Klasse Jürgen, NID.
Hmm ik had maandagavond beter zonder internet kunnen zitten.. Had Melzer en Dimitrov in mijn oorspronkelijke team, maar nadat Robredo en Kuznetsov verloren heb ik oa die twee laten sneuvelen Idontgetit
KUT AD !
Speelt Dolgopolov tegen het broertje van Marcel ofzo? 6-0 Huh
Kutzooi, behandeling voor Delpo.

Hij is duizelig.
Haha Delpo krijgt echt elke wedstrijd behandeling. Is gewoon een naar trekje van die lange slungel. 9 van de 10 keer heeft ie niets
Come on Kevo!
Godver, so close.
tiebreak met 7-3 naar Delpo, was niet heel close toch? Of was het daarvoor close?
Niet op de letter, maar dit vind ik best close. Deze meltdown is natuurlijk nid.
idd, net zoals de overwinning van Potro.
Mathieu is goed bezig. Ga zo door!
Wow, wat een prachtig laatste punt!!!

Het is phm enorm gegund.
Prachtige speler, die voor ieder punt gaat.
Hmm, tegenover tampie en vos ging het even goed mis gisteren.
tegenover vos bedoel je denk ik.

van Anderson, Melzer en Dimitrov is 1 op 3 niet erg slecht hoor.

(22-10-2012, 10:09 PM)buurs Wrote: [ -> ]Als ik in de achtervolging was geweest, had ik Dolgo gehad.

Wel mooi trouwens, deze. Zeker als hij vandaag Melzer pakt. Maandag 22:09 gepost.
Melzer en Dimitrov waren voor mij flink favoriet. Anderson natuurlijk niet, maar die verliest nipt. Dan vind ik dit een slechte score. En dan ook nog Cilic die onverwachts verliest. Ik had een flinke slag kunnen slaan.
Maar dat kan alsnog wel als Melzer vandaag wint.
Cilic is tegenover vos. Melzer en Dimitrov waren voor mij niet flink favoriet, dus 1 op 2 daar is normaal. Potro flink favoriet en wint gewoon, dus om dat nou te noemen dat het flink mis is gegaan.... Ik had deze week op jou grote winst kunnen pakken en nu moet ik alsnog blij zijn met een gelijke score.
Het is maar hoe je het bekijkt. Jij bekijkt het dus sec omdat Potro wint en favoriet was. In dat geval is het dus voor mij kut, want Dimitrov en Melzer waren favoriet bij de bookies, dus zuur dat Dimitrov niet ook wint.

En ik had ook flink winst op jou kunnen pakken als Wawrinka, Stepanek en Hanescu niet zo hadden gefaald. Die waren ook allemaal favoriet om iig hun eerste pot te winnen. Wawrinka zelfs op een stuk meer. Daarentegen heb jij Ram underdog was tegen Ramos, Querrey die maximaal presteert en Malisse eigenlijk ook. Dus tja...

En ik heb het ook over Vos, daarop had ik echt veel kunnen pakken, maar dat valt nu mee.
Op Vos daar heb je volledig gelijk in, dat was ook mijn opmerking. Die had zomaar 500/600 punten op (een van) ons kunnen verliezen nadat Tsonga, Verdasco en Wawrinka al vroeg sneuvelden.
Klopt, maar dat is een mooi doel voor de komende week.

En het had tussen ons beide kanten op kunnen vallen, en nu wordt het waarschijnlijk ongeveer gelijk, als Federer z'n plicht doet.
Potro set en break voor, dat mag hij niet meer weggeven. Als nu Dolgo nog zijn plicht doet dan is het weer klaar deze week.

Netballetje en 2 dfs.... 1-1.
Keurig Potro.

NID naar 300 punten natuurlijk.

Hopelijk kun je morgen verrassen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8