FTM Forum

Full Version: TMS Paris
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Wawrinka faalt maar weer eens hopeloos.
1-1 maar berdych eerste breakpoint al gemist
Simon breekt. Helaas moet ik hier met buurs mee juichen.
Belangrijkste pot van het jaar en niemand op het forum?
ik ben er!
Berdych mist weer een bp
en nog een tweede ook...hij weet niet erg door te drukken
ik kijk wel, maar moet ook zorgen voor m'n dochter Wink

simon mist intussen 6 gp voor 5-3

toch de game

berdych komt er beter in
ai, simon mist 2 sp bij 5-3*

nu 3e sp

allez!
pfff, 3 sp gemist

5*-4

ik zet geld in op een break

met een perfecte game de set naar gilles!

tot zover ging het gister ook goed bij anderson.

jij wel vasthouden, gilles!!!!!!!!!
Hup Thomas!!
zal toch niet dat berdych 2 dagen op rij een set achterstand gaat ombuigen, terwijl hij maandag WTF speelt?
Berdych benut nu wel gelijk z'n eerste breakpoint, kijken of hij het vast kan houden
als simon trouwens het toernooi wint, is hij 1e reserve voor volgende week.
(02-11-2012, 04:26 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]zal toch niet dat berdych 2 dagen op rij een set achterstand gaat ombuigen, terwijl hij maandag WTF speelt?

Ik hoop heel erg van wel. Zowel voor dit als een ander spel hangt er veel van af.
Ik weet het niet hoor, Berdych kan hier relatief makkelijk 1000 punten pakken, daar moet hij op de WTF veel meer moeite voor doen, als het m uberhaubt al zou kunnen lukken.
Berdych doe alsjeblieft je best eens!!! Je kan een hele hoop verknallen vandaag.
Ik denk niet dat Berdych zich daar nog heel erg voor gaat inspannen.
(02-11-2012, 04:46 PM)Mac Wrote: [ -> ]Ik weet het niet hoor, Berdych kan hier relatief makkelijk 1000 punten pakken, daar moet hij op de WTF veel meer moeite voor doen, als het m uberhaubt al zou kunnen lukken.

Na de WTF speelt hij ook nog de davis cup finale

Maar Berdych lijkt me niet iemand die tankt.
quote 2.78 nu voor berdych.... ik zit nu zwaar op Simon maar ik vertrouw het toch ook niet helemaal.
15-40 Doh Laatste 14 punten gingen er 10 naar Simon.

Berdych FUFUFUFUFUFUFUFU
ik heb hem maar uitgecasht na de break, even relaxed het laatste gamepje kijken.
lol 0-30...
en 0-40...
en weer deuce! tja dan verdien je het ook niet
haha blij dat ik gecasht heb
gilles verneukt zn eerste mp
heerlijk eerste mp voor Gilles

prima Simon. feli buurs!
en afgelopen! knap van simon maar als Berdych zijnde een *4-2 voorsprong niet om kunnen zetten...erg zwak
Waarom lacht Berdych nu nadat hij verloren heeft? Die zak heeft hem gewoon laten lopen Angry
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12