FTM Forum

Full Version: TMS Paris
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Djoko voelt zich niet zo goed:

29 oktober 2012:#Nole4Ulive postponed - I'm really sorry guys. I am not feeling well today and unfortunately I have to take a little break today and postpone the #Nole4Ulive gathering. I am so sorry as I was really excited to have our little show tonight and get to know you better, but please don't be disappointed as I will try my best to meet you all in the next few days. I will let you know ASAP. Hope you understand!
Klasse Janowicz (late reactie) en Falla! Mannen zijn heerlijk rendabel zo
Gaat prima op Istomin na. Djoko mag hier best afzeggen.
(29-10-2012, 04:11 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(29-10-2012, 01:08 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Ben wel tevreden, mooie verschillen met Kuiper en iets kleinere verschillen met vos. Het kan na deze weer mogelijk zijn richting het podium te kijken.

Vergeet niet naar beneden te kijken. Als het een beetje goed valt, kan ik flink op je inlopen deze week.

Janowicz en Falla zijn alweer vervelend. Maar ik had maar weinig tijd en wilde graag eerst omhoog kijken.
(29-10-2012, 05:28 PM)centre court Wrote: [ -> ]Gaat prima op Istomin na. Djoko mag hier best afzeggen.

Door de afzegging van Federer en daardoor de yr end no 1 voor Djoko heb ik ook een beetje gespeculeerd op een tank van hem, omdat de WTF gewoon meer aanspreekt en hij daar fris zal willen zijn. Dat is ook de reden dat ik Potro graag wilde, hoewel hij natuurlijk ook makkelijk zou kunnen tanken aangezien hij al 2 weken volle bak speelt.
Potro is een slow starter, zeker na een run. Falla gaat nog net maar dan gaat ie eraf tegen Llodra, Steppie of Isner.
vs. Ad:

Potro en Nishi vs. alle q's minus Dimitrov + Youzhny + Bagh

Jouw top ligt toch wel lager dan. Bagh en Youz moeten er eigenlijk even gelijk af. Sijs, Bautista en GGL underdog maar er zal er wel 1 winnen. 300 dan de ondergrens ongeveer voor Ad, Nishi moet 90 wel halen en Potro ook, 180 ondergrens. Top is wel hoger bij mij, maar 200-300 winst voor Ad zou zomaar kunnen.

(29-10-2012, 06:41 PM)centre court Wrote: [ -> ]Potro is een slow starter, zeker na een run. Falla gaat nog net maar dan gaat ie eraf tegen Llodra, Steppie of Isner.

Potro is wel een man die meerdere weken goed kan zijn. Het zal vooral aan zijn polsen liggen en of hij zin heeft.

Ad heeft een beetje een laf buursteampje deze week. Ga je nou toch spelen voor een 5e plaats of is het de battle tegen mij die je nog graag wil winnen Wink
Potro wel ook volgende week nog spelen natuurlijk. Hopelijk doen hij en Djokovic een Fedexje.
Potro mag in de SF tegen Tsonga een Fedexje doen.

Verder heb ik nog gespeculeerd met de wisselvallige Berdych die niet de SF gaat halen denk ik, al heeft hij regelmatig goed gepresteerd in Parijs. Gaquet of Nishi moet hem stoppen, liefst natuurlijk Gasquet (hth 4-2)

In 6 jaar maar 2x een q die de 3e ronde haalt in Parijs, dat was me ook opgevallen. Daarom voor mij geen heel straatje q's, omdat je juist in Parijs de halve gasten moet hebben die profiteren van de tanks van de grote jongens.

Waar ik nog het meest van baal is dat Murray zoveel is gekozen. Als ik dat had geweten had ik hem laten liggen voor nog meer halve gasten en toch een paar q's.
Youzhny een set en een break achter tegen Granollers. Prima ontwikkeling, die Youzhny mag er wel af.
Yiuhzny is wel een fikse tegenvaller idd.
Het enige laffe aan mijn team is Murray eigenlijk.
Voor de rest (naast de qualis) niet echt op safe gegaan. Youzhny en Baghdatis kunnen hier 180 punten halen, maar ook 10, zoals nu al blijkt.
(29-10-2012, 07:22 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Yiuhzny is wel een fikse tegenvaller idd.

Prima, was een 50/50 potje imo; hij valt goed! Mogelijk zelfs Granollie licht favoriet vooraf? Simon-Bagh ook Simon favoriet. Bagh moet eruit, vos en Ad Wim met hem.

(29-10-2012, 07:27 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Het enige laffe aan mijn team is Murray eigenlijk.
Voor de rest (naast de qualis) niet echt op safe gegaan. Youzhny en Baghdatis kunnen hier 180 punten halen, maar ook 10, zoals nu al blijkt.

In je totale team zijn alleen Youzhny, Baghdatis en Gasquet gewaagde keuzes te noemen. Llodra, Tsonga, Murray en 6 q's niet. Beetje een buursteam, op die eerste 3 na. Geeft niks hoor, buurs is een prima ftm speler Wink
Ik vond Youzhny-Granollers 60-40, Baghdatis-Simon is 45-55 wmb. Maar als Baghdatis dit wint, pakt ie 180 punten.
Ik heb dus ook wel een gedurfd team.
Er zit nog wel wat ruimte tussen laf en gewaagd.
Ik vind Tsonga verre van laf en zelfs redelijk gewaagd en voor Gasquet hetzelfde.
Het zijn ook geen gewaagde keuzes maar dat zijn er maar weinig in deze draw die tegelijkertijd niet stom zijn.
(29-10-2012, 04:34 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Djoko voelt zich niet zo goed:

29 oktober 2012:#Nole4Ulive postponed - I'm really sorry guys. I am not feeling well today and unfortunately I have to take a little break today and postpone the #Nole4Ulive gathering. I am so sorry as I was really excited to have our little show tonight and get to know you better, but please don't be disappointed as I will try my best to meet you all in the next few days. I will let you know ASAP. Hope you understand!

Dat zijn geen goede berichten.
Dat kan mij het podium gaan kosten, pfffffff
Wat staat Lopez weer eens te prutsen. Zijn spel is gemaakt voor deze ondergrond, maar nee hoor. Weer faalt hij.
Maar toch trap je er weer in...
Tja, leek me een mooie gok. Minimum van 45 punten (dacht ik tenminste), en als hij z'n vorm ineens weer te pakken krijgt, kan hij hier zomaar de kwartfinale of beter halen.

Ook al 9 BP's niet benut. Om gek van te worden.

Nr. 10 is wel raak! Terug naar 2-2.
Baghdatis is ook weer terug, mooi.
Toch verloren, matig.
(29-10-2012, 09:09 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Baghdatis is ook weer terug, mooi.

Ik zie hem net de eerste set keurig inleveren met een paar ue op *5-6
En binnen no-time 4-1 Simon; maak het maar snel af dan kan die dikke met vakantie.
Toch te veel last van de rug weer. Werd in 1e set een keer behandeld en forceerde te veel
Hmm, erg matig dit.
Neem je een paar hokjes, krijg je dit. Had ik beter laf voor Nishikori kunnen gaan.
(29-10-2012, 10:03 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Hmm, erg matig dit.
Neem je een paar hokjes, krijg je dit. Had ik beter slim voor Nishikori kunnen gaan.

Inderdaad ja Wink

(29-10-2012, 08:37 PM)kuiper Wrote: [ -> ]
(29-10-2012, 04:34 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Djoko voelt zich niet zo goed:

29 oktober 2012:#Nole4Ulive postponed - I'm really sorry guys. I am not feeling well today and unfortunately I have to take a little break today and postpone the #Nole4Ulive gathering. I am so sorry as I was really excited to have our little show tonight and get to know you better, but please don't be disappointed as I will try my best to meet you all in the next few days. I will let you know ASAP. Hope you understand!

Dat zijn geen goede berichten.
Dat kan mij het podium gaan kosten, pfffffff

In principe is dat 800 punten die je verliest, mocht hij nog afzeggen. Dan wordt de strijd om plaats 3 nog aardig spannend.
Omyaca geen team, apart.
Was me nog niet opgevallen, zal wel de maandagmorgen deadline zijn geweest na een aantal x maandagavond.

Paire op weg om 'gewoon' te winnen; Kuiper en vos met hem in het team dus Paire-Nishi wordt een hele belangrijke!
Vanavond/vannacht de grote orkaan. Zit er hier bijna middenin, dus wees niet verbaasd als ik een aantal dagen niets post vanwege elektriciteitsuitval Wink Hopelijk krijg ik nog wat mee van de uitslagen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12