FTM Forum

Full Version: TMS Paris
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
(31-10-2012, 09:02 PM)buurs Wrote: [ -> ]Ik denk wel dat het een atlanta week wordt met berdych en llodra in halve finale

Berdych in de halve finale zou goed kunnen, maar Llodra? Dan moet hij eerst winnen van Delpo en daarna van Raonic/Querrey. Zou me erg verbazen als dat hem lukt.
(31-10-2012, 09:06 PM)centre court Wrote: [ -> ]Murray eruit zou ook wel mooi zijn voor het toernooi. Gooi 't maar helemaal open PHM.

3R Mathieu-Janowicz moet ik echt niet aan denken.

Delpo heeft weinig moeite gelukkig.
Delpo moet morgen nog 1 keer knallen.
Daarna mag hij een paar dagen vrij nemen Cool
Murray speelde goed en gemotiveerd.
Helemaal voor een 1e partij.

Hopelijk finale Murray - Tsonga
Zo'n Llodra ook, waar haalt hij dit nou weer vandaan?

En die Gasquet, geen finals volgende week (hoewel, zelfs nog kans daarop bij goed resultaat?), Federer weg uit het schema, eigen publiek; wat wil je nog meer jongen?
Llodra speelde 2 weken geleden ook al goed in Orleans en met dat chauvinistische publiek kan ie best veel (zeker als zijn zijn serve loopt)
Llodra is altijd goed in Parijs, en dit is waarschijnlijk z'n laatste keer.
Plus, van Isner en Gimeno winnen is nou ook weer niet heel knap...
Slecht begin gisteren, maar de winsten van Llodra, Potro en Murray maakten het toch nog een goede dag.
Vandaag Nishikori, Murray, Potro en Tsonga die moeten winnen. Verder niet heel belangrijk; Berdych en Wawrinka eruit zou wel ok zijn.
Mwa, van Isner winnen die hier vorig jaar SF haalt is wel knap. Zeker als je de manier waarop zag, hij speelde weergaloos. Ik wist niet dat hij op het punt van stoppen staat?
(31-10-2012, 06:46 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Wees blij dat jij iig nog Potro heb.
Ik ben wel blij met Tsonga nu, maar daar is ook alles mee gezegd.

Ik heb Potro natuurlijk niet voor 180 punten gekozen. Die moet 360 halen om echt rendabel te zijn. En dan een SF tegen Tsonga zou helemaal top zijn.
(01-11-2012, 10:44 AM)mindlight Wrote: [ -> ]Mwa, van Isner winnen die hier vorig jaar SF haalt is wel knap. Zeker als je de manier waarop zag, hij speelde weergaloos. Ik wist niet dat hij op het punt van stoppen staat?

Vorig jaar ja, maar Isner is de laatste weken natuurlijk ruk.
En Llodra is 53, altijd geblesseerd en zit al tijden te denken aan stoppen. Ik kan me niet voorstellen dat ie nog lang doorgaat.
Sjongejonge, gaat Anderson nou ook Berdych verslaan?
Tja, vorige week kon ie me richting podium brengen door Potro te verslaan. Nu doet ie het alles verkeerd...
(01-11-2012, 11:09 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(01-11-2012, 10:44 AM)mindlight Wrote: [ -> ]Mwa, van Isner winnen die hier vorig jaar SF haalt is wel knap. Zeker als je de manier waarop zag, hij speelde weergaloos. Ik wist niet dat hij op het punt van stoppen staat?

Vorig jaar ja, maar Isner is de laatste weken natuurlijk ruk.
En Llodra is 53, altijd geblesseerd en zit al tijden te denken aan stoppen. Ik kan me niet voorstellen dat ie nog lang doorgaat.

Ahh, de concrete termijn heb je aangepast zie ik. Blessuregevoelig is hij altijd geweest, leeftijd valt erg mee (32) en de vorm is momenteel weer prima. Ik verwacht hem volgend jaar weer in Parijs!
Ik wil die concrete termijn er best bij zetten hoor, daar gaat het me niet om. Ik verwacht hem volgend jaar ook in Parijs, maar dan wel op gravel en niet meer in Bercy.
Ahh zo, nee concreet verwacht ik hem ook Bercy. Zeker omdat de focus toch op de dubbel ligt, en hij daar nog wel een paar jaar mee kan. De WC in Bercy krijgt hij toch wel.
ai, anderson mist een bp op 2e serv in de 1e game van de 2e set
Daar heb je gelijk in, hij zal wel blijven dubbelen. Maar van de singles verwacht ik niet zoveel buiten een paar WCs in Franse toernooien.
Zijn ranking is ook niet meer afdoende om veel toernooien direct in te komen.
Nishikori trekt zich zojuist terug voor zijn partij tegen Simon met een enkelblessure. Please don't shoot the messenger.
Ik zet ook in op een optreden in de singles Bercy 2013 van Llodra, mits fit op dat moment.

(01-11-2012, 12:29 PM)rhubarb Wrote: [ -> ]Nishikori trekt zich zojuist terug voor zijn partij tegen Simon met een enkelblessure. Please don't shoot the messenger.

Angry bovenste kwart loopt helemaal ruk zo.

wat een buursjaar is het ook....
Blessure a la cheville droite

Buursjaar, en maar klagen dat alles tegen zit
(01-11-2012, 12:27 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Daar heb je gelijk in, hij zal wel blijven dubbelen. Maar van de singles verwacht ik niet zoveel buiten een paar WCs in Franse toernooien.
Zijn ranking is ook niet meer afdoende om veel toernooien direct in te komen.
Llodra heeft er bewust voor gekozen om challengers in Frankrijk te spelen ipv dubbels in de grote Aziatische toernooien. Het doel was om zijn enkelrating een beetje op te krikken, helaas is dat niet echt gelukt. Maar hij is dus zeker nog niet aan het afbouwen.
Haha, die buurs. Dat ie zo moet winnen.
Laat iig dan Berdych dat kwart oprollen.
(01-11-2012, 12:33 PM)Mist Wrote: [ -> ]
(01-11-2012, 12:27 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Daar heb je gelijk in, hij zal wel blijven dubbelen. Maar van de singles verwacht ik niet zoveel buiten een paar WCs in Franse toernooien.
Zijn ranking is ook niet meer afdoende om veel toernooien direct in te komen.
Llodra heeft er bewust voor gekozen om challengers in Frankrijk te spelen ipv dubbels in de grote Aziatische toernooien. Het doel was om zijn enkelrating een beetje op te krikken, helaas is dat niet echt gelukt. Maar hij is dus zeker nog niet aan het afbouwen.
Llodra had veel punten te verdedigen in Parijs. Zonder deze punten zou hij buiten de top 100 vallen en dus geen direct entry hebben op de Australian open. Door deze goede resultaten staat hij weer 94e en kan hij dus singelen op de AO. Ik denk dat dat zijn voornaamste doel was.
Wel opvallend dat buurs de enige is met Simon in de top 10. Toch een speler met een goed indoor record in eigen land. Na de WD van Federer lag hij toch wel aardig voor de hand.
(01-11-2012, 12:29 PM)rhubarb Wrote: [ -> ]Nishikori trekt zich zojuist terug voor zijn partij tegen Simon met een enkelblessure. Please don't shoot the messenger.

was te verwachten natuurlijk.

hij had er al weken last van.
hij was vorige week nog niet fit genoeg om in basel te spelen...
dan zou hij nu zeker de pannen van het dak spelen.
Gelukkig slaapt atlanta nog...die zal wel doodziek zijn
(01-11-2012, 12:37 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Wel opvallend dat buurs de enige is met Simon in de top 10. Toch een speler met een goed indoor record in eigen land. Na de WD van Federer lag hij toch wel aardig voor de hand.

hij moest wel van baghdatis/nishi winnen...

die angsthazen durven dat niet Hakkuh
(01-11-2012, 12:33 PM)Mist Wrote: [ -> ]
(01-11-2012, 12:27 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Daar heb je gelijk in, hij zal wel blijven dubbelen. Maar van de singles verwacht ik niet zoveel buiten een paar WCs in Franse toernooien.
Zijn ranking is ook niet meer afdoende om veel toernooien direct in te komen.
Llodra heeft er bewust voor gekozen om challengers in Frankrijk te spelen ipv dubbels in de grote Aziatische toernooien. Het doel was om zijn enkelrating een beetje op te krikken, helaas is dat niet echt gelukt. Maar hij is dus zeker nog niet aan het afbouwen.

Tja, maar buiten finale Marseille was het helemaal niks dit jaar in singles. Ik dacht dat ie voornamelijk voor een medaille wilde gaan op de OS en dat is gelukt.
Ik denk dat de AO cut halen zijn doel was, en met deze 90 punten, moet ie dat kunnen halen. Maar als ie daarna weer afzakt door Marseille, denk ik niet dat ie nog echt voor de singles gaat.
(01-11-2012, 12:35 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Haha, die buurs. Dat ie zo moet winnen.
Laat iig dan Berdych dat kwart oprollen.

dat ie zo moet winnen....

volgens mij haal ik bijna iedere week de hoogste score van de top 3....
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12