FTM Forum

Full Version: TMS Paris
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
En het sprookje gaat inderdaad door.... Ik begin het te waarderen, omdat het nu echt legendarisch wordt en ik toch al kansloos ben.

Voor volgende week maar weer eens anti-cyclisch spelen, want ik moet toch proberen Adje nog te pakken.
Het kost mij de derde plek, maar wat fantastisch mooi.
Geweldig die jongen!! Mooi, genotenEusa_clapEusa_clapEusa_clapEusa_clap
Prima dit. Llodra nog even winnen en het kan nog echt leuk worden.
Dit doet me denken aan Rosol tegen Nadal.

JJ houdt het alleen langer vol.

Nu is het wel even belangrijk dat Ferrer straks gaat winnen.
Llodra is underdog in de quotes, maar ik denk dat ook Ferrer zijn koffer al heeft klaarstaan. En dan wint Janowicz het toernooi. Die heeft het toch nog niet helemaal gratis gehad hoor. Volgend jaar is hij wel een gewilde seed spot om bij in de buurt te staan denk ik. Die dondert van z'n roze wolk (a la Golubev, Portas) en staat eind 2013 gewoon weer op plaatsje 70.
Ik denk dat Llodra eerder het toernooi wint.
Juist die subtoppers moest je hier toch hebben omdat de top tankt? Is dat nu niet meer zo?
Ferrer moet van Llodra en Janowicz winnen voor jn eerste TMS, dat zal ie niet laten schieten.
GSM Llodra

Ik ben blij dat ik zowel 10 euro op de combi Janowicz en Llodra (rond de 60 euro winst) vandaag heb gezet als 10 euro op toernooiwinst Llodra (quote was 4,70). Big Grin
(03-11-2012, 06:13 PM)buurs Wrote: [ -> ]GSM Llodra

Ik ben blij dat ik zowel 10 euro op de combi Janowicz en Llodra (rond de 60 euro winst) vandaag heb gezet als 10 euro op toernooiwinst Llodra (quote was 4,70). Big Grin

Het is 1-0 voor Ferrer?
Let maar eens op.
Wat een sublieme volleys van Llodra Eusa_clap
42 punten gespeeld na 3 games
(03-11-2012, 06:17 PM)centre court Wrote: [ -> ]
(03-11-2012, 06:13 PM)buurs Wrote: [ -> ]GSM Llodra

Ik ben blij dat ik zowel 10 euro op de combi Janowicz en Llodra (rond de 60 euro winst) vandaag heb gezet als 10 euro op toernooiwinst Llodra (quote was 4,70). Big Grin

Het is 1-0 voor Ferrer?

Liever buurs niet quoten, dan zie ik die lulkoek alsnog.
Op 3-3 heeft llodra 25 returnpunten gepakt en ferrer 3? Wow. Llodra al 8 bps gemist.
(03-11-2012, 06:36 PM)buurs Wrote: [ -> ]42 punten gespeeld na 3 games

75 punten na 7 games Big Grin
91 punten na 9 games
Waarvan driekwart op de service van Ferrer.
ik kan me niet voorstellen dat ferrer de tb kan winnen.
Llodra 0/10, Ferrer 1/2. Buursjaar.
Idontgetit

Stond jij niet aan het begin van het jaar 2000 punten op voor?

Nu 4000 achter Bier
Of ik 2000 punten voor stond weet ik niet, 4000 achter mede doordat ik al vanaf de USO met weinig succes alles of niets speel. Dat zeg ik, Buursjaar.
Als het een buursjaar was geweest, had ik 7000 punten voorgestaan Wink
Dat blijf jij herhalen maar daarmee toon je alleen je grenzeloze arrogantie en onbeholpen domheid aan.
Waar baseer jij een Buursjaar op?
Omdat ik bovenaan sta?
(03-11-2012, 05:36 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Juist die subtoppers moest je hier toch hebben omdat de top tankt? Is dat nu niet meer zo?
Ferrer moet van Llodra en Janowicz winnen voor jn eerste TMS, dat zal ie niet laten schieten.

Vooraf was dat wel mijn inschatting, maar doordat de WTF maandag al begint tankt het hele deelnemersveld, Ferrer dus uitgezonderd naar nu blijkt. Hij heeft dus liever z'n eerste TMS dan een rol van betekenis op de WTF, die bij hem sowieso ongewis is; begrijpelijk ook wel.
Zal het zoveel uitmaken voor zijn kansen op de WTF als hij deze potjes wint of verliest?
Misschien is hij juist hierdoor wel goed ingespeeld.....
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12