FTM Forum

Full Version: Toronto (TMS)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
De database is open. Veel succes met de teams.
Wat een mega laag budget zonder Nadal.
Normaal vind ik de deadline niet zoveel uitmaken, maar bij dit toernooi is het erg jammer. Om 22.00 uur zijn er al een rijtje partijen gespeeld, zodat er verschillende goedkope spelers zijn met 45 punten die je niet mag missen.
Wat dacht je van Monte Carlo, Rome en Madrid. Toen was het nog een graad erger.
Klopt, al vond ik het toen minder erg omdat je volgens mij meer budget had omdat zowel Nadal en Djokovic meededen.
(04-08-2014, 12:44 AM)andre Wrote: [ -> ]Normaal vind ik de deadline niet zoveel uitmaken, maar bij dit toernooi is het erg jammer. Om 22.00 uur zijn er al een rijtje partijen gespeeld, zodat er verschillende goedkope spelers zijn met 45 punten die je niet mag missen.

Er zullen van ongeveer acht of negen wedstrijden de winnaars al bekend zijn. Spelen de dames niet hetzelfde toernooi?
Nee die spelen in Montreal. Dat wisselt per jaar. Volgend jaar de mannen daar en de dames in Toronto.
Door de regen zullen er minder partijen klaar zijn dan vooraf gedacht!
Volgens mij staat de verkeerde LL in het FTM-schema. Matosevic moet toch Jaziri zijn?
Wilde voor Djoko gaan, maar leek me niet verantwoord. Veel te duur vergeleken met andere favorieten, ook al is ie veruit de topfavoriet.

Hoezo 48x Smyczek en maar 7x Kamke?
Omdat het 4-2 voor Smyczek staat.
Ow haha, dat had ik niet eens gezien. Niet genoeg naar beneden gescrolld. Krijg je als je in 5 min je team maakt. Maar dan is het wel logisch ja.

Best veel mensen met Roger trouwens. Best lastige loting met Cilic, Isner en Raonic.
Murray 101x gekozen. Hij staat toch in het kwart bij Djokovic Wink

(04-08-2014, 09:59 PM)andre Wrote: [ -> ]Volgens mij staat de verkeerde LL in het FTM-schema. Matosevic moet toch Jaziri zijn?

Waar haal je deze informatie vandaan?
Dat moest je om 21.59 nog ff zeggen....
Maar kost geen reet meer en heeft hier al 2x gewonnen.
Adje weer in de bocht Idontgetit
(04-08-2014, 10:09 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]
(04-08-2014, 09:59 PM)andre Wrote: [ -> ]Volgens mij staat de verkeerde LL in het FTM-schema. Matosevic moet toch Jaziri zijn?

Waar haal je deze informatie vandaan?
Dat moest je om 21.59 nog ff zeggen....
Toen zag ik Matosevic in het FTM-schema staan. In de ATP-draw staat Jaziri. Maakt toch niet uit, beiden vrijwel niet gekozen.
(04-08-2014, 10:17 PM)andre Wrote: [ -> ]
(04-08-2014, 10:09 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]
(04-08-2014, 09:59 PM)andre Wrote: [ -> ]Volgens mij staat de verkeerde LL in het FTM-schema. Matosevic moet toch Jaziri zijn?

Waar haal je deze informatie vandaan?
Dat moest je om 21.59 nog ff zeggen....
Toen zag ik Matosevic in het FTM-schema staan. In de ATP-draw staat Jaziri. Maakt toch niet uit, beiden vrijwel niet gekozen.

Klopt, sorry ik zag bij beide Matosevic. En heb de LL goed in de gaten gehouden vandaag.
(04-08-2014, 09:59 PM)andre Wrote: [ -> ]Volgens mij staat de verkeerde LL in het FTM-schema. Matosevic moet toch Jaziri zijn?

Geen idee. Ik zie inderdaad nu dat Jaziri als LL staat bij de atp draw. We houden het even in de gaten.
Dan was Mato blijkbaar echt geblesseerd.

Hele overzichtelijke week. FedEx moet er voor de finale uit. Dan kan ik nooit veel verliezen. Als Cilic of Isner hem pakt maak ik winst.
Gaan we weer, Isner pielt zich door de tweede set tb na de eerste set verloren te hebben. Derde set zal ook wel 7-6 voor hem worden.
Mooi zo, die drol is eruit.
Ik lach er maar om. 1 week heb je hem niet en wint ie. 2 weken daarna verliest ie van johnson en dodig. Dodig? Ja Dodig. Wat een lul joh.
(05-08-2014, 08:07 AM)centre court Wrote: [ -> ]Ik lach er maar om. 1 week heb je hem niet en wint ie. 2 weken daarna verliest ie van johnson en dodig. Dodig? Ja Dodig. Wat een lul joh.

Hier hetzelfde. Zal allemaal wel Puke
Pff, denk je dat ie uitgerust is...
Wat een lul, zo'n goede loting.
Door Anderson mijn team veranderd. Dit had ik niet moeten doen!! Stom de keuze voor Bautista Agut.

Al zal deze week prima uitpakken als Djokovic gewoon zijn ding doet!
Van de loting Jano, Cilic, Isner, Raonic om de finale te halen voor fedex zij er al vast 2 exit. Lekker dan.
RBA. Als je hem neemt verliest ie rap...
(05-08-2014, 08:54 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Pff, denk je dat ie uitgerust is...
Wat een lul, zo'n goede loting.

Genieten

Wat heeft uitgerust ermee te maken, als je totaal niet in vorm bent
Op het laatste moment Isner en Dimitrov omgewisseld voor Wawrinka...nu al blij mee
Pages: 1 2 3 4 5 6