The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo
Vamos goat!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Speel Wawrinka maar op z'n BH. Daar komt helemaal niets vanaf vandaag.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Deze Nadal gaat Roland Garros winnen!!!

Vamos
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wow je kijkt even niet en hij is al klaar
Kei Nishikori





Reply
Prima uitslagen, eindelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer nog en het is klaar deze week
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Aiaiai tot zover dan mijn verblijf bovenin de ranglijst.
Reply
Verschillen met de meesten zijn gelukkig nog vrij klein. Bij winst Federer 3 uit de top 4 in de SF, maar toch weer een absurde week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha de man heeft weer even ingezien hoe leuk tennis is na paar weken afwezig
Helaas Jo
Kei Nishikori





Reply
Gaat prima zo. Nadal def Fed please.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lekker Jo
Ga door zou ik zeggen
Kei Nishikori





Reply
BAM! Lekker Jo
Kei Nishikori





Reply
Feli kool, mooie keus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Jo !  Eusa_clap
Onverwachte bonus...nu Monfils voor een Franse halve finale ! Allez ! Cool
Reply
Kak Roger! Nu die 2 klote franzen tegen elkaar. Kraai/Kooltje nice.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hakkuh 3 uit 3 vandaag ! Hakkuh

Prima Gael NID natuurlijk Cool
Reply
Was wel weer toe aan een goede week, na die bak ellende van de laatste maand. Nadal moet morgen nog wel even winnen voor de algemene weekwinst.
Reply
(15-04-2016, 08:29 PM)Vos Wrote: Was wel weer toe aan een goede week, na die bak ellende van de laatste maand. Nadal moet morgen nog wel even winnen voor de algemene weekwinst.

En ook volgende week weer posten he...als je middenmoot staat...
Kei Nishikori





Reply
Haha kooltje
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Er zijn er al genoeg die hun gal spuwen als het niet gaat zoals verwacht. Vooralsnog ga ik er niet van uit dat ik volgende week in de middenmoot terecht kom, dus dat kan ik niet beloven.
Reply
Tsonga Monfils vooraf licht in voordeel Tsonga maar Gael in vorm blijft onberekenbaar. Winst van Jo levert op de meeste forummers 240 punten op. 
Nadal zie ik nou toch wel al circa 75% als toernooiwinnaar in deze vorm en met deze tegenstanders op gravel. Niks mis mee als hij lekker 1000 punten pakt en de managers straft die hem niet namen.
Kei Nishikori





Reply
(15-04-2016, 08:58 PM)Vos Wrote: Er zijn er al genoeg die hun gal spuwen als het niet gaat zoals verwacht. Vooralsnog ga ik er niet van uit dat ik volgende week in de middenmoot terecht kom, dus dat kan ik niet beloven.

Je bedoelt dat je alleen post wanneer het goed gaat Wink ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Met schaamte moet ik constateren dat je gelijk hebt Hag. Ik zal proberen mijn leven te beteren.
Reply
Poeh, Murray begint goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Paar kansen om terug te komen, maar verder een en al Murray tot nu toe.
Durft gewoon meer en speelt goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die paire joh
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Murray vooral.
Keihard falen in IW en Miami en dan hier wel finale halen en misschien zelfs winnen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op Rafa ga eens beter serveren
Kei Nishikori





Reply
Het wordt een gevecht...dan moet Rafa toch winnen !?
Kei Nishikori





Reply
Heeft ie er al genoeg van verloren dit jaar.
Denk eerder dat Murray het hoge niveau van set 1 niet vast kan houden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: