FTM Forum

Full Version: MV Game 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
centre court Wrote:Onderschat Robredo niet.

:lol: :lol:
Overdune Wrote:Aiaiai, Berdych-Tursunov 6-2 6-1 3-0, pijnlijk. Staat die Berdych zo geweldig te spelen of is Tursunov zo slecht?

Berdych is in topvorm, maar eerlijk is eerlijk, tursu scheen ook wat pijntjes te hebben.
centre court Wrote:
centre court Wrote:Onderschat Robredo niet.

:lol: :lol:
Ik heb Robredo nooit onderschat, ik heb zelfs gezegd dat we rekening moeten gaan houden met hem deze AO.
Als Blake vannacht wint ben ik vanaf morgen de nieuwe leider van MV Game! :eeeek: :lol:
En dan mag Haas niet van Nalbi winnen anders pakt Miguel me nog net. Wat een team heeft hij zeg. :roll: =D>

Net als met Davis vanmiddag komt voor mij het gevaar van onder. Icon_twisted
centre court Wrote:Als Blake vannacht wint ben ik vanaf morgen de nieuwe leider van MV Game! :eeeek: :lol:
Ik gun het je, hup James Wink
Allebei de partijen gaan al mis dus. Klote Gonzo. Icon_evil
:lol:
Hetgeen voor Miguel dus wel redelijk ok was Wink

Gonzo doet het voor mij ook voortreffelijk. Berdych staat een setje voor tegen Davydenko en ik geef Murray ook goede kansen tegen Nadal. Voor Fish zal het nu toch wel over zijn, maar die is al meer dan rendabel genoeg geweest Smile
Fish moet voor mij natuurlijk Roddick er nog even uitschakelen. Anders verlies ik daar teveel punten mee! Davydenko staat nu voor tegen Derych en Nadal gaat gewoon winnen van Murray.
Wat een drama weer. Vorig jaar was het een stuk erger, maar het gaat nu ook wel de verkeerde kant. Al zie ik de halve finales Federer-Roddick en Davy-Nadal en alleen Roddick is daarvan veel gekozen. De schade zal dus enigszins meevaleen maar ik had er meer van verwacht na een goede start in de eerste twee weken.
Ad Wim Wrote:Wat een drama weer. Vorig jaar was het een stuk erger, maar het gaat nu ook wel de verkeerde kant. Al zie ik de halve finales Federer-Roddick en Davy-Nadal en alleen Roddick is daarvan veel gekozen. De schade zal dus enigszins meevaleen maar ik had er meer van verwacht na een goede start in de eerste twee weken.

Zozo..
Nadal heeft sinds de US Open echt helemaal niks meer gepresteerd hoor.

Zijn laatste finale was op Wimbledon.
Nee, dat klopt, maar dat had ie voor Wimbledon ook niet en zijn Angstgegner ligt er nu uit...
Davy!!!!

Lekker belangrijk voor mij. Ik heb nu in ieder geval een halve finalist die niet vaak is gekozen.
Haas of Davydenko.

Dit vangt het verlies van Murray of Roddick weer een beetje op.

En dan nog Fish, maar dat zal wel een keertje afgelopen zijn en is ook niet veel winst op de rest te behalen. Wie heeft hem niet??
AL mijn hoop ligt op Murray. Heb ik vaker gehad en vaker niet goed uitgepakt. Maar toen was hij niet zo in vorm als nu. Balen dat ik het niet kan zien want ik moet zo werken :|
Oproep:
Woensdag ga ik op vakantie naar Costa Rica :8: .
Kan iemand even 1 weekje na de AO mijn MV-team overnemen?
Muchos gracias
Ik wil het op zich wel doen, moet je me maar ff mailen (<!-- e --><a href="mailto:elikian@hetnet.nl">elikian@hetnet.nl</a><!-- e -->), anders vergeet ik het.

Geef je gewoon (voor zover dat gaat) een kopie van mijn eigen team. Als je daar geen vertrouwen in hebt en iemand anders wilt hoor ik dat wel Wink
Dodge Wrote:Oproep:
Woensdag ga ik op vakantie naar Costa Rica :8: .
Kan iemand even 1 weekje na de AO mijn MV-team overnemen?
Muchos gracias

Beste Forummers,

Nu we het toch over vakantie hebben:
Ik ben een verzamelaar van alle mogelijke blikjes van CocaCola uit de hele wereld. Er staan er inmiddels zo'n 2500 op de plank.
Nu is mijn vraag: als jullie op vakantie gaan of voor andere bezigheden naar het buitenland, zouden jullie kunnen kijken of je enkele blikjes voor me kunt vinden en meebrengen naar Nederland voor me?
De blikjes mogen uiteraard leeg-gedronken zijn.

Ik zou het heel erg waarderen als jullie een collega-forummer willen helpen met zijn verzameling.

Voor meer info zie mijn website:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.cocacola-boy.tk">http://www.cocacola-boy.tk</a><!-- w -->
Of email naar <!-- e --><a href="mailto:t.zegers@home.nl">t.zegers@home.nl</a><!-- e -->

ALvast hartelijk dank,

Your Mailman
Elikian Wrote:Ik wil het op zich wel doen, moet je me maar ff mailen (<!-- e --><a href="mailto:elikian@hetnet.nl">elikian@hetnet.nl</a><!-- e -->), anders vergeet ik het.

Geef je gewoon (voor zover dat gaat) een kopie van mijn eigen team. Als je daar geen vertrouwen in hebt en iemand anders wilt hoor ik dat wel Wink

Voorlopig zijn jouw AO-keuzes beter dan de mijne, dus ik heb het volste vertrouwen!! :wink:
Ik zal je tzt nog even reminden... bedankt alvast.
.. En ik zal meteen eens kijken of ik de verzameling van de mailman kan uitbreiden!
Dodge Wrote:.. En ik zal meteen eens kijken of ik de verzameling van de mailman kan uitbreiden!

Bedankt alvast Dodge.... :razz: :razz:
_Tampie Wrote:
Mist Wrote:Heerlijk dit, komen er zware derde rondes en dan wint gewoon iedereen waarvan je wilt dat ie wint :Big Grin

Dat zouden weleens 6 kwartfinalisten kunnen worden voor jou :eeeek: Notworthy
Nah ik had er zeker niet op gerekend dat het zo bizar zou worden, maar dat nu Blake, Berdych en Murray allemaal verliezen en ik slechts op 2 uitkom is wel heel teleurstellend. Score blijft heel behoorlijk, maar ook niet meer dan dat.
Ik lig nog steeds goed op koers. Met Fish, Haas en Davy nog in het spel.
Netjes Kuiper! Ik heb nog Fish en Nadal.
Alleen Fish!

Disaster!!!!! Icon_evil
Wat een dramaandag. Roddick blijft over in 't slagveld, nu maar hopen dat hij morgen niet ten onder gaat tegen z'n maatje.
alleen federer is een zekerheidje jongens...dat blijkt maar weer eens.
Maar ook jij haalt geen topscore Kool. Jij mist o.a. Roddick natuurlijk, die veel mensen wel hebben.
centre court Wrote:Maar ook jij haalt geen topscore Kool. Jij mist o.a. Roddick natuurlijk, die veel mensen wel hebben.
helemaal waar...roddick moet verliezen van fish dan heb ik het aardig gedaan. hij mag zeker niet winnen van federer, dan kan ik wel stoppen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35