FTM Forum

Full Version: MV Game 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Kut, kut, kut!! Vergeten mijn team in te leveren :cry: :cry: Dit weekend op kamp geweest en vandaag na stage meteen een bekerwedstrijd moeten spelen. Kut!!
Tis maar een masters joh Wink
Had veel erger kunnen zijn, een Slam bijvoorbeeld.
stuur anders even een mailtje naar de organisatie. Misschien passen die het nog wel even voor je aan. Wink
:Big Grin

Wel klote voor je Geno. :x
centre court Wrote::Big Grin

Wel klote voor je Geno. :x

Tja, misschien dat ik dan maar ga pollen of zo :Big Grin
Wel of geen Melzer? Staat 0-2 in de H-t-H tegen Monaco, kwartfinale wrs tegen Davydenko. Hij speelt wel thuis en heeft t al een paar keer goed gedaan daar.
Monfils presteert werkelijk waar geen flikker het hele seizoen en heeft me daar al meerdere keren mee gepaald, neem je em een keer niet haalt-ie de halve finale. :letitallout: :letitallout:
Het slaat idd nergens op, maar gelukkig heb ik hem hier wel.
Beetje een Volandri actie dit inderdaad!

Blijft een gravelspeler, maar ik vind hem gewoon een irritant figuur. Sad
Dat is eigenlijk ook de reden dat ik em niet nam. Ik had em in Rotterdam en toen verloor hij verdomme van Van Scheppingen (no offence natuurlijk), dat had ik em nog niet vergeven. Weet dat t niet slim is te kiezen op emotie, maar behalve dat hij irritant is, presteerde hij ook geen ruk, dus dacht dat t wel kon :x .
Onwijze drol is het inderdaad en het was echt niet te voorspellen dat hij het zo goed zou doen. Al kon je natuurlijk wel voorspellen dat hij van Lee zou winnen...
Dat was mss een beetje wishful thinking idd, hoewel hij laatst nog van Youzhny won op gravel. Had iig gedacht dat Roddick einde verhaal zou zijn..
Overdune Wrote:Monfils presteert werkelijk waar geen flikker het hele seizoen en heeft me daar al meerdere keren mee gepaald, neem je em een keer niet haalt-ie de halve finale. :letitallout: :letitallout:


Hier hetzelfde. Hele jaar neem je hem 5a6x, en vliegt hij er 1e ronde uit. Nu kies je hem niet, verslaat hij notabene Roddick. Wat een kerel.

Bah! Bah! Bah!
Zie ook: Safin, Nalbandian, Blake :p
Safin (22) RolandGarros
Volandri (29) RolandGarros
Almagro (32) RolandGarros
Chela (18) RolandGarros
Canas (19) RolandGarros
Monaco RolandGarros
Ferrer (12) RolandGarros
Grosjean RolandGarros
Nadal (2) RolandGarros
bijna zelfde team als met TM... alleen Volandri en Grosjean ipv Andreev.
Compleet op budget gegaan, omdat dat echt omhoog moet, wil ik het spel uberhaupt nog willen winnen. Dus een heel ander team dan bij TM, zonder Nadal dus ook.

Starace RolandGarros
Volandri (29) RolandGarros
Almagro (32) RolandGarros
Chela (18) RolandGarros
Canas (19) RolandGarros
Gonzalez (5) RolandGarros
Verdasco RolandGarros
Ferrer (12) RolandGarros
Grosjean RolandGarros
Mathieu RolandGarros
Hernandez RolandGarros
Moya (23) RolandGarros
Soderling (25) RolandGarros
Starace/Volandri/Almagro/Canas/Djokovic+Ferrer/Baghdatis/-/Nadal
Nadal en Djokovic, Mist?! Jij bent toch de man van het budget?!
Jaaa maar hier liggen zo veel punten te wachten joh Wink
Maar ook veel budgetrisico! Anyway, ik hoop dat Roger Nadal weer gaat pakken, dat zou op alle fronten super zijn. En dat Ferrer Djokovic gaat pakken.
Nadal toch hier vrij vaak gekozen, dus hopelijk wint hij voor MV niet. Verder mogen Safin, Djokovic en Monaco er zsm uit en zijn Gonzalez, Verdasco, Hernandez en Mathieu mijn troeven.
Ad Wim Wrote:Nadal toch hier vrij vaak gekozen, dus hopelijk wint hij voor MV niet. Verder mogen Safin, Djokovic en Monaco er zsm uit en zijn Gonzalez, Verdasco, Hernandez en Mathieu mijn troeven.

Quizvraagje: wanneer won Verdasco voor het laatst een partij op gravel? :wink:
Ondertussen verliest Monaco de eerste set met 6-3 van Fognini =D> , das alvast lekker. Hoewel ik denk dat-ie alsnog in 4 sets wint..
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Nadal toch hier vrij vaak gekozen, dus hopelijk wint hij voor MV niet. Verder mogen Safin, Djokovic en Monaco er zsm uit en zijn Gonzalez, Verdasco, Hernandez en Mathieu mijn troeven.

Quizvraagje: wanneer won Verdasco voor het laatst een partij op gravel? :wink:
Dat is waar, maar hij heeft een behoorlijk eenvoudige loting en kost geen drol meer. Bovendien had hij hit jaar pech met de lotingen op gravel.
Tja, gegokt en verloren. Nou ja, gegokt, Gonzo was toch behoorlijk in vorm en zag hem echt de halve finale halen. Waarschijnlijk kan ik nu wel fluiten naar de eindoverwinning bij MV, dat is wel zuur.
Mijn laatste keuze was tussen Hernandez en Grosjean. Het ziet er naar uit dat ik deze behoorlijk fout gemaakt heb.
Hernandez is zo ongeveer favoriet in het deel:
Karlovic-Bjorkman
Hernandez-Kohlschreiber
Seppi-Serra
Brzezicki-Garcia Lopez
Daarom heb ik hem ook genomen, vanwege zijn loting. Maar ook omdat hij gewoon erg goed speelde de afgelopen weken.
Tjonge alweer 3 man kwijt, gaat niet echt jofel, die Safin moet een flinke straftraining hebben.

Enne Buurs feli met je toernooizege. :Big Grin
Ik neem ook nooit meer Safin, die kerel zit al vijf jaar te kwakkelen en ik blijf erin trappen. Verdasco is inderdaad goedkoop, heeft een makkelijke loting en kan dus een goede troef zijn voor Ad en mij
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35